przeceny towaru jak w Tesco ,aldik itd |
Autor |
Wiadomość |
bronisław55
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 01 Lip 2016 Posty: 4
|
Wysłany: 2016-07-01, 13:53 przeceny towaru jak w Tesco ,aldik itd
|
|
|
czego biedronka nie przeceny towaru np,owoce,i inne jak wychodzi np,3 dni przed terminem jak w Tesco ,aldik itd którzy nie maja strat jak biedronka czyzby za wszystko płacili pracownicy biedronki duze straty na sklepie upierdalaja premie a mozna było by poswiecic pół godzinki i zrobic przecene która klijent kupi jak w tesco ,aldik,lidl |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-01, 15:30
|
|
|
Widac wychodza z zalozenia, ze praciwnicy celowo beda zamawiac zbyt duze ilosci, aby poszly w przecene. Lub tez uwazaja, ze spadnie sprzedaz, jesli kliencie beda liczyli i czekali na te przeceny. |
|
|
|
|
@Marakesz
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 16 Wrz 2014 Posty: 226
2
0
|
Wysłany: 2016-07-02, 08:24
|
|
|
No i ile tenże pracownik byłby w stanie kupić tych przecenionych warzyw, owoców czy mięsa?
Poza tym najprostsza zasada, zakaz zakupów dla pracowników towarów przecenionych w czasie pracy oraz po zamknięciu. |
_________________ "Zwierzęta w ogrodzie patrzyły to na świnię, to na człowieka, potem znów na świnię i na człowieka, ale nikt już nie mógł się połapać, kto jest kim." |
|
|
|
|
qweerty [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-02, 08:42
|
|
|
Larrikol napisał/a: | Widac wychodza z zalozenia, ze praciwnicy celowo beda zamawiac zbyt duze ilosci, aby poszly w przecenie. Lub tez uwazaja, ze spadnie sprzedaz, jesli kliencie beda liczyli i czekali na te przeceny. |
Pięknie cytujesz słowa pracodawcy i drugiego związku złożonego z kierowników rejonu (przewodniczący) oraz kierowników okręgu.
1.Nie widziałem w Lidlu (a robię tam codziennie zakupy) by klienci czekali na przecenę ,oczywiście są ludzie , którzy na to czekają. To MIT. nikt nie będzie czekał na zapełnienie lodówki ,tym bardziej ,że nie wie co się przeceni.
2. Wkurza mnie na maksa robienie w biedronce pracowników ZŁODZIEJAMI. Nigdzie indziej nie ma takiego pojęcia. Czy MY jesteśmy pracownikami gorszego sortu? Powielasz stereotypy , i to te rozpowszechniane przez pracodawcę i jej przedstawicieli
3.Wszędzie się to opłaca-u nas opłaca wyrzucać. Ale do czasu, gdy zyski trzeba wwirtualnie zmniejszyć stratami
4.Odpis dwa dni przed terminem jest niezgodny z prawem SKARBOWYM, JEŚLI TOWAR NIE JEST USZKODZONY I NIE UTRACIŁ CECH DO SPRZEDAŻY. KIEDYŚ WYSTĄPIĘ O INTERPRETACJĘ DO U.S.
5. W większości krajów wyrzucanie żywności wiąże się z ostracyzmem społecznym , co znajduje odzwierciedlenie w ustawach-vide Francja -2015 r
6.W Polsce nowa prawica wniosła projekt
https://wyborcza.biz/biznes/1,147743,19735595,zmarnowanej-zywnosci-ma-byc-mniej-dzieki-ustawie.html
7.W POlsce wyrzuca się rocznie 9 mln ton żywności -tu masz link do Banku Żywności , który nota bene organizuje zbiórkę take w biedronce https://bankizywnosci.pl/pl/Strony/marnowanie-zywnosci.html |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-02, 09:20
|
|
|
Marakesz, jakis powod musi byc i raczej nie chodzi o zajmowanie czasu pracownikom. |
|
|
|
|
@Marakesz
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 16 Wrz 2014 Posty: 226
0
0
|
Wysłany: 2016-07-02, 10:15
|
|
|
Ja przecież nie piszę o traceniu czasu przez pracowników na zakupy w czasie pracy tylko o zakazie kupna towarów przecenionych.
A żeby nie było cyrków to wprowadzić całkowity zakaz zakupów i tyle.
