Płatności mobilne w Biedronce |
Autor |
Wiadomość |
@ondrasz
Stanowisko: klient
Dołączył: 07 Sie 2012 Posty: 221
0
0
|
Wysłany: 2013-12-05, 00:42
|
|
|
jako ze zmieniłem aparat na obsługujący aplikację peopay to sobie ją zainstalowałem, skonfigurowałem i zacząłem używać.
Powiem, że jest bardzo przyjazna a sama płatność trwa w mojej ocenie tyle samo albo i krócej niż przy płatności kartą.
Tą jeszcze przewagę ma że potwierdzanie e-pinem mogę ustawić praktycznie od zera.
Ja się przekonałem do tego rozwiązania (mimo początkowego dużego sceptycyzmu) i stosuję z powodzeniem od paru dni.
W sumie kasjerzy też chyba zadowoleni - nie ma problemu z drobnymi, resztą itd |
|
|
|
|
#Cloud
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 22 Paź 2013 Posty: 77
0
0
|
Wysłany: 2013-12-05, 10:15
|
|
|
ondrasz napisał/a: | W sumie kasjerzy też chyba zadowoleni - nie ma problemu z drobnymi, resztą itd |
Tak jakby jeszcze ta metoda była częściej używana to byłbym w 7 niebie niestety od momentu wprowadzenia miałem jakieś 3 takie tranzakcie, może się to przyjmie na większą skale może |
|
|
|
|
~Realia_1986
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 15 Sie 2012 Posty: 52 Skąd: DC19
0
0
|
Wysłany: 2013-12-06, 09:26
|
|
|
Cloud napisał/a: | ondrasz napisał/a: | W sumie kasjerzy też chyba zadowoleni - nie ma problemu z drobnymi, resztą itd |
Tak jakby jeszcze ta metoda była częściej używana to byłbym w 7 niebie niestety od momentu wprowadzenia miałem jakieś 3 takie tranzakcie, może się to przyjmie na większą skale może |
To i tak dobrze, ja miałam jedną i to jeszcze z odmową |
|
|
|
|
@etaba
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 25 Kwi 2012 Posty: 310
0
0
|
Wysłany: 2013-12-06, 09:40
|
|
|
Ja żadnej nie miałam - u nas chyba nikt jeszcze nie miał ( z wyjątkiem szkolenia). :nie: |
|
|
|
|
@malwis19
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 13 Kwi 2010 Posty: 422
0
0
|
Wysłany: 2013-12-06, 09:45
|
|
|
Ja też miałam jedną i całkiem dobrze mi poszło |
|
|
|
|
@ondrasz
Stanowisko: klient
Dołączył: 07 Sie 2012 Posty: 221
0
0
|
Wysłany: 2013-12-06, 16:02
|
|
|
no widzicie, a ja codziennie tak płacę przy zakupach
Aplikację włączam jak wyłożę sobie zakupy na taśmę więc potem to trwa chwilkę - tyle żeby przepisać kod .
W sumie to tak mi si spodobało że w rossmanie się rozczarowałem jak zobaczyłem że iko mają a peopay nie...
W sumie to żadna filozofia więc każdemu nie powinno sprawić kłopotu : przepisać kod z telefonu i poczekać na zatwierdzenie przez klienta. I w sumie tyle - wydrukować paragony i rozdać |
|
|
|
|
robi93
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 13 Lip 2013 Posty: 8
0
0
|
Wysłany: 2013-12-06, 16:18
|
|
|
U nas na sklepie jest parę transakcji dziennie także nie jest tak źle, poza tym trzeba pamiętać o tym że jest to nowy rodzaj płatności i 38mln Polaków nie rzuci się od razu do zakładania kont w trzech wybranych banach i do ściągania aplikacji |
|
|
|
|
@kostuch
Stanowisko: klient
Dołączył: 10 Sie 2013 Posty: 333 Skąd: z piekła rodem
0
0
|
Wysłany: 2014-01-05, 19:30
|
|
|
Celowo wkleiłem w tym wątku, ze względu na film pod artykułem - obejrzyjcie
https://finanse.wp.pl/kat,1033691,title,Bedzie-wiecej-niz-3000-Biedronek,wid,16299598,wiadomosc.html |
_________________ \.,./ (*l*) \.,./ |
|
|
|
|
@ondrasz
Stanowisko: klient
Dołączył: 07 Sie 2012 Posty: 221
0
0
|
Wysłany: 2014-02-03, 16:23
|
|
|
ja się wyleczyłem na razie z płatności mobilnych.
zdarzyła mi się sytuacja kiedy dwukrotnie mimo tego, że na moim telefonie potwierdziło i zamknęło transakcję to terminal w sklepie wyrzucał jakieś błędy i odrzucał płatność. Bank oczywiście pieniądze z konta mi ściągał. Ostatecznie musiałem zapłacić gotówką i zabawić się w reklamacje.
Niestety ale 3 tygodnie (albo nawet ciut więcej) to dla mnie za długo aby wyjaśnić sprawę przy ewidentnej winie sprzętu w sklepie.
Może się kiedyś przekonam ale na drobniejsze kwoty. Na razie tylko aplikacji zacząłem używać do wypłacania pieniędzy z bankomatu - bo zwyczajnie karty nie mam (wiecznie pin zapominałem ).
Jedynie co to na duży plus obsługa ale banku - panie przy każdej reklamacji dzwoniły z informacją na jakim etapie jest sprawa, że uznana, kiedy przelane pieniądze - widać bank się stara choć to nie jego wina była. Sklep... no cóż - takich przypadków w "procedurze" nie przewidziano. |
|
|
|
|
biedronella33 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-04, 11:34
|
|
|
HAHAHA!
To niech może zrobią test z płatnością gotówką, jak nie mamy drobnych :D Zaręczam, że to będzie dłużej niż 2 minuty :D O ile koleżanka obok ma rozmienić i nie trzeba iść do biura coś wyprosić :D
Paranoja :D
U mnie coraz częściej płacą komórką. :D Ja się cieszę, bo nie muszę drobnych wydawać a i tak u nas jest z tym problem bardzo często
Może napiszemy jakiś list otwarty, żeby doładowanie przyjeżdżało przynajmniej co 5 dni? :D
Albo niech lepiej promują tą płatność mobilną! |
|
|
|
|
@TajemniczyK
Stanowisko: klient
Dołączył: 12 Gru 2012 Posty: 146
0
0
|
Wysłany: 2014-02-05, 12:32
|
|
|
Dla mnie płatnosć telefonem to strzał w 10
Szybko i wygodnie.
Nie trzeba zabierać ze sobą potrfela. |
|
|
|
|
tadam
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 06 Gru 2012 Posty: 677
0
0
|
Wysłany: 2014-02-05, 12:54
|
|
|
szkoda tylko że to dla klientów trzech banków. |
|
|
|
|
@TajemniczyK
Stanowisko: klient
Dołączył: 12 Gru 2012 Posty: 146
0
0
|
Wysłany: 2014-02-05, 14:02
|
|
|
tadam napisał/a: | szkoda tylko że to dla klientów trzech banków. |
Pewnie te 3 banki przedstawiły biedronce najlepszą ofertę ... tzn. najmniejsze prowizje.
Getin Bank ma nawet oferte, że przy płatnosci telefonem w Biedronce zwraca kilka % z zakupów, jednak nie więcej niż 50 zł na miesiąc. |
|
|
|
|
@ondrasz
Stanowisko: klient
Dołączył: 07 Sie 2012 Posty: 221
0
0
|
Wysłany: 2014-02-05, 16:05
|
|
|
też mi się podobało ale do tego trzeba niezawodnego sprzętu.
W moim przypadku dwukrotnie terminal biedronki odrzucił transakcję mimo tego, że bank ściągał mi pieniądze. 3 tygodnie oczekiwania na załatwienie reklamacji to trochę za dużo, szczególnie przy większych kwotach . W moim przypadku powiedzmy na 50 transakcji 2 fake to zły wynik - ale może miałem pecha.
Chwilowo ograniczyłem się tylko do korzystania z peopay przy korzystaniu z bankomatu i sprawdzania salda konta - zdarzyło mi się, że na peopay mieli aktualniejsze dane niż na pekao24... |
|
|
|
|
@TajemniczyK
Stanowisko: klient
Dołączył: 12 Gru 2012 Posty: 146
0
0
|
Wysłany: 2014-02-05, 16:35
|
|
|
ondrasz napisał/a: | też mi się podobało ale do tego trzeba niezawodnego sprzętu.
W moim przypadku dwukrotnie terminal biedronki odrzucił transakcję mimo tego, że bank ściągał mi pieniądze. 3 tygodnie oczekiwania na załatwienie reklamacji to trochę za dużo, szczególnie przy większych kwotach . W moim przypadku powiedzmy na 50 transakcji 2 fake to zły wynik - ale może miałem pecha.
Chwilowo ograniczyłem się tylko do korzystania z peopay przy korzystaniu z bankomatu i sprawdzania salda konta - zdarzyło mi się, że na peopay mieli aktualniejsze dane niż na pekao24... |
WoW ;o
To mi się jeszcze nie zdarzyło ... tyle, ze mam limit - jedna tranzakcja telefonem max. 150 zł.
Na jaką kwote miałeś tranzakcje, że odrzuciło ? |
|
|
|
|
|