Zwrot? |
Autor |
Wiadomość |
Tomson
Stanowisko: klient
Dołączył: 11 Sie 2014 Posty: 1
|
Wysłany: 2014-08-11, 17:22 Zwrot?
|
|
|
Witajcie,
3 dni temu kupiłem telefon MyPhone C-Smart a dziś już ma pęknięty ekran...
Czy jest szansa, że uda się go zwrócić? |
|
|
|
|
@krzysieq
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 249 Skąd: Bolesławiec
0
0
|
Wysłany: 2014-08-11, 17:26
|
|
|
A sam pękł? Ja osobiście bym tego nie przyjął. |
|
|
|
|
asd
Stanowisko: starszy kasjer
Dołączył: 08 Cze 2011 Posty: 17
0
0
|
Wysłany: 2014-08-11, 19:23
|
|
|
Czy oddająć sprzęt (w czasie gwarancji oczywiście) po 3 razie odebrania z serwisu trzeba oddawać gotówkę jeżeli klient sprzęt ma już 1,5 roku i obawia się że po raz 4 będzie musiał oddać do serwisu. |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-08-11, 19:26
|
|
|
Jeżeli jest to ciagle ta sama usterka, producent powinien wymienić na nowy i dobrze, żeby taki klient w końcu sam skontaktował się z serwisem i opowiedział o swoich lękach |
|
|
|
|
@Zed
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 219
0
0
|
Wysłany: 2014-08-12, 06:32
|
|
|
Na moim sklepie było podobnie z ostatnim smartfonem. Według klientki szybka sama pękła w telefonie podczas noszenia w torbie, sprzęt spakowaliśmy i wysłaliśmy. Po jakimś czasie dostaliśmy towar z odpowiedzią z serwisu "uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji" |
|
|
|
|
#argen64
Stanowisko: klient
Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 61
0
0
|
Wysłany: 2014-08-12, 14:57
|
|
|
Zed napisał/a: | Na moim sklepie było podobnie z ostatnim smartfonem. Według klientki szybka sama pękła w telefonie podczas noszenia w torbie, sprzęt spakowaliśmy i wysłaliśmy. Po jakimś czasie dostaliśmy towar z odpowiedzią z serwisu "uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji" |
Z pękniętym wyświetlaczem nie mamy szans w serwisie. Zawsze uznają to za naszą winę czyli uszkodzenie mechaniczne. No chyba, że mamy odpowiednie ubezpieczenie sprzętu, które można dokupić. Niestety Biedronka nie oferuje tej opcji. A tak na marginesie najbardziej śmieszą mnie opinię gimbusów na temat telefonów w postaci... "Telefon do d...y, upadł mi 3 razy i pękł wyświetlacz".... |
|
|
|
|
@kluq
Stanowisko: centrum dystrybucyjne
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 1751
0
0
|
Wysłany: 2014-08-12, 17:27
|
|
|
To ubezpieczenie to kolejne zwykłe naciąganie i nabijanie ludzi w butelkę , raz jedyny je wykupiłem i powiedziałem nigdy więcej. |
_________________ Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm |
|
|
|
|
biedronkaaa
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 408
0
0
|
Wysłany: 2014-08-16, 11:04
|
|
|
Tomason a na jakiej biedronce kupiłeś ten telefon? |
|
|
|
|
@Kamillo
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 06 Sie 2013 Posty: 190
0
0
|
Wysłany: 2014-08-24, 23:13
|
|
|
@Kluq
Na lapka wykupiłem ochronę, niech sobie to głęboko wsadzą... 300 zł za nic bo za lapka nie uznali ubezpieczenia. Wszystkim radzę: jak miła Pani zaproponuje ubezpieczenie sprzętu to niech swoim nazwiskiem napisze że zwróci sama koszty np: za zalanego laptopa
(chodzi oczywiście o inny sklep sprzedający takie sprzęty) |
|
|
|
|
|