Przesunięty przez: Bartosz 2013-02-27, 17:52 |
Ściema tajemniczego klienta |
Autor |
Wiadomość |
@vitalyzd
Stanowisko: kierownik okręgu
Dołączył: 30 Wrz 2011 Posty: 149
0
0
|
Wysłany: 2013-04-16, 10:48
|
|
|
firma chyba w miesiącu marcu , dopieła niejednej biedronce - brak pieczywa wolna amerykanka firm pod pretekstem TK ustala sobie koszty pracownicze Ach tym damy premię a tym teraz nie itd |
|
|
|
|
@ondrasz
Stanowisko: klient
Dołączył: 07 Sie 2012 Posty: 221
0
0
|
Wysłany: 2013-04-16, 16:02
|
|
|
powiem wam, że chyba coś jednak w tym jest - na palcach jednej ręki mogę policzyć ile razy w poszczególnych miesiącach po 19ej w biedronce były bułki albo chleb krojony ten zwyczajny.... |
|
|
|
|
sylwiar1979
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 14
0
0
|
Wysłany: 2013-04-16, 19:28
|
|
|
Tajemniczy klient to ciekawa osoba, mój znajomy bawi się w coś takiego w wolnych dniach za kasiorke i powiem tylko tyle:
wszystko zależy od niego jak idzie i nie udowodnisz później iż specjalnie zaniżył,
czy podwyższył ocenę |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4495
0
0
|
Wysłany: 2013-04-17, 06:42
|
|
|
ja myślę że niektóre punkty napewno można zweryfikować tylko nikomu nie chce się tego robić... |
|
|
|
|
koli1988
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 16 Kwi 2013 Posty: 7
0
0
|
Wysłany: 2013-04-17, 07:28
|
|
|
A jak u was odnosi się kierownictwo do używania klaksonu w elektryku? Bo w TK jest punkt odnośnie osoby używającej go i czy używa się klaksonu w ramach informacji o chęci przejazdu. Bo u mnie na sklepie za każdym razem jak użyje bo nie mam siły ciągle przepraszać bo i tak nie reagują to dostaje opierdziel. |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4495
0
0
|
Wysłany: 2013-04-17, 07:32
|
|
|
a dlaczego dostajesz opierdziel chyba ten klakson po to jest żeby go używać... |
|
|
|
|
koli1988
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 16 Kwi 2013 Posty: 7
0
0
|
Wysłany: 2013-04-17, 07:58
|
|
|
no ja też tak myślę ale kierownictwu to się nie podoba więc poprosiłem ich o zapoznanie się z punktem 8.7 jeżeli dobrze pamiętam ale nie dostałem żadnej odpowiedzi na dal prócz tego że nie wolno mi go używać |
|
|
|
|
@piivko19
Stanowisko: kadry
Dołączyła: 20 Lut 2011 Posty: 344
0
0
|
Wysłany: 2013-04-21, 22:45 Tego boją się w Biedronkach ...
|
|
|
https://www.hotmoney.pl/T...jemniczy-a30253
Co jest problemem: jakość obsługi w Biedronce, czy też uczciwość kontrolerów?
Pracownicy Biedronki na swoim nieoficjalnym forum nasza-biedronka.pl od kilku tygodni narzekają na rzekomą nierzetelność przysyłanych przez firmę kontrolerów. Tzw. Tajemniczy Klient przychodzi do dyskontu sieci, robi zakupy, a następnie wystawia opinię obsłudze.
w zeszlym miesiacy dostalismy bardzo niskie noty od tajemniczego klienta. po zapoznaniu ze szczegółowym raportem okazalo sie ze to jakas sciema. w jednym z punktow bylo ze kasjer nie mial widocznego identyfikatora, po sprawdzeniu na kamerach okazalo sie ze kasjer siedzial na kasie 10min i mial caly czas widoczny identyfikator. czy mozna sie jakos odwolac od czegos takiego? - skarżył się w lutym użytkownik forum.
Wkrótce dołączyli do niego inni pracownicy:
Według mnie wynik TK jest z góry zaplanowany. Ostatnio w naszej biedronie po wizycie TK dostaliśmy ujemnie punkty za brak bułki PZ 50g o godzinie 18 . Sprawdziliśmy w markecie i okazało się, że owa bułka była. Przeważnie zawsze kiedy PLki są dosyć przyzwoite TK zawala wszystko – nieco branżowym slangiem opowiada na forum jeden z kasjerów.
Zdaniem pracowników, Tajemniczy Klient w ogóle nie jest potrzebny do kontroli w sklepach Biedronki, bo przecież każdy ruch obsługi i tak jest rejestrowany na różne sposoby, np. raportami kierowników i nagraniami monitoringu.
Niektórzy pracownicy boją się, że jeśli ich sklepy otrzymają niskie oceny, to zostaną ukarani lub nie dostaną premii. Jednakże koledzy uspakajają: ci, którzy dostają od Tajemniczego Klienta najlepsze oceny (100 procent) i tak nie otrzymują żadnych premii. Pracowników starają się uspokajać także kierownicy sklepów, także obecni na forum.
Wkrótce postaramy się dowiedzieć u właścicieli Biedronki na czym dokładnie polega praca Tajemniczych Klientów oraz do czego służą ich raporty. Jeśli zaś ktoś z Was pracuje w Biedronce i też ma coś do powiedzenia o Tajemniczych Klientach, prosimy o informacje na dajsygnal@dajsygnal.pl. |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2013-04-22, 10:46 Re: Tego boją się w Biedronkach ...
|
|
|
piivko19 napisał/a: | https://www.hotmoney.pl/Tego-boja-sie-w-Biedronkach-Tajemniczy-a30253
Co jest problemem: jakość obsługi w Biedronce, czy też uczciwość kontrolerów?
Pracownicy Biedronki na swoim... |
Ja chciałam zapytać z jakiej okazji nasze wypowiedzi z forum są tam cytowane? Kto na to pozwolił i czy ma takie prawo? |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
@agaF
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 26 Maj 2012 Posty: 352
0
0
|
Wysłany: 2013-04-22, 18:06
|
|
|
u mnie też po ostatniej wizycie Tk wyszło na jaw, że ściemniał... po sprawdzeniu monitoringu większość się nie zgadzała!!! |
|
|
|
|
ewelidar
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 06 Mar 2012 Posty: 12
1
0
|
Wysłany: 2014-10-25, 18:58
|
|
|
porzadek i standardy - 5%
tyle lat w biedrze i nie widzialam takiego wyniku
żądam, aby po każdej kontroli "tajemniczy" się ujawniał i od razu wskazał co mu się nie podoba. Bo nie wierzę, że poprzedniego miesiąca, przed rewolucją premiową mieliśmy 100% a teraz nagle 5% |
|
|
|
|
@moli
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 16 Maj 2010 Posty: 309
0
0
|
Wysłany: 2014-10-25, 19:09
|
|
|
U nas jak zawsze 100 % |
|
|
|
|
@krzysieq
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 249 Skąd: Bolesławiec
0
0
|
Wysłany: 2014-10-25, 21:32 .
|
|
|
U nas wzrost sprzedaży, pl-ki małe, tk 50% obsługa 0%.... u nas też nigdy tego nie było |
|
|
|
|
~leon
Dołączył: 02 Lut 2012 Posty: 36
1
0
|
Wysłany: 2014-10-26, 13:23
|
|
|
"czy kasjer wręczył ci resztę- nie"
Kur...wa schował sobie do kieszeni buhahahaha
Wstyd JMP |
|
|
|
|
gabikk74
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 27 Sie 2013 Posty: 11
0
0
|
Wysłany: 2014-10-26, 13:37
|
|
|
Witam.MAM pytanie bo nigdzie nie mogę się doszukać czegoś na ten temat,a mianowicie.Czy KS może kazać robić swoim pracownikom na sklepie TK i to w dodatku w godzinach pracy i nie anonimowo tylko podpisany kwestionariusz zwrócić Jemu? Co chce przez to osiągnąć? Nie oddałam jeszcze tego i nie chce bo dla mnie to jest śmieszne? Pomóżcie.czy muszę się do tego stosować? |
|
|
|
|
|