Apel do klientów |
Autor |
Wiadomość |
@4ever
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 04 Lis 2013 Posty: 340
0
0
|
Wysłany: 2014-11-19, 23:53
|
|
|
bryndza napisał/a: | Wczoraj taka sytuacja na mojej biedronie para robi zakupy o 20,55 sa kasowani i baba przypomina sobie że ona chce fakture zk poszła wypisać wraca i przeprasza panią że system padł nie da się wypisać faktury zeby odebrała nastepnym razem to sie zaczeło że ona tu tak żadko bywa [1 na tydzień ]mamy jej wysłać ona nie wyjdzie ze sklepu dopóki nie dostanie faktury trwało to około 20 min w końcu koleżanka powiedziała że wyśle jej z prywatnych pieniędzy taka wredna sssssssss |
No to rzeczywiście wredna ;/
Jeśli mielibyście na klawiaturze funkcje faktura, wtedy można takiej upierdliwej wydrukować z kasy. :klotnia:
:ops: Ale jeszcze w biurze w kompie muszą być jej dane zapisane |
|
|
|
|
#Cloud
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 22 Paź 2013 Posty: 77
3
0
|
Wysłany: 2014-11-20, 09:57
|
|
|
Jedyne czego bym chciał od klientów to tego żeby tak jak ja na wszystko co robię patrze oczyma klienta, oni od czasu do czasu spojrzeli oczami kasjera.
Nie ma chyba nic gorszego gdy człowiek patrzy na człowieka i jeden widzi osobę a drugi chce usilnie widzieć kogoś gorszego do którego nawet nie warto powiedzieć dzień dobry... |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
1
0
|
Wysłany: 2014-11-20, 10:03
|
|
|
no pięknie to napisałeś , zgadzam się , to może wymyślimy jakies hasło , wydrukujemy i naklejmy na drzwiach wejsciowych do biedry |
|
|
|
|
@kogata
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 14 Lip 2014 Posty: 357
2
0
|
Wysłany: 2014-11-20, 10:13
|
|
|
Cytat: | drugi chce usilnie widzieć kogoś gorszego do którego nawet nie warto powiedzieć dzień dobry... |
Nawet nie "powiedzieć" a ODPowiedzieć . Ostatnio coraz częściej szłyszę na uprzejme dzień dobry ze strony kasjera - reklamówkę proszę - ot taka nowa kultura |
|
|
|
|
~Ania 40
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 18 Lut 2014 Posty: 48 Skąd: Trójmiasto
1
0
|
Wysłany: 2014-11-20, 11:55
|
|
|
Najlepsze jest nieużywanie przekładek na taśmie. Często jest tak że skasuję połowę towaru następnego klienta, a ten się budzi i woła, że to nie jego. Wołam kierownika i czekam spokojnie aż ten przyjdzie. Najlepiej jak właśnie rozlicza kasy, albo przyjmuje dostawę. |
|
|
|
|
@Miawka
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 07 Paź 2013 Posty: 778
1
0
|
Wysłany: 2014-11-20, 15:43
|
|
|
Cloud napisał/a: | Jedyne czego bym chciał od klientów to tego żeby tak jak ja na wszystko co robię patrze oczyma klienta, oni od czasu do czasu spojrzeli oczami kasjera.
Nie ma chyba nic gorszego gdy człowiek patrzy na człowieka i jeden widzi osobę a drugi chce usilnie widzieć kogoś gorszego do którego nawet nie warto powiedzieć dzień dobry... |
WYWIESIĆ TO PRZY WEJŚCIU |
_________________ Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz... |
|
|
|
|
#angare
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 15 Paź 2014 Posty: 63
1
5
|
Wysłany: 2014-11-20, 18:40
|
|
|
ale macie problemy |
|
|
|
|
@Miawka
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 07 Paź 2013 Posty: 778
0
0
|
Wysłany: 2014-11-20, 19:40
|
|
|
no pewnie bo dla kr codzienność z klientami to kosmos a dla nas kasjerów codzienność |
_________________ Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz... |
|
|
|
|
|