Zwroty i reklamacje |
Autor |
Wiadomość |
adaxos1
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 12 Lip 2011 Posty: 4
|
Wysłany: 2012-05-11, 22:55 Zwroty i reklamacje
|
|
|
Witam, mam pytanie czy towar pełnowartościowy można zwrócić? |
|
|
|
|
@jagodak
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączyła: 06 Sty 2012 Posty: 365
0
0
|
Wysłany: 2012-05-12, 00:16 Re: Zwroty i reklamacje
|
|
|
adaxos1 napisał/a: | Witam, mam pytanie czy towar pełnowartościowy można zwrócić? |
A co to za pytanie?Musisz doprecyzować. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z internetu nie wiedziałem, że jest na świecie tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2012-05-12, 04:48
|
|
|
Można zwrócic, jeśłi klient stwierdzi nie jest zadowolony z towaru i nie spełnia jego oczekiwań wtedy trzeb mu zwrócic pieniądze. Może i denerwujące ale tak i jest, a zawsze jak jakiś KS lub ZKS twierdzi że nie można to taki klient może zadzwonic do BOP czy BOK i przyznają mu racje .... |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
adaxos1
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 12 Lip 2011 Posty: 4
0
0
|
Wysłany: 2012-05-12, 09:51
|
|
|
Byłem ostatnio i chciałem zwrócić tablet, i kierownik sklepu powiedział, że to niemożliwe bo towar jest pełnowartościowy i, ze mogłem go wcześniej oddać, a nie około miesiąca po zakupie... |
|
|
|
|
#tolek123
Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 103
0
0
|
Wysłany: 2012-05-12, 10:38
|
|
|
adaxos1 napisał/a: | Byłem ostatnio i chciałem zwrócić tablet, i kierownik sklepu powiedział, że to niemożliwe bo towar jest pełnowartościowy i, ze mogłem go wcześniej oddać, a nie około miesiąca po zakupie... |
Towar pełnowartościowy można zwrócić do 14 albo 21dni dokładnie nie wiem |
|
|
|
|
adaxos1
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 12 Lip 2011 Posty: 4
0
0
|
Wysłany: 2012-05-12, 10:43
|
|
|
Czyli muszę go sprzedać... |
|
|
|
|
@kluq
Stanowisko: centrum dystrybucyjne
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 1751
0
0
|
Wysłany: 2012-05-12, 10:51
|
|
|
I miał rację ,bo w prawie polskim nie ma czegoś takiego jak obowiązek przyjęcia zwrotu towaru (chyba ,że został nabyty na odległość albo w innym miejscu niż siedziba firmy) i jest to tylko dobra wola sprzedawcy ewentualnie strategia marketingowa konkretnej firmy. Wszystkie kwestie reguluje ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. |
_________________ Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-05-12, 11:23
|
|
|
A Biedronka akurat ma taka strategie, ze kazda reklamacje itp. zalatwia na korzysc klienta, ja bym dostala niezle zje** zebym nie przyjela i doszloby do KR np |
|
|
|
|
@Biedroneczka791
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 09 Kwi 2010 Posty: 139 Skąd: DC07
0
0
|
Wysłany: 2012-05-12, 12:00
|
|
|
Pełnowartościowy towar można zwrócić w ciągu 14 dni bez żadnego podawania powodu.Po tym czasie Nie musimy go przyjmować. |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-05-12, 12:04
|
|
|
nie musimy, ale mozemy. Na pewno to zalezy od rejonu i od KR, u mnie musimy przyjmowac wszystko jak leci. |
|
|
|
|
#home_designer
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 67
0
0
|
Wysłany: 2012-05-12, 13:13
|
|
|
w podręczniku kierownika sklepu napisane jest, aby reklamacje rozstrzygać ZAWSZE na korzyść klienta choćby nawet nie miał paragonu itd 8)
a nigdzie nie jest napisane ile dni na zwrot itd także chyba ta sama zasada |
|
|
|
|
jan kowalski [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-05-12, 13:19
|
|
|
Biedroneczka791 napisał/a: | Pełnowartościowy towar można zwrócić w ciągu 14 dni bez żadnego podawania powodu.Po tym czasie Nie musimy go przyjmować. |
Z tego co pamiętam to PKS mówi iż KAŻDĄ reklamację mamy rozpatrzyć na korzyść klienta. Czyli nawet jeśli towar jest ok i został zakupiony wcześniej niż przed 14 dniami i klient chce go oddać to my go musimy przyjąć. |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2012-05-12, 15:48
|
|
|
Powiem tak, towar zakupiony rok wcześniej, a pieniądze zwrócone klientowi (towar sprawny). :rool: Więc lepiej sobie kłopotów nie robic bo znajdzie się taki mądry i zadzwoni do obsługo biedry, to potem będą cyry bo olewa się klienta, a firma tego nie cierpi .... |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
@jagodak
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączyła: 06 Sty 2012 Posty: 365
0
0
|
Wysłany: 2012-05-12, 23:37
|
|
|
Klient nasz Pan, a szczególnie w Naszej firmie.
Tablet powinien zostać przyjęty, bez mrugnięcia okiem, bo procedura mówi wyraźnie, że każdy zwrot i reklamację rozpatrujemy zawsze na korzyść klienta. Nie ma żadnego ograniczenia czasowego. Jeśli ktoś ma jakieś wątpliwości, to proszę skonsultować się z KR, bo jeśli nie chcecie przyjąć towaru to jest to jednoznaczne z łamaniem procedury. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z internetu nie wiedziałem, że jest na świecie tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
|
|
|
@mercuwichura
MERCU
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 05 Lut 2012 Posty: 352 Skąd: B2...
0
0
|
Wysłany: 2012-05-13, 22:01
|
|
|
piszcie tak dalej to klienci zaczną odnosić wszystko co im się podoba ,a raczej NIE PODOBA |
|
|
|
|
|