jak zwolnić zks |
Autor |
Wiadomość |
~VanMaster
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 23 Mar 2014 Posty: 56 Skąd: Gdańsk
1
0
|
Wysłany: 2014-12-10, 17:37
|
|
|
Ja mam za sobą już kilka zwolnień zks. Kr dobrze ci mówi że musi mieć wpisy na nią, bo inaczej niby dlaczego ma ją zwolnić skoro jest słowo przeciwko słowu niestety postaw się jego sytuacji jak zwolni kogoś bez powodu bez konkretnych argumentów to sam może mieć potem sprawę w sądzie o to a tu nie o to chodzi. więc jak cie koledzy podpowiadają sprawdzac czy robi wszystko wg procedury itp i za każdą bzdurę wpis w pamiętnik trzy wpisy rozmowa z kr i tak w kółko .. aż nazbiera się taka ilośc argumentów która wystarczy na zwolnienie |
_________________ M&M |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2014-12-10, 17:39
|
|
|
aneta79 a jak ta rozmowa dzisiaj wyglądała, odbyła się przy świadkach, miałaś konkrety czy to było na zasadzie coś, kiedyś, komuś, gdzieś? |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
~aneta79
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 48
0
0
|
Wysłany: 2014-12-10, 17:43
|
|
|
rozmowe mieli ze mną wszyscy zastępcy razem a później każdy z osobna |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2014-12-10, 17:47
|
|
|
I jakie wnioski? Powiedz szczerze czy nawet jeśli ona by się uspokoiła czy jesteś jeszcze z nią w stanie współpracować czy to już zaszło za daleko? |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
@Zed
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 219
0
0
|
Wysłany: 2014-12-10, 17:50
|
|
|
Niech kasjerzy ci mówią o wszystkich złamaniach przepisów oraz zlecaj jej za każdym razem różne zadania, nie wykonanie => wpis w pamiętnik => dużo wpisów = KR może wystawić naganę. Ale jak dla mnie to równie chamskie i niszczące atmosferę na sklepie co domniemane działania twojej zastępczyni. |
|
|
|
|
~aneta79
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 48
0
0
|
Wysłany: 2014-12-10, 17:51
|
|
|
jeśli zaprzestanie swoich intryg będzie ok. Ja prywatnie nie muszę jej lubić i ona mnie też. |
|
|
|
|
@owadzik2
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 04 Kwi 2012 Posty: 250 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2014-12-10, 17:54
|
|
|
Zed napisał/a: | Niech kasjerzy ci mówią o wszystkich złamaniach przepisów oraz zlecaj jej za każdym razem różne zadania, nie wykonanie => wpis w pamiętnik => dużo wpisów = KR może wystawić naganę. Ale jak dla mnie to równie chamskie i niszczące atmosferę na sklepie co domniemane działania twojej zastępczyni. |
Czy wyobrażasz sobie atmosferę w pracy? Masz rację, takie coś nie przejdzie, tym bardziej że zniszczy sobie autorytet |
_________________ Ludzie sukcesu koncentrują się na szansach, przeciętni koncentrują się na przeszkodach |
|
|
|
|
~aneta79
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 48
0
0
|
Wysłany: 2014-12-10, 17:57
|
|
|
Przed chwilą miałam tel. od kasjerki, która mi powiedziała że słyszała jak dzwoniła do swojego męża i mówiła że musi chyba się zwolnić bo nic tu po niej.
[ Dodano: 2014-12-10, 17:59 ]
Kasjerzy chcą napisać skargę, ale ja im to odradzam |
|
|
|
|
@Zed
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 219
0
0
|
Wysłany: 2014-12-10, 18:00
|
|
|
Widziałem już kilka sytuacji gdzie dobrzy kierownicy nie potrafili ze sobą pracować przez swoje charaktery, za każdym razem wystarczyło rozdzielić ich pomiędzy sklepami, tylko to już obowiązek KR aby dopasować podobnych ludzi do siebie aby stworzyli zespół. |
|
|
|
|
~aneta79
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 48
0
0
|
Wysłany: 2014-12-10, 18:01
|
|
|
on jest za młody i bez jaj |
|
|
|
|
@Zed
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 219
0
0
|
Wysłany: 2014-12-10, 18:06
|
|
|
Telefon do KO macie? Niektórzy z nich to fajni ludzie, wysłuchają i spróbują rozwiązać niektóre problemy. Możecie też zadzwonić do BOP, jak zbierze się komisja i będzie trzeba przeprowadzić ten teatrzyk to KR może w końcu dojdzie do wniosku, że trzeba coś z tym zrobić. |
|
|
|
|
@owadzik2
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 04 Kwi 2012 Posty: 250 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2014-12-10, 18:09
|
|
|
aneta79 napisał/a: | rozmowe mieli ze mną wszyscy zastępcy razem a później każdy z osobna |
Czy ta rozmowa coś pomogła? Czy powiedziałaś jej co Cię "boli"? Czy ona uzasadniła to jakoś? Czy może to była tylko rozmowa ogólnikowa, coś powiedział ktoś... Może zapytaj co ona chce w ten sposób osiągnąć? A może myślała, że ona zostanie w tym sklepie ks |
_________________ Ludzie sukcesu koncentrują się na szansach, przeciętni koncentrują się na przeszkodach |
|
|
|
|
~aneta79
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 48
0
0
|
Wysłany: 2014-12-10, 18:11
|
|
|
ja powiedziałam ci mnie boli a ona wszystkiemu zaprzeczyła |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2014-12-10, 18:12
|
|
|
Ja proponuję wziąć się za przygotowania sklepu do świąt. :D Kasjerka przerywa pracę i dzwoni do ciebie z takim czymś, coś mi się wydaje że jesteście tam siebie warci. :rool: |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
~aneta79
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 48
0
0
|
Wysłany: 2014-12-10, 18:16
|
|
|
nie przerywa pracy tylko jest w domu a ty jak byś miała takiego zastępcę inaczej byś mówiła |
|
|
|
|
|