Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Imienne podręczniki operacyjne
Autor Wiadomość
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 865
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-17, 22:12   

kogata napisał/a:
ewelince zapewne bardziej chodziło o to, że planuje się szkolenie w godzinach pracy na czytanie i omawianie podręcznika. Teoretycznie powinien być zaplanowany, było polecenie w RT

owszem w RT bodaj 6 badz 7 jest o tym mowa. ale de facto nie wiem jak na innych sklepach ale u mnie to nie przejdzie bo nie ma mozliwosci
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
@kogata 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 14 Lip 2014
Posty: 357
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-17, 22:19   

dlatego napisałam "teoretycznie" ;)
  Ocena JMP: 3/10
     
@eeewelinkaaa 


Dołączyła: 19 Wrz 2010
Posty: 166
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-17, 22:20   

A pamiętacie w którym RT było,bo pewnie przeoczyłam.
Swoją drogą śmieszne jest to,że musimy przestrzegać procedur,ale tą akurat pomijamy!
 
     
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 865
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-17, 22:29   

eeewelinkaaa napisał/a:
A pamiętacie w którym RT było,bo pewnie przeoczyłam.
Swoją drogą śmieszne jest to,że musimy przestrzegać procedur,ale tą akurat pomijamy!

przestrzegasz procedur pry odpieku pieczywa?
obsługujes klientów według standardów?
zachoujesz fifo,
wdrażasz to co masz przekazywane przez kierownika zminy?
jesli tak to czym się przejmujesz, wykle w tych "nowych" podrecznikachk jest dorzucane to czego wczesniej nie bylo
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-18, 09:09   

joannajaan napisał/a:
A Zeby byc szczera, wiem, mialam juz szkolenia itp,.ale nie wyobzam sobie sytuacji, kiedy nie ma kolejek, podchodzi ktos bliski znajomy, czy rodzina a ja dzwonie na druga kasjerke i prosze, zeby obsluzyla, bo ja nie moge. Przeciez moi znajomi i rodzina wlasnie dlatego robia zakupy w mojej Biedrze bo ja tam jestem!!! I nikogo nie oszukuje, mowie jak jest, ale, ze jest ok, dlatego przychodza. To znaczy, ze mam ich odsylac do innych marketow??? A oni robia duze zakupy! Tak pytam z ciekawosci...
wyobraźnia tu nie ma znaczenia :) takie są procedury, ja nigdy nie obsługuję rodziny , są już dawno przeszkoleni ;) i maszerują do innej kasy :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo