ciągłe 2 zmiany |
Autor |
Wiadomość |
michał521
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 24 Lut 2015 Posty: 10
|
Wysłany: 2015-02-24, 18:47 ciągłe 2 zmiany
|
|
|
witam, czy kierownik mojego sklepu moze tak non stop wystawiać mnie na 2 zniany? od kilku miecięcy nie mialem innej niz 2 , jak na to zareagowac? w dodatku nie dostałem dnia wolnego o ktory prosiłem pól miesiaca emu w zamian dostalem glupia odpowiedz typu- nie dło sie |
|
|
|
|
@Gazela34
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 17 Cze 2014 Posty: 585
0
0
|
Wysłany: 2015-02-24, 19:02
|
|
|
Wszystko się da tylko trzeba chcieć
Pogadaj na spokojnie bez nerwów co cie gryzie przecież też masz życie poza Biedronka u napewno was jest tyle aby było w miarę rozsądnie podzielone zmiany |
|
|
|
|
michał521
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 24 Lut 2015 Posty: 10
0
0
|
Wysłany: 2015-02-24, 19:07
|
|
|
ten miesiąc jest juz stracony, koniec kwartału i niby nic sie nie da zmienic , zobaczymy co w nastepnym, ifnolinia cos da w tej sprawie? |
|
|
|
|
@Gazela34
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 17 Cze 2014 Posty: 585
0
0
|
Wysłany: 2015-02-24, 19:13
|
|
|
Myślę że nie da
Ja próbowałabym pogadać mimo wszystko |
|
|
|
|
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2015-02-24, 19:22
|
|
|
michał521 napisał/a: | ten miesiąc jest juz stracony, koniec kwartału i niby nic sie nie da zmienic , zobaczymy co w nastepnym, ifnolinia cos da w tej sprawie?
|
posłuchaj @marlen, zgłaszając to na infolinie to juz na sto procent nie wyjdziesz z drugich zmian, |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
michał521
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 24 Lut 2015 Posty: 10
0
0
|
Wysłany: 2015-02-24, 19:24
|
|
|
to jak to załatwiać w takim razie? skoro kolejny miesiac upominam sie o 1 a dostaje 2? jeszcze łaske mi robi z dniami wolnymi |
|
|
|
|
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2015-02-24, 19:28
|
|
|
porozmawiać, a w jakim sensie robi CI łaske z dniami wolnymi? |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
michał521
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 24 Lut 2015 Posty: 10
0
0
|
Wysłany: 2015-02-24, 19:31
|
|
|
chciałem konkretny dzien, zglosilem to pol miesiaca temu, a kierownik stwierdzil ze nie dalo rady w ten to mam inny i mam sie cieszyc zze chociaz ten mam wolny |
|
|
|
|
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2015-02-24, 19:33
|
|
|
sa tez zks-owie, oni tez ingeruja w grafik gadaj z nimi |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2015-02-24, 20:31
|
|
|
michał521 napisał/a: | chciałem konkretny dzien, zglosilem to pol miesiaca temu, a kierownik stwierdzil ze nie dalo rady w ten to mam inny i mam sie cieszyc zze chociaz ten mam wolny | nie idzie po dobroci ? to co masz błagać ? jest jeszcze coś takiego jak UŻ , postaw sprawę jasno że bezwzględnie potrzebujesz ten a nie inny dzień i jak nie będzie W albo NP to będzie UŻ |
|
|
|
|
@kogata
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 14 Lip 2014 Posty: 357
1
0
|
Wysłany: 2015-02-24, 23:15
|
|
|
A ja myślę, że zgłoszenie do BOP może pomóc. W tej chwili jest straszne parcie na przejawy dyskryminacji, u mnie na sklepie pomogło nie tak dawno temu. Zadzwoń na wszelki wypadek anonimowo, a jeszcze lepiej poproś mamę , siostrę, dziewczynę, bo jeśli jesteś jedynym facetem w swojej B to anonimowo nie pomoże. Swoją drogą uważam że to ***...*** wstawiać człowieka cały czas na dwójki. |
|
|
|
|
@czarownica25
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 24 Kwi 2014 Posty: 560
0
0
|
Wysłany: 2015-02-25, 07:15
|
|
|
Kiedyś na moim sklepie się tak działo, pomogła rozmowa z kr |
|
|
|
|
@Gazela34
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 17 Cze 2014 Posty: 585
0
0
|
Wysłany: 2015-02-25, 15:55
|
|
|
Edyta tez dobrze pisze |
|
|
|
|
@david88
Stanowisko: klient
Dołączył: 30 Wrz 2014 Posty: 171
0
0
|
Wysłany: 2015-02-25, 20:06
|
|
|
michał521 napisał/a: | chciałem konkretny dzien, zglosilem to pol miesiaca temu, a kierownik stwierdzil ze nie dalo rady w ten to mam inny i mam sie cieszyc zze chociaz ten mam wolny |
u mnie na socjalu wisi zawsze lista z prośbami o dni wolne.i tak jak teraz do 15 lutego mogliśmy pisać kiedy potrzebuj się mieć wolne w marcu,a to po to aby przy ustawianiu grafiku nie było ciągłych zmian |
|
|
|
|
olka3008
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 17 Kwi 2012 Posty: 301
0
0
|
Wysłany: 2015-02-26, 11:23
|
|
|
Ja chyba bym zadzwonila bo to i tak pierw trafia do kr i polubowne rozpatrzenie a potem dopiero siega wyzej!a zawsze pozniej bedzie podstawka ze sie dzwonilo i strach przed nastepnym tel na niego!a tak to kr i ks sie jakos dogadaja a kasjer wyjdzie najgorszy i moze m-c bedzie ok a pozniej bedzie zmiana kr i to samo! |
|
|
|
|
|