mega rabaty |
Autor |
Wiadomość |
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2014-01-19, 20:45
|
|
|
Taaa, do magnesów to trzeba mieć wizualizację z prawdziwego zdarzenia a nie taką prowizorkę na starym sklepie jak u nas. :rool: |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
@stoneczka
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 28 Lis 2011 Posty: 284
0
0
|
Wysłany: 2014-01-21, 09:00
|
|
|
duże plakaty też macie na magnesy ? bo my nie , tylko ceny tak tylko na szczytach i flagi, plakaty po staremu |
|
|
|
|
@lokii
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 18 Gru 2012 Posty: 167 Skąd: ten swąd
0
0
|
Wysłany: 2014-01-21, 13:24
|
|
|
wszystko przerobilem na magnesy nie lubie drabin :D |
|
|
|
|
@anipa
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 02 Lut 2012 Posty: 146
0
0
|
Wysłany: 2014-01-21, 14:22
|
|
|
u mnie też wszystko na magnesy przerobione zamiast godziny plakaty idą w 15 minut |
|
|
|
|
eN2E
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 31 Maj 2014 Posty: 6 Skąd: Węgorzewo
0
0
|
Wysłany: 2014-05-31, 01:52
|
|
|
Wybaczcie, że odkopuję stare tematy no, ale cóż trzeba się włączyć do rozmowy.
Wg mnie to rozwiązanie z magnesami jest eleganckie. Nie trzeba się pierniczyć z drabiną co zresztą jest uciążliwe. Inna kwestia to brak tychże magnesów. Spadnie na ziemię i magnes odkleja się od plastiku, a nowy dostać to trzeba dobrze bajerować.
Co do samych plakatów to na moje oko szkoda kasy na to. Gdybym ja dowodził to zrobiłbym "Radio Biedronka" i puszczał nagrania wcześniej przygotowane przez JMP. Oczywiście same ogłoszenia i bez żadnej muzyki (żeby pominąć ZAIKSA itp.). Dlaczego właśnie tak?
Koszta mniej/więcej na radio:
1. Komputer jest - free
2. Głośniki kable - myślę, że ok. 1.000 zł - 2.000 zł/sklep (wydatek jednorazowy)
3. Studio nagraniowe - 500-1000 zł/tydzień
4. Lektor - 500-1000 zł/tydzień
Suma:
2000 zł (głośniki/kable - kwota wygórowana) * 2500 (na oko jest tyle sklepów) = 5.000.000 zł (wydatek jednorazowy)
Studio + lektor = 1000 zł + 1000 zł = 2000 zł (na tydzień)
Czyli 2.000 zł JMP wydawałoby tygodniowo na radio.
Koszta plakatów:
Tygodniowo na 1 sklep idzie mniej/więcej 12 plakatów. Licząc, że koszt wyprodukowania jednego plakatu to 0.3 zł (praktycznie po kosztach leci drukarnia - oczywiście może też być wyższa kwota)
12 plakatów * 0.3 zł = 3.6 zł na jeden sklep/tydzień
2500 sklepów * 3.6 zł = 9000 zł/tydzień
9000 zł plakaty - 2000 zł radio = 7000 zł tygodniowo zaoszczędza JMP
Koszt zainwestowania w sprzęt (głośniki, kable itp.) zwraca się:
7000 zł/tydzień czyli 28000 zł miesięcznie czyli 336000 zł rocznie
JMP wydało 5.000.000 zł na sprzęt
Rocznie zaoszczędza 336.000 zł (różnica między plakatami, a radiem)
Przy takim założeniu radio zwraca się dla JMP po prawie 15 latach, ale ...
... podałem ceny gigantyczne jak np. za głośniki/kable itp. Za to na pewno nie wyszłoby 2000 zł/sklep
Jeśli doszło do jakiejś pomyłki w obliczeniach to proszę o korektę :d |
|
|
|
|
|