Ilośc promocji i rabatów wydawanych z paragonem |
Autor |
Wiadomość |
Włodarz
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 12 Sty 2015 Posty: 837
|
Wysłany: 2016-07-01, 15:27 Ilośc promocji i rabatów wydawanych z paragonem
|
|
|
Czy wy też macie wrażenie że nasza firma łapie sie już wszystkiego i wpycha ludziom na chama jakieś rabaty promocje wraz z paragonem? klienci zaczynają besztać kasjerów że dostają paragon i mnóstwo jakiś powalonych papierków. Część klientów nawet nie chce zwracać na to uwagi tylko od razu prosi o wywalenie tego zbędnego papieru.
Jeszcze nie dawno były takie promocje pojedyncze a teraz drukują się po 3-4 karteczki i trzeba to dać klientowi który nie jest z tego zadowolony nic a nic. Ach zapomniałbym ciągle zapychająca się pamięć w drukarkach... kolejny debilizm. |
_________________ If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go. |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-01, 15:33
|
|
|
Swietny pomysl! Rabat na mleko byl ostatnio tak zachecajacy, ze gdybym mogla, zabralabym z 50 kartonow |
|
|
|
|
Włodarz
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 12 Sty 2015 Posty: 837
0
0
|
Wysłany: 2016-07-01, 15:36
|
|
|
tylko 50? pfff mało byś na tym zaoszczędziła a ile msc w domu ci by to zajmowało jeszcze by cię terminy goniły i byś musiała się w tym kąpać |
_________________ If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go. |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2016-07-01, 15:42
|
|
|
dzisiaj naliczyłam 5 "karteczek" :D , wczoraj była taka sytuacja : wręczyłam klientowi resztę 50zł wraz z tą masą papieru a on wściekły sru to wszystko do kosza :D , ja do niego : wyrzucił pan resztę i nastąpiło ogarnięcie no i trzeba było nurkować w koszu paragonów :D
racja Włodarz, gdzieś to wszystko pędzi , my się gubimy , klienci też a firma podbija ciągle nowe rozwiązania niekoniecznie dobre a na pewno chaotyczne i wprowadzające ogólny zamęt |
|
|
|
|
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2016-07-01, 15:46
|
|
|
każda firma orze jak może, widocznie taki sposób firmy na podniesienie koszyka i sprzedaży. ja nawet na to nie zwracam uwagi, a jak sie klient sadzi to proszę o przeczytanie ze zrozumieniem, bo na tych swistkach jest jasno i klarownie zapisane, co gdzie kiedy po co i dlaczego.
a co do pamięci drukarki to trzeba po prostu na przejęciu zmian wydrukować raport dobowy i wtedy się kasa nie przywiesi, w szczególności kasa nr jeden. |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
Włodarz
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 12 Sty 2015 Posty: 837
0
0
|
Wysłany: 2016-07-01, 15:47
|
|
|
Zwróćcie uwagę czy jak idziecie do innego sklepu z korpo czy nie, sieciówka czy nie czy tam też wam wpychają na chama milion jakiś bzdurnych rabatów wraz z paragonem? Ja się pierwszy raz spotkałem z takim czymś i uważam że to jest chory pomysł. Paragon potwierdzenie zapłaty kartą i tyle klient oczekuje a nie miliony papierków. |
_________________ If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go. |
|
|
|
|
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2016-07-01, 15:51
|
|
|
ujmę to tak, do póki będzie niewiele skarg na biuro obsługi klienta to proceder będzie trwał dalej. pewnie ci u góry powiedzą sorry taki mamy klimat :D |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2016-07-01, 15:51
|
|
|
właśnie brodacz1989, ja polecam klientom czytanie , bo zdarza się że przychodzą po promocji i upominają się o coś co powinni dostać a nie dostali i wtedy jest żal |
|
|
|
|
@Sig
Stanowisko: klient
Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 124
0
0
|
Wysłany: 2016-07-01, 15:57
|
|
|
Co do dodatków do paragonów, to ja proponuję jedną, długą taśmę od razu zwiniętą w rulon. Zgodzę się natomiast z którymś przedmówcą że coś takiego to tylko w "biedronce" się spotyka. Tego typu rzeczy powinny mieć miejsce tylko jak na wskutek zakupu właściwego produktu klient dostaje jakiś unikalny kod, np do udziału w konkursie internetowym. |
|
|
|
|
Włodarz
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 12 Sty 2015 Posty: 837
0
0
|
Wysłany: 2016-07-01, 16:04
|
|
|
Mamy takie coś jak platformę niech każdy z was siądzie i napisze co o tym myśli to może ktoś tam pójdzie po rozum do głowy. Ja dzisiaj wszystkich kasjerów pogoniłem niech piszą jakie są wrażenia z takich promocji. Jeszcze żeby to były jakieś super świetne promocje to byłoby ok ale sorry 50gr na kartonie mleka? |
_________________ If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go. |
|
|
|
|
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2016-07-01, 16:12
|
|
|
tak szczerze to wole już te wydruki z kasy niż słynna akcja węgla drzewnego na majówkę i skakanie codziennie po drabinie by plakaty zmieniac. nawet w największych minusach szukajmy malutkiego plusa |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
@Gazela34
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 17 Cze 2014 Posty: 585
0
0
|
Wysłany: 2016-07-01, 17:03
|
|
|
No dziś to się tyle nasuchala o tych wydrukach że jutro nie siadam na kasę wcale |
|
|
|
|
@stonek52
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 18 Lis 2015 Posty: 204
1
0
|
Wysłany: 2016-07-01, 20:55
|
|
|
A ja myślałem że biedra nie jest już w stanie mnie zaskoczyć swoimi coraz to "inteligentniejszymi" pomysłami. Ależ w jakim błędzie żyję bo co kolejny pomysł to bardziej poroniony. :D |
|
|
|
|
@Gazela34
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 17 Cze 2014 Posty: 585
0
0
|
Wysłany: 2016-07-01, 20:58
|
|
|
Fakt az strach pomyslec co bedzie nastepne |
|
|
|
|
@amelka99
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 19 Wrz 2012 Posty: 145
0
0
|
Wysłany: 2016-07-01, 21:22
|
|
|
To jest chore...te tony karteczek .Efekt przeciwny od zamierzonego ludzie złoszczą się ze daje się im tyle makulatury razem z rachunkiem .Ten co to wymyślił chyba się nudził ...albo zadbał o to żebyśmy się nie nudzili sprzątając te papierki i wysłuchując żale klientów |
_________________ ”Jeśli chcesz zmienić świat, zacznij od siebie!” |
|
|
|
|
|