sprintek
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 7
|
Wysłany: 2014-12-01, 10:45 Rozmowy klientów przez telefon przy kasie
|
|
|
Jak reagujecie, gdy do kasy podchodzi klient rozmawiający przez telefon (u mnie nie są to rzadkie przypadki, co najmniej 3-4 przypadki na dzień, a nawet częściej).
Na początku pracy mocno zastanawiałem się co robić, zwracać uwagę, krzyczeć do klienta "dzień dobry", aby on łaskawie odpowiedział. Bardzo nie lubię takiej sytuacji.
Obecnie, jak podejdzie taki klient, który nawet nie zwróci na mnie uwagę tylko jest dalej zajęty rozmową, bez słów zaczynam kasowanie, na koniec podaję kwotę i czekam. Gdy klient dalej rozmawia, nawet go nie żegnam, tylko zwracam się do następej osoby "dzień dobry" i już standardowo zaczynam kasowanie.
A wy macie jakieś patenty na takich klientów? |
|