Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tablety z Biedronki
Autor Wiadomość
#gamoń

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 71
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-11, 19:38   

"nie chwal dnia przed zachodem slońca" .... hellp..... minął miesiąc... i padł... czesc nie używany czekałam na założenie netu kupienie routera i co tydzien w sumie od poniedzialku zaczełam go używac padł.... padł... zawieszał sie dzis i co pozniej sam resetował a pozniej... czarny ekran właczal sie i wyłaczał i co ... bylam nie chca zwrocic kasy czy jest to możliwe? tylko reklamacja...
 
     
~JUMIRA 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 08 Lis 2012
Posty: 32
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-11, 22:33   

Takie mają prawo, to jest drogi sprzęt i do tego uszkodzony, wiec jest przyjmowany tylko ,do naprawy jeżeli ,nie da się naprawić to wtedy sklep dostaje wiadomość o wypłacie pieniędzy.Zwrot gotówkowy ,dokonuje się tylko, na nie uszkodzony towar w orginalnym opakowaniu.
 
     
Robertty
[Usunięty]

Wysłany: 2013-04-11, 23:49   

JUmira jak klient chce oddajesz kasę taka prawda jak na" nie uszkodzony towar", poczytaj procedury klient decyduje czy reklamacja czy kasa

[ Dodano: 2013-04-12, 00:52 ]
u nas oddajemy za każdym razem kasę bo reklamacja to na ogół jest door to door
 
     
#gamoń

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 71
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-12, 05:32   

wlasnie mi sie tez wydawalo ze moge go zwrocic ale zaszłam i okazalo sie ze tylko naprawa wiec sie troche wkurzylam jeszcze nie mam zadnej rzeczy naprawianej w domu a na dodatek po miesiacu czasu uzywania i to w sumie od poniedzialu tego poniedzialku dzieki Robertty za pocieszenie :D
 
     
@Mała82 


Stanowisko:
klient

Dołączyła: 15 Paź 2010
Posty: 613
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-12, 08:06   

Od jakiegoś czasu droższy sprzęt jest przyjmowany tylko do naprawy, a dalej idzie jak mówi Jumira
 
     
Polianna

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 1
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-12, 09:04   

każdą reklamację musisz rozstrzygnąć na stronę klienta....nawet jeśli odsyłasz sprzęt do naprawy i klient go nie chce, powinieneś zwrócić gotówką aby klient wyszedł zadowolony a towar zwracasz do DC jako uszkodzony non food. Jeśli wysyłasz uszkodzony non food w dniach 1-25 dzień miesiąca nie idzie to w koszty sklepu :) ...krótka piłka ...klient musi wyjść ze sklepu zadowolony :em29:
 
     
asia30
[Usunięty]

Wysłany: 2013-04-12, 11:40   

znam przypadek że klient zareklamował tablet, odesłali naprawiony i wszystko byłoby cacy gdyby nie porysowany ekran, klient zarzeka się że nie w takim stanie go oddawał i co? zwrot pieniędzy poprosił :szczena:
 
     
#gamoń

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 71
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-12, 12:32   

komu moge wyslac tablet zeby mi go zareklamował? prosze was...
 
     
~JUMIRA 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 08 Lis 2012
Posty: 32
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-12, 13:55   

U nas za porozumieniem kr drogi sprzęt niesprawny przyjmujemy tylko do naprawy.
 
     
@lokii

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 18 Gru 2012
Posty: 167
Skąd: ten swąd
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-12, 16:14   

zawsze robie zwrot kasy telefon do call center i nie idzie w koszty sklepu taka informacje dostalem kiedys od KO
  Ocena JMP: 2/10
     
#gamoń

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 71
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-12, 16:30   

czyli co... ja juz go nie chce naprawde... chce sobie cos innego kupic bardzo mi zalezy na czasie bo chce sobie nowy kupic a tu tak pod gorke...
 
     
Robertty
[Usunięty]

Wysłany: 2013-04-12, 22:44   

POLILAMA DOKŁADNIE ZARÓWNO ZE ZWROTEM W KOSZT FIRMY JAK I ODDANIEM KASIORY
 
     
#gamoń

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 71
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-13, 06:25   

czyli co teraz mam zrobic?;/
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-13, 07:13   

gamoń, to zależy co chcesz.

jeśli chcesz żeby miec go z powrotem naprawionego to reklamuj.

jeśli nie chcesz go z powrotem a mimo Twojej woli nie chcą Ci zwrócic pieniędzy, to napisz do BOK-u oni Co napiszą co i jak ;)
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
#gamoń

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 71
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-13, 15:54   

ok to bede probowac bo jednak go nie chce to o bedzie dalej skoto juz po miesiacu sie popsul w sumie tygodniu uzywania a jak sie przyzwyczaje to bedzie pozniej zal chociaz fajnie bylo z nim ale... :(
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo