Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
skarga na określony sklep
Autor Wiadomość
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-01-27, 23:46   

wiki21 napisał/a:
Pracownik ochrony niech łapie zlodziei zgodnie z zasadami i pozwalajacymi mu przepisami.

Pracownik ochrony ma prawo skontrolować Twoje zakupy, po to on jest. Jeśli masz coś do ukrycia Twoja sprawa. Ale jak jesteś pewna/y że jest ok to zawsze masz prawo odmówić i wtedy policja rozwieje wątpliwości ochrony.
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
wiki21

Stanowisko:
klient

Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 17
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-01-28, 15:34   

DarkSide,

Jak to powinno wyglądać z tą kontrolą to już tu osoby na stanowisku ZKS opisały i pracownicy ochrony też.
Wystarczy przeczytać wczesniejsze posty.
A jak to wyglądało to juz pisałem ,,jak można potraktować uczciwą osobę stwierdzeniem,, że chyba pani ukradła masełko,,
Chęć wyjaśnienia przez samą pomówioną i kontrola monitoringu pokazała jak można bezpodstawnie kogoś oczernić i zrobić złodziejem na oczach całego sklepu"
Nie było żadej kontroli zakupów , było tylko stwierdzenie że ktoś kradnie a wyjasnienia i kotroli monitoringu zarzadała sama pokrzywdzona .
DarkSide napisał/a:
Pracownik ochrony ma prawo skontrolować Twoje zakupy, po to on jest

Zgadzam się że ma takie prawo .
Po przejściu lini kas przez klienta jeżeli ma takie wątpliwości sprawdza zakupy ,porównuje z paragonem i ewentualnie prosi na zaplecze celem wyjaśnienia.
Są chyba jakieś zasady według których postępuje się w takich przypadkach .
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-01-28, 16:55   

wiki21, to jeszcze powiedz mi na koniec za co Ty mi dziękujesz bo nijak nie rozumiem... :D
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
wiki21

Stanowisko:
klient

Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 17
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-01-28, 17:20   

lenka*,
Ha ha ha wiedziałem że tak napiszesz :)
Porównując wczesniejsze Twoje wypowiedzi doszedłem do wniosku że zobaczyłaś człowieka w człowieku i porostu miło mi się zrobiło.

Dowiedziałem się coś z tego forum i chyba pora uciekać ,bo jak to napisała tu jedna pani ZKS to jest forum dla pracowników a ja biedny klient , który zrobił problem pisząc o tym jak niekompetentny pracownik ochrony robi co mu się podoba.
Pozdrawiam wszystkich na tym forum i życzę jak najmniej problemów w pracy a sobie miłej obsługi ;)
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-01-28, 18:20   

No rozszyfrowałeś mnie... :D
I zapewniam Cię że to przez nieporozumienie Twoje zarzuty wydawały nam się bezpodstawne, pamiętaj że my też jesteśmy klientami i naprawdę o większości z nich mamy dobre zdanie. :P Z forum nie uciekaj bo zmiana punktu widzenia też jest od czasu do czasu wskazana dla obu stron. ;)
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
silverstone

Stanowisko:
klient

Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 1
0 UP 6 DOWN
Wysłany: 2016-04-09, 01:10   

Prawda jest taka, że Polska jest daleko w tyle jeśli chodzi o profesjonalną obsługę klienta. Tak, to też trzeba umieć. Panie kasjerki nie mówiące dzień dobry to standard, w dodatku z miną jakby chciały cię zabić. Nie podawanie pieniędzy i rachunku do ręki, nie podawanie siatek, nie pakowanie zakupów.. No to akurat nie jest pewnie ich pomysł, ale zasugerować nie zaszkodzi. Ostatnio się potknelam o pudło stojące na środku alejki (to akurat zdarza się notorycznie). Jeśli chodzi o zachowanie ochroniarza, dobrze, że przeprosił, ale narobił zamieszania i postawił klienta w niezrecznej sytuacji. Prawda jest, że musi mieć 100% pewność, że klient coś ukradł aby mu zarzucić owa kradzież. Dobrzy ochroniarze to tacy, którzy wszystko widzą a nie tacy, którym się wydaje, że widzą. Ja, gdybym zatrudniala takiego gościa jak ten z postu to na pewno zwrocilabym mu uwagę. Szkoda, że w Polsce nie panuje przekonanie, że klient nasz pan. Klientów wielkich korporacji traktuje się z szacunkiem a klientów supermarketów już nie. Nie twierdzę, że jest tak wszędzie, ale w większości miejsc.... Niestety. Wiele razy wychodzę ze sklepów zniesmaczona. Tak wiele trzeba jeszcze zmienić... 😒
 
     
@Antrykota 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 06 Sie 2015
Posty: 126
Skąd: 3city
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-04-09, 01:40   

Biedronka niemalze lize tylko klientom, a tobie malo? :D u nas ostatnio klient chcial zwrocic drzewko owocowe "bo uschlo"- zwyczajnie mu przymarzlo z jego winy- i co, musielismy przyjac bo narobil niemilosiernego rabanu, obrazajac przy tym personel sklepu.
Albo zwrot lososia po 5 dniach "bo smierdzi".

Z mojego punktu widzenia moge powiedziec, ze klient nasz cham, a nie pan ;) Wybacz, ale jak ktos traktuje mnie jak smiecia, to obsluze go profesjonalnie i zgodnie ze standardami, aczkolwiek nie dodam nic od siebie.
Czyli np nie ma mowy o obwazeniu miliona workow z warzywami i wypisaniem na nich wagi. Albo o wydaniu "jak najdrobniej" ;)
  Ocena JMP: 6/10
     
@fryndzel

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 386
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-04-09, 08:07   

:#)
 
     
@anka1

Stanowisko:
klient

Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 230
2 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-04-09, 12:01   

silverstone, niestety klienci często doprowadzają do takiego stanu obsługę, że nawet żyć się nie chce- nie tylko uśmiechnąć. a nawiasem mówiąc, to narzeka się na kasjerów, a : urzędnicy, lekarze i inni "ważniacy" (nie dość, że godzinami stoisz w kolejce do nich) , zjadą Cie od góry do dołu i nawet nie piśniesz. A czym kasjer- sprzedawca różni się od pracujących na innych stanowiskach??? Też jesteśmy ludźmi, a tylko od wychowania i charakteru człowieka zależy, jak traktujemy i postrzegamy INNYCH.
 
     
@Skiter1991 
Robot

Stanowisko:
klient

Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 594
Skąd: z daleka
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-04-09, 13:00   

anka1, w pełni popieram :yeah:
  Ocena JMP: 6/10
     
~wiki08

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 26
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-04-09, 13:42   

dokładnie tak jest urzędasy albo piją ciągle kawę albo udają że pracują nie wszyscy ale w większości, a w dużej mierze to oni się sprzeciwiają zakazowi handlu w niedzielę ciekawa jestem co by powiedzieli jak by im kazać "tyrać" 7 dni w tygodniu :P
 
     
#sekbea81 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 20 Lip 2012
Posty: 61
3 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-04-09, 14:43   

A ja myślę, że powinniśmy zanosić zakupy klientom do domu i tam gotować im obiad, wtedy dogonilibyśmy zachód a na świecie zapanowałby pokój ;)
 
     
#anne 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 03 Kwi 2012
Posty: 107
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-04-09, 18:07   

sekbea81 tak, to byloby to !!



Ja staram sie na kasie byc miła, czekam az człek się spakuje, dopiero zaczynam kolejny paragon. Na pytanie, po co Pani czeka, odpowiadam, ze ta Pani ma prawo się spakować/włożyć do wózka. Jak ktoś potrzebuje pomocy, pomagam się spakować, kiedy czekam na $$$ bądź aż płatność przejdzie. Paragon z $$$ podaję do reki.

Natomiast jeśli klient mi rzuca pieniędzmi, to i ja rzucę. Jeśli chamowaty to i ja lekko dowalę. Zwyczajnie nie dam sobą pomiatać.

I bardzo proszę nas nie obrażać silverstone :boks: .

Nienawidzę kiedy np w pepco non stop proponują doładowanie do telefonu i inny badziew :/ Irytuje mnie wciskanie reklamówek. Ja ich nie proponuję. Ktoś chce, albo sam sobie zabierze albo poprosi.
 
     
@Skiter1991 
Robot

Stanowisko:
klient

Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 594
Skąd: z daleka
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-04-09, 18:37   

anne napisał/a:
Nienawidzę kiedy np w pepco non stop proponują doładowanie do telefonu i inny badziew


Niestety ale oni mają takie zalecenie z góry i są bardzo skrupulatnie z tego rozliczani, ba, na stacjach benzynowych jeżeli w ciągu miesiąca nie masz odpowiedniej kwoty z proponowanych produktów które sprzedaję się z kasy, można wylecieć z roboty.

Co do tematu nigdy nie dam sobie uwłaczać ani siebie poniżać, mam swoją godność i tego trzymam.
  Ocena JMP: 6/10
     
@anka1

Stanowisko:
klient

Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 230
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-04-10, 16:29   

Skiter1991 napisał/a:
anne napisał/a:
Nienawidzę kiedy np w pepco non stop proponują doładowanie do telefonu i inny badziew


Niestety ale oni mają takie zalecenie z góry i są bardzo skrupulatnie z tego rozliczani, ba, na stacjach benzynowych jeżeli w ciągu miesiąca nie masz odpowiedniej kwoty z proponowanych produktów które sprzedaję się z kasy, można wylecieć z roboty.

Co do tematu nigdy nie dam sobie uwłaczać ani siebie poniżać, mam swoją godność i tego trzymam.

Dlatego, że w PEPCO do doładowania dorzucają 20% m w Bierrze taż to czasami jest, a nie każdy klient o tym wie :-)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo