Loteria Zdrapki |
Autor |
Wiadomość |
~tina
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 23 Paź 2013 Posty: 40
0
0
|
Wysłany: 2014-09-22, 09:39
|
|
|
Wczoraj próbowałyśmy zrobić zwrot na towar, gdzie wydana została zdrapka i pokazał się nam komunikat, że takiego paragonu nie ma w bazie danych. Dziwne. Bo przecież towar mógł być wadliwy...a nie można było zwrotu zrobić. Miał ktoś podobną sytuację? |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2014-09-22, 09:47
|
|
|
zwrot zawsze można zrobić jest przecież opcja na oświadczenie .... |
|
|
|
|
@czarownica25
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 24 Kwi 2014 Posty: 560
0
0
|
Wysłany: 2014-09-22, 10:31
|
|
|
Nie można już na oświadczenie... U mnie klient jakiś czas temu kupił regał i po rozpakowaniu w domu zobaczył że jedna część jest pęknięta. Przyszedł żeby mu wymienić, a nie miał paragonu i Kr zabroniła. Powiedziała że klient jak chce to niech złoży skarge na infolini. Bo gdyby klient miał paragon to zrobili byśmy zwrot i nabili ponownie, wtedy sklep nie jest obciążony kosztem towaru, regał jedzie na centrum jako zwrot klientowski i jest ok. Kr zabroniła nam kategorycznie wypisywać oświadczenia i pamiętam że jakiś czas temu coś na tan temat było w uaktualnionych procedurach albo poczcie. Z resztą jak wtedy na kasie wpisać nr kasy i paragonu żeby zrobic zwrot |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2014-09-22, 10:37
|
|
|
aaaa u mnie nie dalej jak miesiąc temu ks robiła taki zwrot bo klient był roszczeniowy i się uparł |
|
|
|
|
@kogata
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 14 Lip 2014 Posty: 357
0
0
|
Wysłany: 2014-09-22, 10:46
|
|
|
czyli procedura swoje, a widzimisię KR swoje.... |
|
|
|
|
@biedra2014
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 206
0
0
|
Wysłany: 2014-09-22, 11:06
|
|
|
jesli wyskakuje ci komunikat ze dany paragon nie istnieje to najprawdopodobniej towar byl kupiony w innej B i jak robisz zwrot to musisz zmienic numer sklepu na ten z paragonu |
|
|
|
|
#beatqa
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 26 Sie 2012 Posty: 64
0
0
|
Wysłany: 2014-09-22, 11:06
|
|
|
tina napisał/a: | Wczoraj próbowałyśmy zrobić zwrot na towar, gdzie wydana została zdrapka i pokazał się nam komunikat, że takiego paragonu nie ma w bazie danych. |
W takim przypadku wyświetla się komunikat o "ręcznym wprowadzaniu towaru" czy jakoś tak - nie pamiętam dokładnie czy to był dokładnie taki zwrot. Trzeba go zaakceptować i dalej wszystko idzie jak zawsze. To samo wyświetli się kiedy będziesz miała zwrot z innego sklepu. |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-09-22, 11:29
|
|
|
Loteria już trochę trwa, to może pochwalicie się ile i jakich wygranych padło już na waszych sklepach? |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2014-09-22, 11:31
|
|
|
u mnie tylko ekspresy i bony ale wszyscy czekamy na samochód :D |
|
|
|
|
@czarownica25
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 24 Kwi 2014 Posty: 560
0
0
|
Wysłany: 2014-09-22, 11:33
|
|
|
U mnie jak u Marty... nawet telefon sie nie trafił |
|
|
|
|
#yonica
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 13 Maj 2014 Posty: 62
0
0
|
Wysłany: 2014-09-22, 12:09
|
|
|
U mnie też ekspresy i bony. Co do zwrotu bez paragonu to robiłam taki ostatnio na kasie dotykowej. Klientka reklamowała multi szlifierkę, miała podbitą gwarancję ale paragonu nie. Na ekranie, w miejscu numeru systemowego wpisałam same zera i wyskoczyło "brak paragonu w systemie, czy kontynuować procedurę zwrotu". Kliknęłam, że tak i dalej już poszło normalnie - skanowanie towaru, ręczne wprowadzanie ceny itd. Do potwierdzenia zwrotu dopięłam oświadczenie klienta. Wszystko oczywiście po konsultacji i zgodzie KR. |
|
|
|
|
~liderka004
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 05 Maj 2011 Posty: 28
0
0
|
Wysłany: 2014-09-22, 22:01
|
|
|
Mam pytanie,czy robił już ktoś zwrot towaru po wydaniu zdrapek?My miałysmy taki przypadek że klienci przyszli zwrócić towar po tym jak zobaczyli na paragonie że cena jest dużo wyższa niż na sklepie i w dodatku weszło zupełnie coś innego niż mieli zamiar kupić.Zdrapki oczywiscie dostali bo nikt nie wyłapał że zamiast towaru po4.99 wchodzi towar z cenówki na danym towarze za 34.99 |
|
|
|
|
#yonica
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 13 Maj 2014 Posty: 62
0
0
|
Wysłany: 2014-09-23, 19:54
|
|
|
Ja robiłam. Kasjerka nabiła klientce 2 razy paczkę pieluch zamiast jednej, miała też inne zakupy no i zdrapkę dostała bo wyszło ponad 50zł. Zorientowała się jak poszła do auta i wróciła. Zrobiłam zwrot ale zdrapkę zostawiłam bo to była nasza pomyłka. Nawet gdzieś w mailach przyszło, że w takich wypadkach mamy iść na rękę klientowi. |
|
|
|
|
~liderka004
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 05 Maj 2011 Posty: 28
0
0
|
Wysłany: 2014-09-24, 08:15
|
|
|
A czy podczas rozliczenia kasjerka nie miała braku w kasie?Bo u nas była taka sytuacja jak opisałam wyżej i przy rozliczeniu brakowało kasjerkom dokładnie tyle ile po zrobieniu zwrotu brakowało do 50zł czyli do zdrapki.Więc albo był to zbieg okolicznosci albo róznice którą zwracamy pokrywa sklep a nam wychodzi w rozliczeniu minus.A może poprostu ''wtopiłyśmy"? |
|
|
|
|
@czarownica25
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 24 Kwi 2014 Posty: 560
0
0
|
Wysłany: 2014-09-24, 08:18
|
|
|
Po mojemu wtopiłyście, nawet jak raz mi się pomyliło i zrobiłam zwrot zamiast na karte , wydałam gotówkę to rozliczenie się zgadzało |
|
|
|
|
|