Otwarty przez: DarkSide 2016-04-26, 05:16 |
premia roczna 2016 |
Autor |
Wiadomość |
Atrapan
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 03 Sie 2015 Posty: 4
0
0
|
Wysłany: 2016-05-02, 07:41
|
|
|
moriq napisał/a: | Witam wszystkich, bardzo miło się rozpoczął dzisiejszy dzień sprawdźcie konta bankowe |
tzn ? |
|
|
|
|
@david88
Stanowisko: klient
Dołączył: 30 Wrz 2014 Posty: 171
0
0
|
Wysłany: 2016-05-02, 08:01
|
|
|
moriq napisał/a: | Witam wszystkich, bardzo miło się rozpoczął dzisiejszy dzień sprawdźcie konta bankowe |
Jeśli chodzi ci o przelew nagrody na konto to były już w piątek a nawet i w czwartek |
|
|
|
|
frania1989
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 16 Maj 2015 Posty: 8
0
0
|
Wysłany: 2016-05-02, 08:24
|
|
|
Czy do tych kadr się dodzwonić to zawsze tak wygląda że czekasz 40 min i ci wywala błąd systemu? Kpina... |
|
|
|
|
Kora10
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 30 Kwi 2016 Posty: 1
0
0
|
Wysłany: 2016-05-02, 13:37
|
|
|
Też dziś próbowałam. To samo. Chyba mają długi weekend. |
|
|
|
|
@żuczek1
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 09 Maj 2015 Posty: 297
0
0
|
Wysłany: 2016-05-02, 13:56
|
|
|
Czyżby drugi raz przelew? |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2016-05-02, 14:03
|
|
|
żuczek1, zwrotny |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
@żuczek1
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 09 Maj 2015 Posty: 297
0
0
|
Wysłany: 2016-05-03, 06:26
|
|
|
Ja tam wszystko wypłaciłam a z pustego i Salomon nie naleje cieszmy się że premia była dzięki temu na pewno niektórzy mieli bardziej udaną majówkę :D i oby Ci których ominęła załapali się w przyszłym roku |
|
|
|
|
~Near
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 05 Lip 2016 Posty: 32
0
0
|
Wysłany: 2016-09-18, 11:42
|
|
|
Hejka mam pytanko.
Dostałam tą kartę przedpłaconą i ten pin był na takiej osobnej kartce szarej prawda? Co w razie gdy zgubiłam ten pin...? |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2016-09-18, 14:39
|
|
|
To informacja ze strony Openbenefit:
Nie ma możliwości odzyskania kodu PIN. Użytkownik musi złożyć dyspozycję wystawienia duplikatu karty drogą mailową na adres bonus@bonusystems.pl w treści wpisując nr posiadanej karty, nazwę firmy, od której użytkownik otrzymał kartę oraz adres pocztowy do wysyłki duplikatu karty. |
|
|
|
|
~Near
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 05 Lip 2016 Posty: 32
0
0
|
Wysłany: 2016-09-18, 20:05
|
|
|
A w takim razie powiedzcie mi proszę, na tej kartce na której doczepiona była karta jest nr nik i na samym dole po prawej stronie są 4 cyfry może to jest ten nip? Nie wiem czy dobrze pamiętam ale na tej szarej kartce był identyczny nip.....Jedyny sposób żeby to sprawdzić jest zapłacić kartą w biedro? To się tak samo płaci jak zwykłą kartą? |
|
|
|
|
@frania25
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 11 Gru 2011 Posty: 223
0
0
|
Wysłany: 2016-09-18, 20:57
|
|
|
To nie jest pin.Nową kartę dostaniesz w swoim sklepie od kierownika,na sklepy dali więcej kart by je wydawać w przypadku zagubienia karty lub pinu.Odbiór nowej karty potwierdzasz identyfikatorem. Potem trzeba wystąpić do banku lub do benefitu(nie wiem dokładnie) o przeniesienie środków na nową kartę. |
|
|
|
|
~Near
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 05 Lip 2016 Posty: 32
0
0
|
Wysłany: 2016-09-18, 21:33
|
|
|
Ok ale w takim razie jak się płaci taką kartą? Rozumiem, że normalnie w terminalu i wpisuje się 4- cyfrowy pin (w tym liście pisze, że żeby zapamiętać pin i nik - dokładnie tak to jest ujęte) |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
|
|
|
|
~Near
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 05 Lip 2016 Posty: 32
0
0
|
Wysłany: 2016-09-19, 11:05
|
|
|
Dzięki i przepraszam |
|
|
|
|
|