jaki mieliście najgorszy wynik tajemniczego klienta? |
Autor |
Wiadomość |
@B_Krakow
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 154 Skąd: Kraków
0
0
|
Wysłany: 2014-01-29, 13:31
|
|
|
Doszliśmy do wniosku, że chyba musieliśmy klienta wyrzucić ze sklepu :D
Ogólnie jeszcze jeden paradoks. W jednym miesiącu wyszło, że mamy brudne drzwi wejściowe i szyby a już miesiąc później były one czyste (chociaż nikt ich nie mył) :D Taki to ten nasz TK |
|
|
|
|
@Miawka
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 07 Paź 2013 Posty: 778
0
0
|
Wysłany: 2014-02-04, 22:35
|
|
|
U mnie kiedyś wyszło że niby ja nie powiedziałam dzień dobry, nie podałam ile do zapłaty ani nie wydałam reszty. Wychodzi na to że tk na kasie obsłużył się sam. Przez to nie mogłam się przenieść do innej biedronki żebym za dobrze nie miała. |
_________________ Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz... |
|
|
|
|
~adolf17
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 28 Skąd: POLSKA PÓŁNOCNA
0
0
|
Wysłany: 2014-02-05, 22:36
|
|
|
to wszystko ściema z tym TK (tzw.bandyta) firma sama nam ustala,który sklep jaki ma mieć wynik...wkońcu szukają oszczędności,szkoda tylko,że kosztem pracowników...bo skoro ktoś ma wynik na - a też się spotkałem z takim sklepem to dla mnie jakiś absurd jest i jawnie okradają nas z ciężko zasłużonej premii |
|
|
|
|
~matiTRS
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 33
0
0
|
Wysłany: 2014-02-06, 11:59
|
|
|
u nas w tym miesiącu wyszło że nie odprowadzilismy TK do produktu gdy o niego zapytał. A u nas tak wszyscy sa na to uczuleni że praktycznie niema szans żeby taka sytuacja miała miejsce. No chyba że zapytał o to ktos z naszych stałych klientów a TK to usłyszał, bo tym których znamy czasami mówimy gdzie jest. |
|
|
|
|
patrycjapaw
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 20 Mar 2012 Posty: 14
0
0
|
Wysłany: 2014-02-07, 16:33
|
|
|
U nas w zeszlym miesiacu byl pilany Tk . Wszyscy w rejonie 100%. Strach pomyslec co bedzie w lutym |
_________________ PATI |
|
|
|
|
@realistka
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 05 Lis 2012 Posty: 229
0
0
|
Wysłany: 2014-02-13, 11:29
|
|
|
Mnie tylko interesuje jak TK ma się faktycznie do premii, w zeszłym miesiącu TK 100% ale wskaźnik premii 25% bo wykazany wskaźnik obsługi klienta 80% to jak to jest .^. w raporcie przychodzi 100% a obliczają 80%? Miesiąc wcześniej też mieliśmy 100% ale PL-ki wysokie więc premii nie było i też nasze 100 nie zamieniło się w mniej. Niech mi to ktoś mądry wytłumaczy bo ja coś tu nie kumam .^. może Larrikol da radę |
|
|
|
|
biedronka1477
Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 662
0
0
|
Wysłany: 2014-02-13, 12:44
|
|
|
U nas najgorszy 25% |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-13, 13:03
|
|
|
No niestety nie mam pojęcia o co w tym chodzi, jak TK jest 100% to 100%, nie spotkałam się, żeby zaniżali procenty. Może spojrzeliście na stary wynik, a nowego nikt nie wydrukował? Najlepiej jakby KR wam to wytłumaczył/-a |
|
|
|
|
@realistka
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 05 Lis 2012 Posty: 229
0
0
|
Wysłany: 2014-02-13, 17:07
|
|
|
No właśnie sęk w tym, że nawet KR tego nie rozumie i to nie tylko na naszym sklepie, sprawdzałyśmy to w OHR miesiąc styczeń 2014, dziwne rzeczy się dzieją, sprawdźcie sobie, może również macie lub mieliście kiedyś coś nie tak 8) |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-13, 17:17
|
|
|
może spróbujcie jeszcze w kadrach, niech wam wytłumaczą o co chodzi, albo może BOP? |
|
|
|
|
@realistka
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 05 Lis 2012 Posty: 229
0
0
|
Wysłany: 2014-02-13, 18:16
|
|
|
Jutro sprawdzę jeszcze poprzednie miesiące i faktycznie tylko kadry zostały. Pozdrawiam |
|
|
|
|
Robertty [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-15, 23:36
|
|
|
znam sklep -obsługa klienta -8.35 jak ludzką pracę można ocenić nam minusie ? |
|
|
|
|
~zjebosz
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 02 Lut 2014 Posty: 45 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2014-02-16, 13:48
|
|
|
Robertty napisał/a: | znam sklep -obsługa klienta -8.35 jak ludzką pracę można ocenić nam minusie ? |
a no można też znam sklep co miał minus, po to są te ujemne pkt u TK ;] zaczynają od bazowych początkowych pkt i sobie odejmują, a kryteria mają wysokie i dużo pkt leci w dół, więc jak ktoś ma powyżej 90% to sklep powinien się cieszyć, a nie tylko gdy ma 100% to buźki uśmiechnięte chodzą
Swego czasu na wynik TK każdy miał wy***ane, ale powróciło oczekiwanie na wynik, żeby był jak najwyższy ;] |
Ostatnio zmieniony przez zjebosz 2014-02-16, 13:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
biedronella33 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-16, 13:49
|
|
|
Robertty, nie wiesz, że wszystko jest możliwe, żeby nam zaszkodzić, zeby nie bylo premii?
U nas TK wyszedl tak, jakbysmy mieli TK calkowicie w tyłku A swoja droga to kazdy mowi dzien dobry, podaje reszte etc. I tez prowadzi klienta do regalu.
Dla mnie to totalna sciema..
Moja kolezanka na sklepie tez miala strasznie niskiego TK i patrzyly na kamerach i co?
I nie bylo tak strasznie, sklep byl czysty..
To czemu czystosc sklepu byla niska?
ŚCIEMA NA MAXA! |
|
|
|
|
~zjebosz
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 02 Lut 2014 Posty: 45 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2014-02-16, 13:57
|
|
|
biedronella33 napisał/a: | Robertty, nie wiesz, że wszystko jest możliwe, żeby nam zaszkodzić, zeby nie bylo premii?
U nas TK wyszedl tak, jakbysmy mieli TK calkowicie w tyłku A swoja droga to kazdy mowi dzien dobry, podaje reszte etc. I tez prowadzi klienta do regalu.
Dla mnie to totalna sciema..
Moja kolezanka na sklepie tez miala strasznie niskiego TK i patrzyly na kamerach i co?
I nie bylo tak strasznie, sklep byl czysty..
To czemu czystosc sklepu byla niska?
ŚCIEMA NA MAXA! |
Niestety nie ściema. Może mieliście, gdzieś coś rozlane, lub nie umyte przy: paletach, O/W, pod regałami lub stołami NF.? Musiał mieć się do czego przyczepić. TK w naszej firmie muszą dostarczyć paragon do firmy, gdzie jest data i godzina odwiedzin + numer kasjera i kasy. Ale paragon widzą tylko osoby z góry, więc jeśli nie mieliście odwiedzin dyrektora lub KR po niskim tajemniczym to się cieszcie, bo widocznie nie martwił się tym lub miał ważniejsze sprawy na głowie. Znam sytuacje co TK wyszedł źle przez kasjera (wszystkie 5 kroków kasjera zawalone), myślicie że zostało to bez echa.? KR z numerem paragonu na sklep i jazda. Wszystko było wiadome. Może czas nauczyć kasjerów porządku i nie bać się mówić "Dziękuję.! Zapraszam ponownie.!"
"I nie bylo tak strasznie" - nie ma być tak strasznie, tylko nie ma być w ogóle strasznie ;P |
|
|
|
|
|