Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Egzamin dla kasjerów i kierowników 2015

Czy ocena SOP i egzaminy z podręczników
jest dobrym rozwiązaniem
31%
[ 88 ]
nie jest dobrym rozwiązaniem
60%
[ 170 ]
nie mam zdania
7%
[ 22 ]
Głosowań: 280
Wszystkich Głosów: 280

Autor Wiadomość
qweerty
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-01, 17:50   Egzamin dla kasjerów i kierowników 2015

Nowe egzaminy z podręcznika w 2015 roku obejmują też kasjerów. Będą obejmowały egzamin
z podręcznika , odpowiadać się będzie za pomocą komputera on-line na odpowiedź będzie 15 sec i będzie można wrócić do pytania na który się nie odpowiedziało.
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-01, 18:11   

Dobrym, będzie okazja się pochwalić wiedzą. :P
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
qweerty
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-01, 18:19   

ok ale to 15 sec...haha wiesz pod presją czasu popełnia się błędy
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-01, 18:38   

qweerty, skoro będzie można wrócić do pytania a odpowiedzi będą pewnie z podręcznika kasjera i w formie testu to nie ma się chyba czego bać. Wiadomo stres jak przy każdym egzaminie ale wielu się ucieszy z możliwości wykazania. ;) Tyle się tu słyszy o niesprawiedliwym podejściu, uprzedzeniach kierowników, nierównym traktowaniu a tu będzie okazja na obiektywną ocenę wiedzy. :P
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
qweerty
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-01, 19:19   

zgadzam się z Tobą Hell ale zapewne nie poprawi to np niesłusznej oceny SOP .
 
     
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 865
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-01, 19:24   

ale w ten sposób możesz udowodnić, że znasz procedury i standardy, a że ks czy kr tego nie widzą w codziennej pracy to wiesz, na to wpływu mieć nie będziesz.
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-01, 19:29   

Od poprawiania niesłusznych ocen są inne narzędzia, mnie bardzo cieszą takie okazje które sprawiają że kasjerzy mogą się wybić, pokazać, wyjść poza utarte ramy i pokazać potencjał. :124:
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 865
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-01, 19:32   

i może w końcu zajrzą do podręcznika kasjera, częściej niż tylko raz na pierwszym dniu szkoleniowym;p
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
qweerty
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-01, 19:38   

brodacz1989 napisał/a:
i może w końcu zajrzą do podręcznika kasjera, częściej niż tylko raz na pierwszym dniu szkoleniowym;p


Hm a kiedy mają zajrzeć :
a) w domu przed snem
b)przed pracą
c) w ubikacji
d) na przerwie

Sam pewnie zasypiasz po tym jak poczytasz do poduszki podręcznik kasjera i kierownika bo zks/ks obowiązują obydwa.

Ludzie nie dajcie się ogłupić czy kasjerka u Pana Kazia w osiedlowym potrzebuje 100 str podręcznika do swojej pracy? Albo kierowniczka w mięsnym?
Przenoszą na działy operacyjne zasady z korporacji,ani praca kasjera ani zks/ks nie wymaga aż takich szczegółowych zapisów.

Poziom wiedzy zależy nie od czytania ale od wyszkolenia pracownika

Założę się o 1000 zł że każdego z was gdybym zabrał np do magazynu w firmie X który jest firmą ponadnarodową i ma podobny podręcznik wdrożeniowy to samo czytanie wam nic nie da.
Szkolenie to podstawa i przekazywanie wiedzy. Ludzie najwięcej uczą się poprzez pokazanie i zaangażowanie,ale w tym zaangażowanie osób szkolących

[ Dodano: 2015-02-01, 19:39 ]
Hell napisał/a:
Od poprawiania niesłusznych ocen są inne narzędzia, mnie bardzo cieszą takie okazje które sprawiają że kasjerzy mogą się wybić, pokazać, wyjść poza utarte ramy i pokazać potencjał. :124:


Hell narzędzia są tak skuteczne jak BOP. Chętnie po tego rocznej ocenie pracowniczej poznam jedną ,chociaż jedną osobę której zmieniono ocenę po złożonym zażaleniu.

[ Dodano: 2015-02-01, 19:42 ]
brodacz1989, i jeszcze jedno proszę powiedz czy sam pamiętasz zapis z podręcznika kasjera-sprzedawcy dotyczącego ewidencji czasu pracy podpunkt chyba 13 dotyczącego pracy na innym obiekcie,bo ja jeszcze nie spotkałem przez 6 lat kr który się stosuje do jego zapisu
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-01, 19:48   

qweerty, bo tak naprawdę nie powinno być zmian co potwierdzi słuszność idei systemu i wystawianych ocen. :D

Może jakiś kasjer by się wypowiedział? :D
 
     
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 865
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-01, 19:59   

qweerty napisał/a:
Poziom wiedzy zależy nie od czytania ale od wyszkolenia pracownika

Założę się o 1000 zł że każdego z was gdybym zabrał np do magazynu w firmie X który jest firmą ponadnarodową i ma podobny podręcznik wdrożeniowy to samo czytanie wam nic nie da.
Szkolenie to podstawa i przekazywanie wiedzy. Ludzie najwięcej uczą się poprzez pokazanie i zaangażowanie,ale w tym zaangażowanie osób szkolących


masz racje, jak najbardziej. Tylko powiedz mi czy nie łatwiej jest jak szkolisz pracownika, który posiada jakąś tam wiedzę teoretyczną. (nie mówie tu o znajomości całego podręcznika, tylko najważniejszych zagadnień).
Czy masz na tyle czasu by wkładać do głowy coś co powinien teoretycznie wiedzieć po 10 godzinach siedzenia na socjalnym i przeczytania tego co ma.(bez bicia się przyznam nie przeczytałem tego w swoim pierwszym dniu)

i sprostuję, nie czytam podręcznika przed snem, mam ciekawsze zajęcia;p
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
qweerty
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-01, 20:05   

brodacz1989, Masz rację i nawet uważam że ten 14 dniowy okres szklenia kasjerów nie jest na darmo.
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-01, 23:37   

to ciekawe kiedy mamy sie nauczyć z podręcznika skoro ma być w szafce a nie można brać legalnie do domu ?
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
qweerty
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-01, 23:46   

niestety nie ma być powrotu do pytań. Darkside w domu nie masz obowiązku podnosić kwalifikacji. Tak naprawdę odbijając identyfikator po pracy powinien być jej koniec. Ostatnio ks dostała wypowiedzenie a w nim zarzut że wydawała polecenia w czasie wolnym ,to jst dzwoniła i konsultowała zamówienia
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-01, 23:48   

qweerty napisał/a:
w domu nie masz obowiązku podnosić kwalifikacji.

a w pracy nie realne to jest i kółko sie zamyka. >:D
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo