Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tematy na spotkanie z pracodawcą .Ankieta

Zawarte tematy na spotkanie z pracodawcą
W większości pokrywają się z interesującą mnie teamtyką
93%
[ 95 ]
nie pokrywają się z inersującymi mnie tematami
4%
[ 5 ]
nie mam zdania
1%
[ 2 ]
Głosowań: 102
Wszystkich Głosów: 102

Autor Wiadomość
qweerty
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-08, 23:18   Tematy na spotkanie z pracodawcą .Ankieta

Za stroną https://www.solidarnosc.g...a/?postId=48068

Warto kliknąć i przeczytać rozszerzenie (opis) tematów na spotkanie pracodawcą
za stroną zz solidarność w JMP S.A. wrzucam zdjęcie


I Z CIEKAWOŚCI ANKIETA CZY TEMATY TRAFIŁY W GUSTA ;)
 
     
edi-72
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-09, 07:25   

:D
 
     
florencja

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 21
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-09-09, 07:45   

Jak najbardziej powodzenia w rozmowach
 
     
@czarownica25 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 24 Kwi 2014
Posty: 560
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-09-09, 09:03   

najbardziej podoba mi się pkt 6
  Ocena JMP: 8/10
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-09-09, 11:13   

sporo tych tematów , zdążycie wszystkie omówić ?
 
     
zz-biedronka 
piotr.a

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 380
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-09-09, 13:54   odp

Wiem, że sporo ale tyle spraw zostało nam zgłoszonych.
  Konto: OFICJALNE - Związki Zawodowe "Solidarność" w Jeronimo Martins
     
#welnaewa

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 102
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-09-09, 15:20   

Jestem za Powodzenia w rozmowach!
:em29:
 
     
#tmen

Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 66
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-09-09, 15:52   

Oczywiście Zarząd Biedronki w większości tych postulatów będzie miała gdzieś.
Przeciągną odpowiedz na to na maxa i nic i tak z tego nie wyniknie ;0)
 
     
babelekk

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 13
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-09-09, 19:44   Tematy na spotkanie z pracodawcą .Ankieta

myślałam , że na akord pracuje się w zakładzie produkcyjnym a nie w biedronce.. ale już mnie chyba nic nie zdziwi.... :szczena:
 
     
qweerty
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-09, 21:23   

My też ale wytyczne dotyczące czasu mycia podłóg ,rozkładania towaru.kontenerów świadczą że to noe tylko praca w stresie i pod presją czasu ale i tez na akord
 
     
#mania1

Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 79
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-09-10, 07:06   

Zgadzam się w stu procentach że to już jawnie jest akord... ;(
 
     
@adrianooo 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 247
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-09-10, 09:17   

A co chcecie omawiać konkretnie jeżeli chodzi o kasy dotykowe? nie bardzo skumałem, jak działają jak się obsługuje? :lol: :kekako:
  Ocena JMP: 8/10
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-09-10, 09:22   

mania1 napisał/a:
Zgadzam się w stu procentach że to już jawnie jest akord... ;(

A może tylko pomoc w prowadzeniu zmiany, ujednolicenie tegoż sposobów, jasny i konkretny plan dla całej załogi sklepu, osadzenie w czasie ważnych acz pomijanych drobiazgów, a w razie problemów sygnał dla góry że może trzeba by przemyśleć strukturę zatrudnienia na danym obiekcie? ;)
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
zz-biedronka 
piotr.a

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 380
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-09-10, 10:12   

adrianooo napisał/a:
A co chcecie omawiać konkretnie jeżeli chodzi o kasy dotykowe? nie bardzo skumałem, jak działają jak się obsługuje? :lol: :kekako:


Na tych ekranach wyświetlają się dane osobowe kasjera i klient stojący do drugiej kasy może je widzieć a zarazem użyć w poszukiwaniu na f .
  Konto: OFICJALNE - Związki Zawodowe "Solidarność" w Jeronimo Martins
     
#qmaks 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 60
2 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-09-10, 10:30   

Jeśli będzie omawiany punkt 5 to proponuje bardziej rozwiniecie tematu TK gdyż jest to odwieczny problem chodzi o to że gdy należy się premia to TK zawsze wychodzi źle, chodzi o punkt które trzeba spełnić np. Czy sklep spełnił wymogi odnośnie akcji tzn, czy posiadał wszędzie plakaty, odpowiednie ceny oraz czy akcja była prawidłowo ułożona? Oczywiście jak najbardziej można się z tym zgodzić a co jeśli sklep jest specyficzny np, bardzo małe sklepy formatu mini nie mają możliwości powieszenia plakatów bo nie posiadają na suficie tzw. kasetonów do których przyczepia się plakaty, nie mają możliwości zaczepienia do stołów mobilnych wszystkich materiałów marketingowych jest jeszcze wiele rzeczy które można by wymienić, a w raporcie który otrzymuje sklep odnośnie TK przeważnie pojawia się informacja "sklep nie spełnił standardów firmy odnośnie akcji" - "nie" jest to ponad 5% mniej do wyniki czyli już nie ma premii za 100% czyli np 120 zł tylko 60 zł. Bo pracownicy sklepu nie mają możliwości zrobić tego tak jak sobie firma życzy ale nikt tego nie zauważa iż sklep nie ma możliwości powieszania plakatów,itp. Następne pytanie czy wszędzie były etykiety cenowe? oczywiście pytanie jak najbardziej słuszne bo każdy z nas sie irytuje jeśli chce kupić towar a nie ma tam żadnej ceny, a co jeśli w danym momencie przekładamy towar z innego miejsca na inne bo jesteśmy w trakcie wykładania towaru na sklepie i przychodzi jakiś in-out idziemy robić na niego cenę i na kilka innych produktów i pech w danym momencie wchodzi TK i co widzi brak ceny notuje sobie po jego odejściu cena już wisi bo przejście z hali sprzedaży do biura i wydrukowaniu cen zajmuje nawet minimum 3 minuty i po tych minutach idziemy powiesić cenę na sklep i jest cena ale na raporcie dostajemy informacje że brak ceny, pytanie jakiej ceny do jakiego produktu a może TK nie chciał zobaczyć ceny bo nie znajdowała się dokładnie po lewej stronie produktu, lub na w/o nie było również ceny po lewej stronie bo się po prostu nie mieściło, uważam że taki raport powinien zawierać nazwę produktu na co nie było ceny oraz czego sklep nie posiadał odnośnie akcji tematycznej, skąd mamy pewność że TK był u nas w sklepie że faktycznie spytał się pracownika o towar gdzie leży czy kasjer powiedział dziękuje zapraszam ponownie, a może być tak że bierze paragon z kosza na śmieci i nie wchodzi na sklep nawet. Co mamy powiedzieć pracownikom którzy cały miesiąc pracują na tę premię i wiedzą ze wszystko robią ok a przychodzi wynik TK i okazuje się że sklep nie spełnił standardów firmy i ze 120 zł robi się 60 zl a mało tego premia za obecność jest także 50% premii należnej czyli dostaje 90 zł a nie 180 zł to są moje sugestie myślę że kilka osób się ze mną zgodzi.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo