Tablety z Biedronki |
Autor |
Wiadomość |
#gamoń
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 02 Lis 2012 Posty: 71
0
0
|
Wysłany: 2013-04-11, 19:38
|
|
|
"nie chwal dnia przed zachodem slońca" .... hellp..... minął miesiąc... i padł... czesc nie używany czekałam na założenie netu kupienie routera i co tydzien w sumie od poniedzialku zaczełam go używac padł.... padł... zawieszał sie dzis i co pozniej sam resetował a pozniej... czarny ekran właczal sie i wyłaczał i co ... bylam nie chca zwrocic kasy czy jest to możliwe? tylko reklamacja... |
|
|
|
|
~JUMIRA
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 08 Lis 2012 Posty: 32
0
0
|
Wysłany: 2013-04-11, 22:33
|
|
|
Takie mają prawo, to jest drogi sprzęt i do tego uszkodzony, wiec jest przyjmowany tylko ,do naprawy jeżeli ,nie da się naprawić to wtedy sklep dostaje wiadomość o wypłacie pieniędzy.Zwrot gotówkowy ,dokonuje się tylko, na nie uszkodzony towar w orginalnym opakowaniu. |
|
|
|
|
Robertty [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-04-11, 23:49
|
|
|
JUmira jak klient chce oddajesz kasę taka prawda jak na" nie uszkodzony towar", poczytaj procedury klient decyduje czy reklamacja czy kasa
[ Dodano: 2013-04-12, 00:52 ]
u nas oddajemy za każdym razem kasę bo reklamacja to na ogół jest door to door |
|
|
|
|
#gamoń
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 02 Lis 2012 Posty: 71
0
0
|
Wysłany: 2013-04-12, 05:32
|
|
|
wlasnie mi sie tez wydawalo ze moge go zwrocic ale zaszłam i okazalo sie ze tylko naprawa wiec sie troche wkurzylam jeszcze nie mam zadnej rzeczy naprawianej w domu a na dodatek po miesiacu czasu uzywania i to w sumie od poniedzialu tego poniedzialku dzieki Robertty za pocieszenie :D |
|
|
|
|
@Mała82
Stanowisko: klient
Dołączyła: 15 Paź 2010 Posty: 613
0
0
|
Wysłany: 2013-04-12, 08:06
|
|
|
Od jakiegoś czasu droższy sprzęt jest przyjmowany tylko do naprawy, a dalej idzie jak mówi Jumira |
|
|
|
|
Polianna
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 17 Lut 2013 Posty: 1
0
0
|
Wysłany: 2013-04-12, 09:04
|
|
|
każdą reklamację musisz rozstrzygnąć na stronę klienta....nawet jeśli odsyłasz sprzęt do naprawy i klient go nie chce, powinieneś zwrócić gotówką aby klient wyszedł zadowolony a towar zwracasz do DC jako uszkodzony non food. Jeśli wysyłasz uszkodzony non food w dniach 1-25 dzień miesiąca nie idzie to w koszty sklepu ...krótka piłka ...klient musi wyjść ze sklepu zadowolony |
|
|
|
|
asia30 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-04-12, 11:40
|
|
|
znam przypadek że klient zareklamował tablet, odesłali naprawiony i wszystko byłoby cacy gdyby nie porysowany ekran, klient zarzeka się że nie w takim stanie go oddawał i co? zwrot pieniędzy poprosił |
|
|
|
|
#gamoń
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 02 Lis 2012 Posty: 71
0
0
|
Wysłany: 2013-04-12, 12:32
|
|
|
komu moge wyslac tablet zeby mi go zareklamował? prosze was... |
|
|
|
|
~JUMIRA
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 08 Lis 2012 Posty: 32
0
0
|
Wysłany: 2013-04-12, 13:55
|
|
|
U nas za porozumieniem kr drogi sprzęt niesprawny przyjmujemy tylko do naprawy. |
|
|
|
|
@lokii
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 18 Gru 2012 Posty: 167 Skąd: ten swąd
0
0
|
Wysłany: 2013-04-12, 16:14
|
|
|
zawsze robie zwrot kasy telefon do call center i nie idzie w koszty sklepu taka informacje dostalem kiedys od KO |
|
|
|
|
#gamoń
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 02 Lis 2012 Posty: 71
0
0
|
Wysłany: 2013-04-12, 16:30
|
|
|
czyli co... ja juz go nie chce naprawde... chce sobie cos innego kupic bardzo mi zalezy na czasie bo chce sobie nowy kupic a tu tak pod gorke... |
|
|
|
|
Robertty [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-04-12, 22:44
|
|
|
POLILAMA DOKŁADNIE ZARÓWNO ZE ZWROTEM W KOSZT FIRMY JAK I ODDANIEM KASIORY |
|
|
|
|
#gamoń
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 02 Lis 2012 Posty: 71
0
0
|
Wysłany: 2013-04-13, 06:25
|
|
|
czyli co teraz mam zrobic?;/ |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2013-04-13, 07:13
|
|
|
gamoń, to zależy co chcesz.
jeśli chcesz żeby miec go z powrotem naprawionego to reklamuj.
jeśli nie chcesz go z powrotem a mimo Twojej woli nie chcą Ci zwrócic pieniędzy, to napisz do BOK-u oni Co napiszą co i jak |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
#gamoń
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 02 Lis 2012 Posty: 71
0
0
|
Wysłany: 2013-04-13, 15:54
|
|
|
ok to bede probowac bo jednak go nie chce to o bedzie dalej skoto juz po miesiacu sie popsul w sumie tygodniu uzywania a jak sie przyzwyczaje to bedzie pozniej zal chociaz fajnie bylo z nim ale... |
|
|
|
|
|