Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Reklamacja/zwrot - dżem pomarańczowy Owocowa Rapsodia
Autor Wiadomość
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 865
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-25, 18:18   

poziomek90 napisał/a:
marlen34 napisał/a:
Szczerze wstydzilabym się reklamować dżem za 3 zł, porostu juz bym go nie kupiłam tyle


A ja szczerze wstydziłbym się pisać takie posty, bo między innymi dlatego jesteś tylko zwykłą kasjerką. Wielomiliardowe banki czy urzędy skarbowe potrafią się bić nawet o jednego marnego grosza, ale zwykli ludzie już nie mogą, bo się "wstydzą" i jeszcze wypominają to innym. Ciekawe kiedy ta komuna wyjdzie z ludzi...

Następnym razem radzę użyć mózgu, zanim wepchasz gdzieś swoją nikomu niepotrzebną opinię


zapytałeś na forum publicznym, więc uzyskałeś odpowiedzi, Marlen wyraziła SWOJE zdanie, czy w którejś linijce pisze, że masz nie oddawać. spróbuj nikt Ci nie broni, ale jeśli trafiłbyś na mnie to argument, że dżem pomaranczowy jest gorzki, nie przemówiłby do mnie.
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
@kogata 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 14 Lip 2014
Posty: 357
3 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-25, 18:20   

orzesz Ty poziomku! Wchodzisz na portal i obrażasz użytkowników tylko dlatego że ośmielają się mieć odmienne zdanie od Twojego? A kto Ci dał prawo do tego? Czy myślisz, że jak wielkopańskim gestem wydałeś 3 zł w Biedronce to masz upoważnienie do tego aby dzielić ludzi na "zwykłych" kasjerów i Pana Klienta. Niejednokrotnie taka zwykła kasjerka ma więcej kultury osobistej i godności niż byle śmieć, choćby w mercedesie.
  Ocena JMP: 3/10
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-25, 18:21   

Kiedy coś faktycznie jest zepsute i nie nadaje się do spożycia, to jak najbardziej jest argument za reklamacją. Ale jeżeli coś jest zbyt gorzkie, zbyt słone, czy słodkie... Myślę, że dla świętego spokoju, przyjmą od Ciebie ten zwrot. Dalej siedź i pstrykaj na forum, zamiast iść do sklepu i oddać ten naturalnie gorzki dżem.
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-25, 18:25   

a fuj :D jakieś gorzkie żale nam się ulały :P
 
     
@fryndzel

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 386
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-25, 18:57   

idąc tym tokiem myslenia wszystko mozna zaczac zjesc czesc i oddac. Brak kosztów wyżywienia. Musze zaczac tak robić. P:P
 
     
@Gazela34

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 585
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-25, 19:14   

Oj nie było mnie chwil kilka a tu taka jazda o całe 3 zeta :)

[ Dodano: 2015-02-25, 19:16 ]
A i poziomek 90 tak jestem tylko kasjerka ale jaka zajebista :lol:

[ Dodano: 2015-02-25, 19:20 ]
brodacz1989 napisał/a:
bo ty moze zamast jednej butelki wypiłaś jeden karton :D i tego sa potem skutki :D


Boże juz by mnie tu nie było a wieńce kosztują kolego i sezonu na żywe kwiaty nie ma ;)
  Ocena JMP: 5/10
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-25, 19:29   

poziomek90 a znakiem jakich czasów jest ocenianie ludzi po zawodzie? ;/
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 865
Skąd: Polska
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-25, 19:39   

marlen34 napisał/a:
Boże juz by mnie tu nie było a wieńce kosztują kolego i sezonu na żywe kwiaty nie ma

w biedronce co trzy dni sa tulipany i róże :D
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
@Gazela34

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 585
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-25, 19:42   

Cwaniak z kolegi :)
  Ocena JMP: 5/10
     
biedronkaaa 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 408
4 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-25, 20:28   

Jako kierownik sklepu nie przyjął bym twojej reklamacji!
Produkt nie jest wadliwy to raz a dwa nie będę uczyć klientów że mogą sobie zwracać co im się podoba bo smak nie podchodzi!
3 zł tu 3 zł tam... A poziom strat idzie w górę!
Dlaczego ja i moja załoga nie ma dostać premii przez jakiegoś klienta co nie potrafi czytać etykiet i logicznie pomyśleć ze dżemy itp. Robi się na bazie skórki pomarańczy!
  Ocena JMP: 10/10
     
olka3008 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 17 Kwi 2012
Posty: 301
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-26, 11:16   

Co sie dzieje z tymi ludzmi!Wstydzila bym sie nawet o tym pomyslec zeby oddac cos bo mi nie smakuje!No ale napewno nie raz spotkamy sie z gorszymi paranojami ludzi bo czuja sie coraz baradziej "mi sie nalezy"! :bu:
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-26, 11:23   

jest coś takiego jak "produkt nie spełnia moich oczekiwań" ;)
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
@kogata 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 14 Lip 2014
Posty: 357
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-26, 11:45   

Generalnie jeśli chodzi o art. spożywcze było tak, że zawsze towar przyjmowałam, czy reklamacja była zasadna czy nie. Nie są to duże sumy i nie warto sobie szarpać nerwów, poza tym taki towar reklamują zazwyczaj stali, lokalni klienci i o zadowolenie takiego klienta warto dbać. Na zwroty art. NF "bo mi się nie podoba" mam trochę inny pogląd ;)
  Ocena JMP: 3/10
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-26, 17:40   

kogata, przyznam się szczerze że znając Twój "inny pogląd" ten tu mnie trochę zdziwił. :D
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
~manex

Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 31
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-26, 19:26   

tak tylko podstawą reklamacji jest głównie produkt wadliwy tak? no ale skoro kupujesz dżem i Ci nie odpowiada smak no to sorry Twój problem a nie sklepu. Na drugi raz proponowałbym czytać cały skład zawarty na opakowaniu i zastanowieniu się czy jest to dobre czy złe. Idąc tokiem myślenia że klient zwraca towar bo jest gorzki to tak samo możesz kupić dwa kilo pomarańczy w promocji i przynieść do zwrotu bo są zakwaśne i jak jem to aż płakać mi się chce bo są takie kwaśne :D
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo