rabaty visa |
Autor |
Wiadomość |
JatoJa
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 25 Wrz 2014 Posty: 15
|
Wysłany: 2015-05-20, 22:22 rabaty visa
|
|
|
Witam, chciałam zapytać o tą formułkę, którą trzeba mówić każdemu klientowi o rabatach przy płaceniu kartą visa. Jak to jest u was? Wiem, że tajemniczy to sprawdza, ale siedząc na jedynce to można język połamać po każdym zeskanowaniu zakupów. Promocja jest do 28 czerwca, więc co jeżeli ten sam klient przyjdzie do mnie w tym czasie 40 razy, cały czas go informować? Mnie by to osobiście irytowało gdybym była na miejscu klienta. Coś czuję że większość sklepów na tym polegnie. |
|
|
|
|
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2015-05-20, 22:30
|
|
|
uzywajac formułki nikt nie polegnie. |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
#alan12
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 09 Gru 2013 Posty: 87
0
0
|
Wysłany: 2015-05-21, 07:57
|
|
|
U nas mówimy tylko jak ktoś płaci kartą są ulotki itp... a kto nam będzie płacił za szkodliwe. Na moim sklepie już są 3 chore gardła padają nie tylko z gadania, ale to też duża zasługa tych głupot! |
_________________ alan |
|
|
|
|
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2015-05-21, 08:52
|
|
|
alan12, akcja z visą ma na celu zachęcenie klientów do płatności kartą, także jakbyś przeczytał dokładnie instrukcję akcji to byś wiedział, że przy każdej transakcji należy o tym informować.
dla przykładu na jednej ze stacji zawsze przed pracą kupuje fajki, i mnie tam znają ale zawsze proponują hot doga, napój itd, bo scenariusz tk też im to wypomina jeśli tego nie zrobią.
także chcesz mieć premię to jedno zdanie nie spowoduje, że korona Ci spadnie z głowy.
a jak masz chore gardło to idź na l4, aby się wychorować i nie mów, że to wina systemu. |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
@czarownica25
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 24 Kwi 2014 Posty: 560
1
0
|
Wysłany: 2015-05-21, 09:09
|
|
|
alan12 napisał/a: | a kto nam będzie płacił za szkodliwe | hahaha żartowniś. A kto CI zapłaci za bolące plecy? Nikt, więc musisz się zwolnić bo wszystko co robisz w pracy to zagrożenie. Pieniędzy od klientów też nie bierz bo niektórzy mają parcha, piec Cię poparzy a płyny wyżrą skórę. Firma wymaga alan12 napisał/a: | tych głupot | za to nam płaci... no tak ale jak się czegoś wymaga to zazwyczaj jest głupie |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-05-21, 09:16
|
|
|
A od plotek i głupiego gadania, gardła wam nie wysiadają? alan12 napisał/a: | Na moim sklepie już są 3 chore gardła padają nie tylko z gadania, ale to też duża zasługa tych głupot! |
|
|
|
|
|
druhna81
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 15 Cze 2012 Posty: 15
0
0
|
Wysłany: 2015-05-21, 09:51
|
|
|
Ja informuję klienta,że przy płatności kartą Visa otrzymuje kupon rabotowy,a regulamin jest w ulotce...i jakoś gardło mnie nie boli |
|
|
|
|
@4ever
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 04 Lis 2013 Posty: 340
0
0
|
Wysłany: 2015-05-21, 11:07
|
|
|
Jak można najkrócej: "Rabaty za płatność kartą Visa" a jak klient pyta o co chodzi podaję ulotkę i mówię " Do zapoznania się" + kupon rabatowy i już.
No chyba, że natrafię na totalnego lamera (rzadko kiedy) to już niech stracę i tłumaczę mu jak dziecku w przedszkolu. :D |
|
|
|
|
danielos333
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 14
0
0
|
Wysłany: 2015-05-21, 11:21
|
|
|
u nas starszy pan poprosił o zapisanie na kateczce tych informacji bo zanim dojdzie do domu to obawia się ,że zapomni |
|
|
|
|
#kasia-matiy
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 21 Maj 2015 Posty: 72
0
0
|
Wysłany: 2015-05-21, 11:53
|
|
|
u nas formułka naklejona na kasie w widocznym miejscu, czytam jak z automatu i tyle, jak ktoś mówi że nie zrozumiał itp. to pytam czy posiada kartę Visa, a info na plakacie |
|
|
|
|
natka1988
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 16 Maj 2015 Posty: 18
0
0
|
Wysłany: 2015-05-21, 13:10
|
|
|
hejka czyli jak ta regułka ma być mówiona i czy do każdego klienta z osobna ?? |
|
|
|
|
#kasia-matiy
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 21 Maj 2015 Posty: 72
0
0
|
Wysłany: 2015-05-21, 13:14
|
|
|
raport specjalny określa dokładnie jakimi słowami należy się zwrócić do klienta i kiedy, czyli witasz słowami dzień dobry, kasujesz produkty, podajesz kwotę do zapłaty i wtedy mówisz "Przy płatności kartą Visa otrzymuje Pan/Pani kupon ze zniżkami do wyboru u partnerów promocji" ... taki raport powinien być dostępny w pokoju socjalnym już przed rozpoczęciem akcji, wszystko jest w nim opisane |
|
|
|
|
Mariano
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 06 Mar 2015 Posty: 356
2
0
|
Wysłany: 2015-05-21, 15:07
|
|
|
Cytat: | także chcesz mieć premię to jedno zdanie nie spowoduje, że korona Ci spadnie z głowy. |
mając 400-600 paragonów dziennie przez kilka dni to robi się nieco uciążliwe i monotonne.
Ja tam nie informuję, bo to głupota. Dopiero gdy widzę, że wyciąga kartę, to pytam czy VISA, czy inna i informuję o rabatach. Klient idąc do kasy w 95% wie czym będzie płacił i często ma tylko gotówkę lub kartę; czasami też ma to i to, ale na przykład chce rozmienić stówę i nie będzie płacił kartą. Wszędzie na sklepie wiszą plakaty, przy kasach przekładki, no wszędzie o tym trąbią. Jak powiem o tych rabatach dla starszej babci, to nagle wyciągnie mi z portfela kartę VISA i dokona płatności z uśmiechem na ustach? |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-05-21, 15:12
|
|
|
Nie stękajcie, w innych sklepach mają dłuższe formułki i jakoś żyją.
Fajnie brać co miesiąc wypłatę, ale jak już czegoś wymagają to chamy i gbury. Jak w ogóle pracodawca śmie czegokolwiek wymagać od swojego pracownika, niech w ogóle się cieszy, że pracownik łaskawie chciał wstać rano i się zjawić o czasie. |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2015-05-21, 15:26
|
|
|
A ja tam lubię gadać :D i taka formułka po 8godz. pracy następnego dnia załącza się już sama :D aż trzeba uważać żeby jej nie palnąć w innych okolicznościach |
|
|
|
|
|