Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
pracuje półtora miesiąca - załamanie
Autor Wiadomość
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 865
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-04-03, 09:46   

NOSTALGICZNA napisał/a:
Nie pamięta wół jak cielęciem był!!!!! Nie zniechęcajcie się nowi i pamiętajcie ,że kto sieje zło to zło zbierze!

zapomniałaś dodać ameeeeen :D
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
Dziwna 29

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 22 Gru 2014
Posty: 13
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-04-08, 14:02   

Głupie pytanie mam. Otóż nie było mnie kilka dni w pracy , i jak przyszłam siadłam na kase , przez 3 h wbiłam inny kod niż powinnam, bo nikt mi nie powiedział o zmianie kodu . Co moga mi zrobić?
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4495
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-04-08, 14:21   

Nic :D
 
     
@Miawka 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 07 Paź 2013
Posty: 778
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-04-08, 14:30   

Dziwna nie wolno się tak stresować :)
_________________
Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz...
  Ocena JMP: 8/10
     
Dziwna 29

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 22 Gru 2014
Posty: 13
0 UP 0 DOWN
  Wysłany: 2015-04-08, 14:38   

a bo ja taka w gorącej wodzie kąpana -.- wszystko chce jak najlepiej
 
     
@Miawka 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 07 Paź 2013
Posty: 778
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-04-08, 14:44   

Dobrze że chcesz jak najlepiej ale każdemu się błędy zdarzają i tak nieistotny dla twojej pracy jak raz pomylenie kodu to nic nie zmieni. Przecież nie zrobiłaś tego celowo. Ja tez ostatnio źle nabiłam bułki ale klient się wrócił i naprawiłam pomyłkę.
Spokojności życzę :D
_________________
Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz...
  Ocena JMP: 8/10
     
@Gazela34

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 585
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-04-08, 16:41   

Ten się nie myli co nic nie robi :)
Powodzenia
  Ocena JMP: 5/10
     
@Miawka 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 07 Paź 2013
Posty: 778
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-04-08, 19:43   

Strzał w dziesiątkę Marlen :)
_________________
Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz...
  Ocena JMP: 8/10
     
~Mirabe 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 09 Gru 2014
Posty: 34
0 UP 1 DOWN
Wysłany: 2015-04-13, 00:14   

Tez tak miałam ostatnio;D I dostałam z***e jak się patrzy. Pewnego pięknego dnia przyszły ogóreczki szklarniowe ktore wygladały jak te 239 co byly jakis czas temu. Kolega który jest blisko kierownictwa kazal je tak nabijac więc ok. Nastepnego dnia mialam wolne i po wolnym przyszłam, te ogórki dalej są wiec jade je na 239 a potem z**a, że powinny być 125 bo szklarniowe i że powinnam się zapytać. Co lepsze najwieksze pretensje miał wlasnie ten kolega.
Ostatnio zmieniony przez 2015-04-13, 10:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-13, 10:35   

Dostałaś służbowy ochrzan od kolegi na równorzędnym stanowisku? I tak po prostu mu pozwoliłaś? I oczywiście, pewnie się nie odezwałaś, że to info było właśnie od niego, bo jesteś taaaka uprzejma :) No cóż... niedługo ochrona zacznie Cię opiep***ć za Twoje obowiązki :)

I na przyszłość proszę bez wulgaryzmów.
 
     
~Mirabe 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 09 Gru 2014
Posty: 34
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-04-14, 13:05   

Wiesz Larrikol, cięzko mi było się odezwać siedząc na kasie i obsługując klientów, w takiej sytuacji obowiązuje nas przede wszystkim kultura . Powiedziałam mu tylko, ze dwa dni temu sam mi podał taki kot, a on na to ze mogłam sprawdzić przychodząc do pracy. Dobre sobie ;) Kłócić sie nie będę siedząc na kasie i obsługując klientów ;)
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-14, 15:37   

Trzeba było mu później powiedzieć co myślisz, tym bardziej jeśli zrobił to, kretyn jeden, przy klientach. Jak chce się pobawić w kierownikowanie, to niech najpierw postara się o awans.
 
     
#angare 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 15 Paź 2014
Posty: 63
1 UP 1 DOWN
Wysłany: 2015-04-14, 16:40   

Mirabe napisał/a:
... sam mi podał taki kot...

A co kot ma do rzeczy ? dobrze chociaż, że nie obsługujesz "klijentów" tylko klientów tak jak pozostali.
 
     
~Mirabe 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 09 Gru 2014
Posty: 34
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-04-14, 23:35   

och wybacz, że mam autokorektę w telefonie.

Larrikol, to po prostu taki typ, pupil glownego kierowniczka itp. Generalnie, może więcej niż inni. Szkoda nerwów na walkę z wiatrakami. Zresztą, odkąd pracuję widzę, że to typek który lubi namieszać więc...czasem lepiej olać i robić swoje.
 
     
#Chilloutowy

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 65
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-04-15, 09:25   

Jak się komuś nie podoba to zawsze może się zwolnić a nie lamentować i :boks:
Ostatnio zmieniony przez 2015-04-15, 10:20, w całości zmieniany 1 raz  
  Ocena JMP: 5/10
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo