Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
dostawy bez sprawdzania
Autor Wiadomość
pentelka70

Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 4
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-14, 20:01   

Nie sprawdzamy dostaw trzy miesiące rozbieżności są tragiczne. Bardzo ciężko robi się zamówienia. Co robicie w takich przypadkach??? Inwentury cząstkowe to chyba zły pomysł i nabijanie sobie przez nie
PL
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-14, 20:34   

Ja mogę już pochwalić system, rozbieżności owszem były, jedna cząstkowa w międzyczasie i końcowym rozrachunku inwenturka super. Temu kto to wprowadził :*
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-14, 21:57   

pentelka70 napisał/a:
Nie sprawdzamy dostaw trzy miesiące rozbieżności są tragiczne. Bardzo ciężko robi się zamówienia. Co robicie w takich przypadkach??? Inwentury cząstkowe to chyba zły pomysł i nabijanie sobie przez nie
PL

na czym polega ta trudność w robieniu zamówień ?
u nas kolejna inwentura i super wynik :) wcześniej takich nie mieliśmy
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-14, 22:03   

Stany nie grają i tak naprawdę nie wiadomo ile tego towaru w rzeczywistości jest.
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-14, 22:09   

Hell tylko mi nie mów że to jest taka trudność , kierownik powinien być zorientowany ile ma towaru a jeśli nie to ma od tego kasjerów którzy są na bieżąco ;)
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-15, 08:58   

martuś jak robisz zamówienie i masz towar jeszcze cały nierozłożony to guzik wiesz. ;) Jeszcze jak robisz często to zapamiętasz braki ale taki z-ca co robi raz w tygodniu i jest w ciężkim szoku to już ma mały problem. :P
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-15, 09:38   

Zgoda Hell ale tylko w tym przypadku jeśli jest to młody zastepca :P a rozbieżności nie są aż tak duże więc i przestrzelić się możesz karton ,dwa w tą lub tamtą ;)
 
     
@fryndzel

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 386
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-15, 09:43   

najgorzej jest na odpieku i o/w,
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-15, 09:54   

Młody nie młody, jak robi rzadko to różnie ciężko nieraz wyczaić i bida jak orientujesz się dopiero po braku dostępności. ;/
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
pentelka70

Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 4
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-15, 16:41   

Wszystko ok tylko :
1. dlaczego warzywa i mięso mamy wbijać w nasze pl (np brak w tym tygodniu 5 kartonów winogrona ) kr każe równać co tydzień stany
2 . nie jest fajnie jak brakuje np 10 opak. jogurtu
3. zamiana 15 kartonów reklamówek itd..........
więc jak wam wychodzą inwent . podpowiedzcie co robić bo mi ręce opadają
( może jedno z drugim na inwent. się wyrówna ale myślałam że stany będą lepsze)
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-15, 16:49   

Wszystko w rękach KR przy inwentaryzacji
 
     
@onya67 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 13 Mar 2014
Posty: 275
Skąd: España
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-15, 17:22   

niech kierowca tylko zrzuci towar i jedzie a nie sprawdzacie przy nim i musi czekac gdyby wszyscy tak robili ...
 
     
michalek710 

Stanowisko:
kadry

Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 486
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-15, 17:33   

fryndzel napisał/a:
najgorzej jest na odpieku i o/w,
nie zwalaj winy na dostawy lecz raczej na brak likwidacji na tych grupach towartowych
_________________
a czas tak szybko ucieka...
  Ocena JMP: 6/10
     
@fryndzel

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 386
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-15, 17:38   

nie zrzucam na nic winy. Wczorajszy przykład brakowało mi w dostawie kartonu jedej z bułek a nadwyżki nie miałam na żadnej, wiec gdzie tutaj zwalanie?
 
     
pentelka70

Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 4
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-15, 18:27   

Przecież przy kierowcy nie sprawdzamy dostaw o czym tu mowa ???
Co tydzień w niedzielę sprawdzamy stany na pieczywie warzywach i mięsie i wiemy co było w pl a co brakuje , niestety 5 kartonów winogrona w ciągu dnia nie wyszło ze sklepu?
Poco głupie obwinianie i twierdzenie, że pl nierzetelne !!!!!!!!!!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo