Brak premii z powodu błędów krytycznych |
Autor |
Wiadomość |
karotka
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 06 Gru 2011 Posty: 2
|
Wysłany: 2012-05-06, 06:44 Brak premii z powodu błędów krytycznych
|
|
|
Witam
Czy ktoś może wie czy to prawda, że za błędy krytyczne nie przyznawana jest premia dla całego sklepu. Mój KR stwierdził, że od 1 kwietnia odgórnie ma zakaz przyznawania premii jeżeli po kontroli było coś nie tak. ZKS która była na zmianie podczas kontroli została zwolniona. Najbardziej mnie interesuje to czy rzeczywiście zarząd nie pozwala KR przyznawać premii. Ktoś pomoże? |
|
|
|
|
jan kowalski [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-05-06, 11:14
|
|
|
karotka napisał/a: | ZKS która była na zmianie podczas kontroli została zwolniona. |
Czy było aż tak źle że po kontroli ktoś został zwolniony??? Znasz powody? |
|
|
|
|
@Biedronek On
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 339
0
0
|
Wysłany: 2012-05-06, 11:42
|
|
|
Jeśli audytor wykaże podczas kontroli błędy krytyczne, bądź ocena końcowa z wizyty będzie nie zadowalająca dla KR to niestety wiąże się to z konsekwencją dla sklepu. Karą może być: nagana i nawet brak premii( która jest uznaniowa i to zależy od widzi mi się KR, który zaznaczy "X" jeśli zdecyduje o przyznaniu premii). To, że sklep wypracuje premię, nie jest jednoznaczne, że Ją otrzyma. Zarząd raczej nie ma wpływu na wasze brak premii,gdyby tak było pochwalili by się tym w Poczcie, pewnie dyrektor zdecydował iż po złym wyniku sklep ma nie otrzymać premii, albo KR sam sobie tak zdecydował że ma to być kara dla sklepu. Sklepem opiekuje się kadra kierownicza i to ona za sklep odpowiada, a na premię pracuje cały sklep. Kontrola mogła wykazać błędy krytyczne, jak również podstawowe błędy, które z poziomu Sprzedawcy kasjera są popełniane. Nie wiem jak tragiczny był wynik %, skoro poleciała osoba z biura. O zwolnieniu kogoś z kadry kierowniczej nie słyszałem jeszcze po wizycie Audytora, z reguły karą jest nagana bądź właśnie brak premii.
Coś Mi się wydaje, że coś nie haloo było u was skoro poleciała osoba z biura. Może procedury były łamane ? Ogólnie podejrzane -.- |
|
|
|
|
karotka
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 06 Gru 2011 Posty: 2
0
0
|
Wysłany: 2012-05-06, 11:45
|
|
|
ZKS została zwolniona bo była to jej druga nagana za to samo. Nasz KR powiedział, że po kontroli on nie ma wpływu na premię i ma zakaz postawienia X . |
|
|
|
|
@Biedronek On
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 339
0
0
|
Wysłany: 2012-05-06, 11:56
|
|
|
Jest to jego zakaz, bądź odgórny lecz na pewno nie od Zarządu. Dziewczyny szkoda, ale szansę miała wcześniej |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2012-05-06, 12:07
|
|
|
karotka napisał/a: | KS została zwolniona bo była to jej druga nagana za to samo. |
Czyli co ?? i w jakim odstępie czasu. O ile się nie mylę to wylotka za naganne jest po 3 nagannie. A tu widac ze ktoś chiał się jej pozbyc ... :nie: |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
PrzyjacielForum [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-05-06, 13:38
|
|
|
A więc mam szansę na większą premię w tym miesiącu :rool:
Czy owy KR przytuli premię karotki >:D |
|
|
|
|
@fryndzel
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 386
0
0
|
Wysłany: 2012-05-06, 15:39
|
|
|
ilość nagan może byc nieograniczona nikt nie powiedzial ze po 3 sie wylatuje |
|
|
|
|
jan kowalski [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-05-06, 16:26
|
|
|
DarkSide napisał/a: | O ile się nie mylę to wylotka za naganne jest po 3 nagannie. |
Na to nie ma reguły, można wylecieć po pierwszej, można też mieć trzy i pracować dalej... |
|
|
|
|
lysy4477
Dołączył: 09 Maj 2012 Posty: 1
0
0
|
Wysłany: 2012-05-10, 14:16
|
|
|
U nas w sklepie nie dostaliśmy premi za miniony miesiąc tylko dlatego że kierowniczka rejonowa przed długim łykiendem robiła zamowienia na kody kierowników sklepu mieliśmy pelkę na 7000 tysięcy .Czy uwazacie ze to jest normalne młoda gowniara nie potrafi prowadzic sklepu i kierowac ludzmi .moze by sie ktos tym zainteresowal czy ktos ma nr tel do dystrykta na warszawe bede wdzieczny,lysy |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2012-05-10, 14:28
|
|
|
lysy4477 napisał/a: | latego że kierowniczka rejonowa przed długim łykiendem robiła zamowienia na kody kierowników sklepu |
A kto im w ogóle to udostępnił ?? Bo jeśli dali hasło swoje to sami sobie winni |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
@jagodak
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączyła: 06 Sty 2012 Posty: 365
0
0
|
Wysłany: 2012-05-11, 14:02
|
|
|
Kierownicy Rejonu czasem mówią, żeby zamówić jakąś kosmiczną ilość konkretnego indeksu, ale wtedy trzeba porządnie uzasadnić czemu taka ilość będzie za duża i KR powinien się z porządnym uzasadnieniem zgodzić. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z internetu nie wiedziałem, że jest na świecie tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
|
|
|
~tranwkapsulkach
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 22 Mar 2014 Posty: 36
0
0
|
Wysłany: 2015-04-30, 19:59
|
|
|
A jakie to są błędy krytyczne? |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
2
0
|
Wysłany: 2015-04-30, 20:18
|
|
|
w nagrode za 3 letni odkop
|
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
@kogata
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 14 Lip 2014 Posty: 357
0
0
|
Wysłany: 2015-05-01, 08:21
|
|
|
Błędy krytyczne to np. łamanie procedur finansowych, a za takie można wylecieć od razu, nawet bez nagany. Osoba prowadząca zmianę mogła np. zostawić utarg na biurku i wyjść, dodatkowo nie zamykając drzwi do biura (znam taki przypadek). Samo to wystarczy, żeby pracownika zwolnić, nawet dyscyplinarnie. |
|
|
|
|
|