Nie cierpiałem w Biedronce tych zakupów pracowników przed zamknięciem, tego szwendania, zastanawiania się i wybierania akurat wtedy gdy jest najwięcej roboty.
Żeby tego było mało 99% tych osób następnego dnia(nawet wolnego) czy przed pracą znów jest na zakupach.
Dziwię się, czemu B. nic z tym nie robi, daremne zawracanie dupy i strata czasu, potem jeszcze wielkie sprawdzanie zakupów pod kamerami, kolejna strata czasu. |
_________________ "Zwierzęta w ogrodzie patrzyły to na świnię, to na człowieka, potem znów na świnię i na człowieka, ale nikt już nie mógł się połapać, kto jest kim." |
|
|
|
|
Mariano
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 06 Mar 2015 Posty: 356
0
0
|
Wysłany: 2016-07-03, 10:39
|
|
|
Też nigdy nie mogłem zrozumieć fenomenu wyrzucenia sterty jedzenia w Biedronce. W innych sklepach zawsze są przeceny na produkty którym wygasa termin albo na takie, które np. mają podarte, wgniecone opakowanie itd. i nikt nie robi z tym problemów. a czasami można dorwać coś fajnego taniej |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-03, 11:44
|
|
|
A moze jest jakis lepszy uklad z firma, odbierajaca odpady? I moze im sie nie oplaca. |
|
|
|
|
@maniek19
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 16 Lip 2014 Posty: 246
0
0
|
Wysłany: 2016-07-03, 12:16
|
|
|
Dla mnie mogliby i takie coś wprowadzić ale wiem jedno. Byłaby grupa klientów (tych stałych, których sie unika) która zamiast "Dzieńdobry" mówiłaby "Co macie dzisiaj przecenione, zniszczone?" Tak więc kij ma zawsze dwie strony. |
|
|
|
|
qweerty [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-03, 16:02
|
|
|
zapewne ale bardziej korzystne niz zapełnianie odpadami magazynu i robienie protokołu strat. Ale jakby było przecenione 30% to 30% poszłoby w straty a nie 100% , i trzeba by było dać premię prawda? |
|
|
|
|
bronisław55
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 01 Lip 2016 Posty: 4
0
0
|
Wysłany: 2016-07-03, 16:51
|
|
|
mówią że w biedronce nie robią przeceny bo za straty płaci pracownik nie dostanie marnej premi 100 pare zł i poco robić przecenę ja pracowałem w tesco np.mięso mielone kosztuje 5 zł to 2 dni przed końcem daty robiliśmy cene 2,50 zł i już sklep nie miał straty 100 procent i nie prawda że ludzie stoją w kolejce za przeceną kto trafi to i kupi i w biedrące potem pl --- 800 zł poprostu biedronka ma w dup........ klijęnta za straty zapłaci zwykły pracownik jak się kierownik pomyli na zamówieniu. a co to za debil wymyślił paragon pół merta za 8 lodów miałem paragon jak szalik debi..............e |
Ostatnio zmieniony przez DarkSide 2016-07-05, 05:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Grzesio1912
Stanowisko: klient
Dołączył: 08 Sie 2016 Posty: 1
0
0
|
Wysłany: 2016-08-08, 11:55
|
|
|
Pracuje dla innej sieci sklepow, zadnej z wymienionych. Tutaj jest tak ze za przeceny odpowiada dzial zakupow. Traca marze na przecenie, natomiast straty ida w koszty sklepu. Moze u Was tez tak jest, w "mojej" sieci czesto stratowane sa towary zamiast glebszych przecen bo marza nie poleci w centrali, czlowiek w centrali ma premie za marze a nie brak strat. |
|
|
|
|
@anka1
Stanowisko: klient
Dołączył: 30 Lis 2015 Posty: 230
0
0
|
|
|
|
|
@amelka99
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 19 Wrz 2012 Posty: 145
1
1
|
Wysłany: 2016-08-08, 15:49
|
|
|
Nasza firma zamiast przecen woli polecieć nam po premii i tak nie robiąc nic pokryją część strat. |
_________________ ”Jeśli chcesz zmienić świat, zacznij od siebie!” |
|
|
|
|
~dzidzia
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 18 Sty 2014 Posty: 42
0
0
|
Wysłany: 2016-08-09, 19:06
|
|
|
I wywalic do smieci.. nakrmic sarie |
|
|
|
|
|