Przesunięty przez: DarkSide 2014-11-02, 11:56 |
Obsługa kasy |
Autor |
Wiadomość |
wladoo1
Stanowisko: klient
Dołączył: 02 Lis 2014 Posty: 1
|
Wysłany: 2014-11-02, 11:26 Obsługa kasy
|
|
|
Jestem stałym klientem biedronki i bardzo mnie denerwuje obsługa kas,przy kasowaniu kasjerzy tak szybko przekładają towar zeskanowany że klienci nie mogą nadążyć z chowaniem towaru do siatek. Na pytanie dlaczego tak się spieszą odpowiadają że muszą się zmieścić w statystykach bo będą mieć z tego tytułu konsekwencje. Mam pytanie czy my klienci i czy kasjerzy to są jakieś roboty żeby nas tak traktować? |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
1
0
|
Wysłany: 2014-11-02, 11:31
|
|
|
Pytanie nie do nas , proponuję zadzwonić do BOK-u |
|
|
|
|
@Koza
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 17 Wrz 2012 Posty: 260
2
0
|
Wysłany: 2014-11-02, 11:51
|
|
|
Biedronka tresuje nie tylko pracowników,ale też klientów.Szanowny kupujący,mała podpowiedź-zakupki po skasowaniu z prędkością światła pakujemy do koszyka.A potem odjeżdżamy na bok i >:D grzecznie wkładamy do siatek.Tak to sobie pewnie wyobraża Prezes Pedro |
_________________ Kochana Biedronko-byłam ci jak słonko,co wiosną się budzi i ogrzewa ludzi.
Czemuś mnie zgasiła,w niebyt obróciła,odepchnęłaś skrycie i złamała życie. |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2014-11-02, 12:42
|
|
|
Brawo Koza piszesz tak jak byś była prawą ręką prezesa :D |
|
|
|
|
~kapsw
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 13 Cze 2013 Posty: 36
0
0
|
Wysłany: 2014-11-02, 17:42
|
|
|
tresowanie jak tresowanie, kwestia bardziej irytująca to ta, że każdy w kolejce chce, żeby kolejka szybko się przesuwała, ale żeby jego osobiście długo obsługiwać. >:D tak źle i tak niedobrze.
zawsze możesz płacić dopiero po spakowaniu się. nic w sumie nie jest bardziej irytujące, zwłaszcza jak osoba za Tobą ma jednego batonika (a Ty na dodatek będziesz płacił kartą - to trwa na tyle długo, że niewielkie zakupy da się w tym czasie zapakować), ale kasjer raczej Cię z płaceniem nie pospieszy. ot, znam takich klientów, to też zawsze jakieś rozwiązanie. |
_________________ "I to, co nazywaliśmy kochaniem się, znaczyło może, że stałem przed tobą z żółtym kwiatem w ręce, ty zaś przytrzymywałaś dwie zielone świece, a wiatr wiał nam w twarze deszcz wyrzeczeń, pożegnań, biletów metra."
- Julio Cortázar |
|
|
|
|
biedronella33 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-02, 21:51
|
|
|
Niestety takie są wymogi, że musimy z towarem zapie*****ć >:D |
|
|
|
|
zelka88
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 27 Lis 2013 Posty: 21
0
0
|
Wysłany: 2014-11-06, 11:48
|
|
|
Tak owszem musimy szybko kasować, ale klient nie musi się wcale szybko pakowac :) Ja skasuje, zablokuje kase i czekam. |
|
|
|
|
|