Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
skarga na określony sklep
Autor Wiadomość
WładcaBiedronek 

Stanowisko:
kierownik rejonu

Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 2
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-01-27, 08:18   

jak tak czytam te wasze posty to doszedlem do wniosku ze nie warto ogladac telewizora bo firma Jeronimo to najlepsza komedia jaka ogladalem!
 
     
wiki21

Stanowisko:
klient

Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 17
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-01-27, 08:19   

lenka*,
lenka* napisał/a:
Do głowy by mi nawet nie przyszło że ochroniarz podszedł do ciebie na sali sprzedaży przed zakończeniem paragonu

A jednak tak było i oto jest cała afera.Stało się to na sali sprzedaży a nie jak twierdzicie że powinno się to odbyć na linii kas i po wydaniu paragonu.

lenka* napisał/a:
Że tak nie wolno robić wie każdy pracownik sklepu a co dopiero ochroniarz.


Jednak każdy nie wie bo ktoś oprócz tego pana ktoś tam pracuje i komuś on podlega.Może wystarczyło aby kierownik sklepu porozmawiał z tym panem i uswiadomił mu na czym polega jego praca. Była przy tym też pracownica sklepu.
Dziękuje za opinie na ten temat .
 
     
WładcaBiedronek 

Stanowisko:
kierownik rejonu

Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 2
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-01-27, 08:21   

wiki21 zgadzam sie z toba w 100% zloz oficjalna skarge do rzecznika ochrony praw konsumenta

[ Dodano: 2014-01-27, 08:32 ]
rzecznik ochrony praw konsumenta to magiczne slowo ktore czyni cuda wyprobowane w kilku przypadkach osobiscie za kazdym razem z pozytywnym rezultatem a osoby ktore tobie tutaj tak elokwetnie doradzaja powinny najpierw troszke sie doszkolic w kwesti prawa
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-27, 08:54   

A osoby, które tak chętnie udzielają porad prawnych, powinne dokładnie przeczytać do czego się odnoszą? wiki21, dopiero teraz wspomniała, że wszystko się odbyło na sali sprzedaży, najpierw bez sensu klepała 2 strony postów bez konkretnego przedstawienia sytuacji. Więc może zanim szanowny pan (niby) KR wyrzuci telewizor, po prostu dokładniej zacznie czytać.
 
     
wiki21

Stanowisko:
klient

Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 17
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-01-27, 10:02   

Larrikol,
Było wczesniej napisane że na teranie sklepu a fachowo jako to sie nazywa sala sprzedaży to tylko może ktoś wiedzieć kto tam pracuje. To stwierdzenie że coś ukradziono padło obok działu nabiału jak mam być tak dokładnie. Gdyby nie zapis monitoringu to można wszystko komuś wmówić bez konsekwencji.
Wyrok odrazu zapadł bo tak wynika że klient przyszedł do sklepu z zamiaram kradzieży. Pomimo moich pytań jak wyglądają procedury w przypadku podejrzenia o kradzież dopiero w którymś poście znalazła się osoba która napisała jak naprawdę powinno być. :)
 
     
biedronka1477

Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 662
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-01-27, 11:07   

Mam dziwne wrażenie, że to jakiś sprawdzian z procedur :rool:
 
     
wiki21

Stanowisko:
klient

Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 17
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-01-27, 17:28   

biedronka1477,

Nie to sprawdzian z głupoty i tego jak można potraktować uczciwą osobę stwierdzeniem,, że chyba pani ukradła masełko,,
Chęć wyjaśnienia przez samą pomówioną i kontrola monitoringu pokazała jak można bezpodstawnie kogoś oczernić i zrobić złodziejem na oczach całego sklepu.
Wystarczy wtedy przeprosić na zapleczu i jest ok. tak ??? Cały sklep widział ten incydent.
Porostu nie mam słów i naprawdę nie chce mi sie już pisać ,ale może to otworzy oczy co niektórym osobom , które są odpowiedzialne za zatrudnianie takich własnie pracowników ochrony.
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-27, 17:53   

Ciężko mi uwierzyć, że pracownik ochrony był aż tak niedoinformowany i sprzed regału chłodniczego, zabrał kobietke od razu na socjalny. Nie uwierzę też, że kierownik zmiany widząc to nie uprzedził ochrony o tym, że tak się nie robi. Zwykła prowokacja i tyle.
 
     
biedronka1477

Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 662
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-01-27, 17:59   

Mi też się nie chce a co miał paśc na kolana i prosić o wybaczenie? Co nie którym osobą? wątpię żeby na tym forum były obecne osoby które zatrudniają firmy ochroniarskie.
 
     
wiki21

Stanowisko:
klient

Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 17
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-01-27, 18:41   

Larrikol,

Mam wrażenie że znasz wszystkich pracowników ochrony i nie dopuszczasz takiej myśli iż naprawdę tak sie stało .
Popieranie takiego zachowania daj dużo do myślenia.
Dobrze że to nie pisze kierownik sklepu lub ZKS , bo można pomyśleć że w każdym sklepie tak samo się traktuje klientów.
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-01-27, 18:45   

ależ rozdmuchaliście temat , myślę że już wszystkie opinie poznaliśmy , zakończmy i pozwólmy zapomnieć wrażliwej klientce o przykrym doświadczeniu i oby więcej takich nie było ... :)
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-27, 18:47   

wiki21 napisał/a:
Popieranie takiego zachowania daj dużo do myślenia.
Może jakiś cytat, w którym wyrażam tą aprobatę? Bo sama jakoś nie mogę znaleźć.
I tu Cię zadziwię, bo akurat jestem ZKS i taka sytuacja zwyczajnie mi sie nie mieści w głowie, że można tak nie znać procedur, w dodatku podstawowych. To, że rzucam pewną wątpliwość na Twoje oskarżenia, nie znaczy że akceptuję opisaną przez Ciebie sytuację. A to chyba właśnie Ty wspominałaś coś wcześniej o czytaniu ze zrozumieniem...
Swoją drogą ciekawe, że nie wiedziałaś jak mówimy na salę sprzedaży, a operujesz skrótami typu "ZKS".
 
     
wiki21

Stanowisko:
klient

Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 17
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-01-27, 19:05   

Larrikol,
Stanowisko:
były pracownik :em29:
Larrikol napisał/a:
Zwykła prowokacja i tyle.


Teraz widzę jaka to prowokacja Pani Kierownik. Nie mam powodu żeby tu opisywć jakieś bajki . Dowiedziałem sie jakie mają tu zdanie prawdziwi pracownicy ochrony i osoby pracujące na różnych stanowiskach w sklepie.
Opinie sobie juz wyrobiłem .
Pozdrawiam i życzę samych miłych klientów.
Biedronki nie są złe tylko ważne jest jacy tam ludzie pracują , bo tak naprawdę to oni są reklamą danego sklepu ;)
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-01-27, 20:10   

wiki21, nie jesteś w porządku. Przecież wyjaśniłam Ci że źle się na początku zrozumieliśmy i stąd nasza zła ocena sytuacji ale widzę że dla Ciebie to mało istotny szczegół byle by Twoje było na wierzchu. :rool:
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
wiki21

Stanowisko:
klient

Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 17
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-01-27, 21:43   

lenka*,

Dzięki :)

Myślę tylko że traktujmy ludzi tak jakbyśmy sami chcieli być traktowani.
Chciałem znać opinie i nie chodzi mi żeby moje było na wierzchu tylko żeby było tak jak powinno być.
Każdy niech robi swoje a napewno lepiej nam sie będzie żyło.
Pracownik ochrony niech łapie zlodziei zgodnie z zasadami i pozwalajacymi mu przepisami.
Codziennie spotykamy się z tym jak nas traktują inni i nie zawsze to jest miłe.
Może wystarczy trochę wiecej życzliwości.
Pozdrawiam :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo