Tajemniczy Klient, czy nie macie wrażenia czasem, że... |
Autor |
Wiadomość |
@czarownica25
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 24 Kwi 2014 Posty: 560
0
0
|
|
|
|
|
bryndza
Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 20
0
0
|
Wysłany: 2014-06-05, 20:59
|
|
|
dzieki wielkie |
|
|
|
|
Chloe
Stanowisko: klient
Dołączył: 06 Cze 2014 Posty: 2
0
0
|
Wysłany: 2014-06-06, 21:06
|
|
|
wspolczuje niktórym ze macie takie niskie wyniki;// przegladajac niektore biedronki a w moim miescie jest ich chyba z 7, moge wyciagnac rozne wnioski. Czasami mam wrazenie za na sklepie jest za malo osob i stad ten problem;/ :hm: |
_________________ Słuchaj Stefan, w życiu liczą się tylko pieniążki. |
|
|
|
|
@Muminka
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 27 Sty 2014 Posty: 140
0
0
|
Wysłany: 2014-06-14, 11:22
|
|
|
reniusia napisał/a: | Ja już dwa razy obsługiwałam TK za pierwszym razem cytuję (kasjer osobiście nie podał reszty na rękę )położyłam na ladzie kasy bo pleksi nie ma zdemontowane pytam KS to kto mu wydał resztę , A drugi raz nie utrzymałam kontaktu wzrokowego (widocznie nie było na co patrzeć)i punkty poszły w dół |
Ej ale to nie higieniczne podawać komuś reszte do łapy nie wiadomo co on/ona chwile wcześniej w tej łapie trzymali więc jak nie ma pleksi to kłade na lade tak samo jak ty i nikt mnie zmusi do podawania w garść .... |
_________________ Bo w życiu piękne są tylko chwile .... |
|
|
|
|
biedronella33 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-06-17, 11:29
|
|
|
Tak samo klienci czesto nie chca zeby im dawac kasy do reki i im sie nie dziwie. Bo sami nie wiedza, co mysmy przed chwila robili. A czasami tez jest taki zapieprznik, ze czlowiek nie zwraca uwagi na to, zeby na kogos spojrzec... Bez sensu to wszystko. Niedlugo kaza nam podac reke... |
|
|
|
|
@Koza
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 17 Wrz 2012 Posty: 260
0
0
|
Wysłany: 2014-06-18, 06:24
|
|
|
biedronella33 napisał/a: | Niedlugo kaza nam podac reke.. |
Albo cmokać grabę każdego kochanego kupującego w podzięce szczerej za dokonane zakupy.Bo czemu nie?Kasjerka z pięknym liszajem na obliczu,wyglądając żałośnie wzbudzi współczucie i będą klienci kupować więcej |
_________________ Kochana Biedronko-byłam ci jak słonko,co wiosną się budzi i ogrzewa ludzi.
Czemuś mnie zgasiła,w niebyt obróciła,odepchnęłaś skrycie i złamała życie. |
|
|
|
|
@czarownica25
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 24 Kwi 2014 Posty: 560
0
0
|
|
|
|
|
@fruzia1
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 10 Gru 2012 Posty: 115
0
0
|
Wysłany: 2014-07-17, 09:16
|
|
|
Jakiś czas temu wysłuchałam audycji radiowej na temat pracy kasjerów w marketach i co się okazuje , ze jest to najmniej szanowany zawód,jesteśmy narażani na obelgi, i narzekania od klientów, wszelkie niezadowolenie skupia się na kasjerach, do tego dochodzi ryzyko zarażenia każdą posiadana przez klienta choroba zakaźną, no i do tego trzeba być miłym i uprzejmym bo inaczej to się może skończyć skargą >:D |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2014-07-17, 09:32
|
|
|
fruzia a kogo ludzie teraz szanują, chyba tylko samych siebie. :rool: |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-17, 09:36
|
|
|
samych siebie tez często nie szanują, więc tym bardziej innych |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4495
0
0
|
Wysłany: 2014-07-18, 07:48
|
|
|
też tak myślę bo szacunek dla innych bierze się z szacunku do samego siebie , zapomnieliśmy chyba co znaczy słowo SZACUNEK |
|
|
|
|
@fruzia1
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 10 Gru 2012 Posty: 115
0
0
|
Wysłany: 2014-07-18, 10:06
|
|
|
E no co Ty marta przecież na plakatach firma nam to przypomina |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2014-07-18, 10:15
|
|
|
Samym plakatem charakteru się nie zmieni. Starczy już może tego OT bo zaraz się nam dostanie. |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
czekolada30
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 24 Paź 2014 Posty: 1
0
0
|
Wysłany: 2014-11-03, 18:49 Tajemniczy nie tajemniczy
|
|
|
Hej... powiem Wam jedno, biorę udział w projekcie tajemniczy klient...i bywa naprawdę różnie...często jest standard pytań...powitanie w pierwszej alejce, uśmiech, kontakt wzrokowy...czasami są nałożone odpowiednie zadania..."zapytać o coś, poprosić o coś" szereg pytań...tajemniczy notuje w głowie...przychodzi do domu i spisuje/odpowiada na pytania zadane w formularzu wysłanym przez firmę...wizyta jest najczęściej raz na miesiąc:)...albo i rzadziej.. nie ma co panikować!!! |
|
|
|
|
Misiakowa [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-05, 19:05
|
|
|
Wynik w naszej biedrze 96,5 %
A co do tajemniczego klienta to mam 99,9 % pewności, że właśnie dziś takiego kogoś obsługiwałam. Od chwili wejścia na sklep wydawał się "tajemniczy" jak policjant z kryminalnej, niby munduru nie nosi a każdy wie że to glina
Obsługa na najwyższym poziomie....zobaczymy w grudniu czy się nie pomyliłam co do gościa |
|
|
|
|
|