Nowe uprawnienia kasjerów |
Autor |
Wiadomość |
@jakihno
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 194
0
0
|
Wysłany: 2015-03-26, 16:55
|
|
|
u nas nie ma.... jest tylko plastikowa atrapa guziczka pelniaca funkcje zaslepki stare kasy mamy.... |
|
|
|
|
~Mirabe
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 09 Gru 2014 Posty: 34
0
0
|
Wysłany: 2015-03-26, 17:06
|
|
|
brodacz1989 napisał/a: | prosta rada, sprawdzajcie cene a nie nabijacie, klientowi sie cena nie podobajak nabijecie i potem wycofujecie |
U mnie na sklepie np nie działaja zupełnie czytniki cen, i CZĘSTO klienci są zniesmaczeni ceną faktyczną co okazuje się dopiero po nabiciu. Niestety, nie na wszystko jest rada dla zwykłego kasjera. |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2015-03-26, 17:06
|
|
|
Wyciągnij zaślepkę powinno działać |
|
|
|
|
@jakihno
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 194
0
0
|
Wysłany: 2015-03-26, 17:23
|
|
|
niezbyt dobrze sie wyrazilem W miejscu gdzie wy macie "sprawdz cene" i nas jest tam niby guzik, ale jest on integralna czescia obudowy klawiatury
Co do czytnikow, mamy stare na sklepie i czesto nie dzialaja poprawnie, ale wtedy na kasie sprawdzamy... idziemy na kase i miedzy towarami klienta sie na szybkiego sprawdza i wycofaj ostatni... |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2015-03-26, 17:53
|
|
|
jakihno, te kasy to chyba przedwojenne jakieś macie, u nas też są stare i dało się zamontować guzik. |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
@jakihno
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 194
0
0
|
Wysłany: 2015-03-26, 17:55
|
|
|
ten sklep byl kiedys plusem, moze stad sie to wzielo.... jutro jak bede mial chwile czasu przyjze sie uwaznie czy moze jednak da sie cos wymodzic... |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-26, 18:33
|
|
|
Wystarczy wyjąć tą zaślepkę i zamontować klawisz, u nas zawsze się walały klawisze w szufladzie w biurze. |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2015-03-26, 18:38
|
|
|
albo klawisz może być ukryty pod innym, szerszym klawiszem. |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
@jakihno
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 194
0
0
|
Wysłany: 2015-03-26, 18:44
|
|
|
juz se zapisalem n kartce zeby nie zapomniec;) aczkolwiek jak by to bylo takie proste to juz by chyba jktos to zrobil..ewentualnie dal ochroniazowi do zrobienia On za konserwatora robi ;D |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2015-03-26, 21:28
|
|
|
Tym większe będą Twoje zasługi. |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
@jakihno
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 194
0
0
|
Wysłany: 2015-03-26, 21:32
|
|
|
To juz wogle kierowniczki nie beda nic robic tylko mnie chwalic hahahah |
|
|
|
|
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2015-03-27, 07:23
|
|
|
Mirabe napisał/a: | U mnie na sklepie np nie działaja zupełnie czytniki cen, i CZĘSTO klienci są zniesmaczeni ceną faktyczną co okazuje się dopiero po nabiciu. Niestety, nie na wszystko jest rada dla zwykłego kasjera |
to zresetujcie czytniki, modem od nich znajduje się w biurze. i powiescie ceny jezeli brakuje;p |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
@czarownica25
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 24 Kwi 2014 Posty: 560
0
0
|
Wysłany: 2015-03-27, 07:51
|
|
|
brodacz1989 napisał/a: | zresetujcie czytniki | to tylko chwilowe rozwiązanie a i tak nie wszystkie ceny się załadują, czytnik zgłaszałam już kilka razy i zawsze słyszalam to samo: nasze czytniki maja już zapełnioną pamięć, firma już dawno powinna je wymienić ponieważ na sklepie jest za dużo produktów, i te nasze złomki są przepełnione. |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2015-03-27, 08:11
|
|
|
masz rację Edyta nasze czytniki maja za małą pamięć , zresztą komputery też juz nie daja rady |
|
|
|
|
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2015-03-27, 08:25
|
|
|
i te słynne słowa "awaria serwis już jedzie" ;p |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
|