Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bartosz
2013-02-27, 17:52
Ściema tajemniczego klienta
Autor Wiadomość
@vitalyzd 

Stanowisko:
kierownik okręgu

Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 149
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-16, 10:48   

firma chyba w miesiącu marcu , dopieła niejednej biedronce - brak pieczywa :] wolna amerykanka :] firm pod pretekstem TK ustala sobie koszty pracownicze :] Ach tym damy premię a tym teraz nie itd :]
 
     
@ondrasz

Stanowisko:
klient

Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 221
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-16, 16:02   

powiem wam, że chyba coś jednak w tym jest - na palcach jednej ręki mogę policzyć ile razy w poszczególnych miesiącach po 19ej w biedronce były bułki albo chleb krojony ten zwyczajny....
 
     
sylwiar1979

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 03 Wrz 2011
Posty: 14
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-16, 19:28   

Tajemniczy klient to ciekawa osoba, mój znajomy bawi się w coś takiego w wolnych dniach za kasiorke i powiem tylko tyle:
wszystko zależy od niego jak idzie i nie udowodnisz później iż specjalnie zaniżył,
czy podwyższył ocenę
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4495
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-17, 06:42   

ja myślę że niektóre punkty napewno można zweryfikować tylko nikomu nie chce się tego robić...
 
     
koli1988

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 16 Kwi 2013
Posty: 7
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-17, 07:28   

A jak u was odnosi się kierownictwo do używania klaksonu w elektryku? Bo w TK jest punkt odnośnie osoby używającej go i czy używa się klaksonu w ramach informacji o chęci przejazdu. Bo u mnie na sklepie za każdym razem jak użyje bo nie mam siły ciągle przepraszać bo i tak nie reagują to dostaje opierdziel.
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4495
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-17, 07:32   

a dlaczego dostajesz opierdziel chyba ten klakson po to jest żeby go używać...
 
     
koli1988

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 16 Kwi 2013
Posty: 7
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-17, 07:58   

no ja też tak myślę ale kierownictwu to się nie podoba więc poprosiłem ich o zapoznanie się z punktem 8.7 jeżeli dobrze pamiętam ale nie dostałem żadnej odpowiedzi na dal prócz tego że nie wolno mi go używać
 
     
@piivko19 

Stanowisko:
kadry

Dołączyła: 20 Lut 2011
Posty: 344
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-21, 22:45   Tego boją się w Biedronkach ...

https://www.hotmoney.pl/T...jemniczy-a30253

Co jest problemem: jakość obsługi w Biedronce, czy też uczciwość kontrolerów?

Pracownicy Biedronki na swoim nieoficjalnym forum nasza-biedronka.pl od kilku tygodni narzekają na rzekomą nierzetelność przysyłanych przez firmę kontrolerów. Tzw. Tajemniczy Klient przychodzi do dyskontu sieci, robi zakupy, a następnie wystawia opinię obsłudze.

w zeszlym miesiacy dostalismy bardzo niskie noty od tajemniczego klienta. po zapoznaniu ze szczegółowym raportem okazalo sie ze to jakas sciema. w jednym z punktow bylo ze kasjer nie mial widocznego identyfikatora, po sprawdzeniu na kamerach okazalo sie ze kasjer siedzial na kasie 10min i mial caly czas widoczny identyfikator. czy mozna sie jakos odwolac od czegos takiego? - skarżył się w lutym użytkownik forum.

Wkrótce dołączyli do niego inni pracownicy:

Według mnie wynik TK jest z góry zaplanowany. Ostatnio w naszej biedronie po wizycie TK dostaliśmy ujemnie punkty za brak bułki PZ 50g o godzinie 18 . Sprawdziliśmy w markecie i okazało się, że owa bułka była. Przeważnie zawsze kiedy PLki są dosyć przyzwoite TK zawala wszystko – nieco branżowym slangiem opowiada na forum jeden z kasjerów.

Zdaniem pracowników, Tajemniczy Klient w ogóle nie jest potrzebny do kontroli w sklepach Biedronki, bo przecież każdy ruch obsługi i tak jest rejestrowany na różne sposoby, np. raportami kierowników i nagraniami monitoringu.

Niektórzy pracownicy boją się, że jeśli ich sklepy otrzymają niskie oceny, to zostaną ukarani lub nie dostaną premii. Jednakże koledzy uspakajają: ci, którzy dostają od Tajemniczego Klienta najlepsze oceny (100 procent) i tak nie otrzymują żadnych premii. Pracowników starają się uspokajać także kierownicy sklepów, także obecni na forum.

Wkrótce postaramy się dowiedzieć u właścicieli Biedronki na czym dokładnie polega praca Tajemniczych Klientów oraz do czego służą ich raporty. Jeśli zaś ktoś z Was pracuje w Biedronce i też ma coś do powiedzenia o Tajemniczych Klientach, prosimy o informacje na dajsygnal@dajsy­gnal.pl.
  Ocena JMP: 5/10
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-22, 10:46   Re: Tego boją się w Biedronkach ...

piivko19 napisał/a:
https://www.hotmoney.pl/Tego-boja-sie-w-Biedronkach-Tajemniczy-a30253

Co jest problemem: jakość obsługi w Biedronce, czy też uczciwość kontrolerów?

Pracownicy Biedronki na swoim...

Ja chciałam zapytać z jakiej okazji nasze wypowiedzi z forum są tam cytowane? Kto na to pozwolił i czy ma takie prawo? :zly:
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
@agaF 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 26 Maj 2012
Posty: 352
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-22, 18:06   

u mnie też po ostatniej wizycie Tk wyszło na jaw, że ściemniał... po sprawdzeniu monitoringu większość się nie zgadzała!!!
  Ocena JMP: 2/10
     
ewelidar

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 12
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-10-25, 18:58   

porzadek i standardy - 5%
tyle lat w biedrze i nie widzialam takiego wyniku
żądam, aby po każdej kontroli "tajemniczy" się ujawniał i od razu wskazał co mu się nie podoba. Bo nie wierzę, że poprzedniego miesiąca, przed rewolucją premiową mieliśmy 100% a teraz nagle 5%
 
     
@moli 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 16 Maj 2010
Posty: 309
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-10-25, 19:09   

U nas jak zawsze 100 % ;)
  Ocena JMP: 6/10
     
@krzysieq

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 249
Skąd: Bolesławiec
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-10-25, 21:32   .

U nas wzrost sprzedaży, pl-ki małe, tk 50% obsługa 0%.... u nas też nigdy tego nie było
  Ocena JMP: 10/10
     
~leon

Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 36
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-10-26, 13:23   

"czy kasjer wręczył ci resztę- nie"
Kur...wa schował sobie do kieszeni buhahahaha
Wstyd JMP
 
     
gabikk74 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 27 Sie 2013
Posty: 11
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-10-26, 13:37   

Witam.MAM pytanie bo nigdzie nie mogę się doszukać czegoś na ten temat,a mianowicie.Czy KS może kazać robić swoim pracownikom na sklepie TK i to w dodatku w godzinach pracy i nie anonimowo tylko podpisany kwestionariusz zwrócić Jemu? Co chce przez to osiągnąć? Nie oddałam jeszcze tego i nie chce bo dla mnie to jest śmieszne? Pomóżcie.czy muszę się do tego stosować?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo