zwrot kamerki goclever |
Autor |
Wiadomość |
klient1987
Stanowisko: klient
Dołączył: 21 Gru 2013 Posty: 2
|
Wysłany: 2013-12-21, 15:00 zwrot kamerki goclever
|
|
|
Witam
Zakupiłem wczoraj kamerke sportową goclever ale nie spełnia ona moich oczekiwań.
Czy mogę ją zwrócić???
pozdrawiam |
|
|
|
|
#argen64
Stanowisko: klient
Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 61
0
0
|
Wysłany: 2013-12-21, 15:17
|
|
|
Powinni Ci przyjąć bez problemów. Chociaż osobiście wczoraj miałem problem ze zwrotem żarówki energooszczędnej, która to przestała działać po miesiącu. Pani zastępca kierownika powiedziała mi najpierw, że nie przyjmie, potem że nie wie czy może przyjąć i dodała że nie będzie płacić z własnej kieszeni. Później po moim nazwijmy wściekłym nacisku i jej telefonie konsultacyjnym przyjęła mi ale nie dała mi paragonu na nową żarówkę, a stary paragon zabrała. Kiedy się zorientowałem i wróciłem się po paragon wciskała mi kit że paragon otrzymałem. Zastanawiam się kto typował tą konkretną panią na stanowisko z-cy kierownika sklepu, jeżeli nie potrafi i nie zna podstawowych zasad reklamacyjnych. |
|
|
|
|
@kas
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 29 Maj 2010 Posty: 205
0
0
|
Wysłany: 2013-12-21, 15:32
|
|
|
Możliwy jest zwrot lub wymiana. Argen - owa zastępczyni powinna zeskanować sobie Twój paragon i oddać Tobie oryginał. Najprostszym wyjściem byłaby wymiana na nową żarówkę |
|
|
|
|
klient1987
Stanowisko: klient
Dołączył: 21 Gru 2013 Posty: 2
0
0
|
Wysłany: 2013-12-21, 15:40
|
|
|
dziękuje bardzo za szybką odpowiedz
pozdrawiam |
|
|
|
|
@Kamillo
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 06 Sie 2013 Posty: 190
0
0
|
Wysłany: 2013-12-24, 22:06
|
|
|
Zwrócić można w ciągu tygodnia towar pełnowartościowy, jeśli towar jest uszkodzony można go przyjąć tylko i wyłącznie na reklamację!!! Zmiana procedury od listopada |
|
|
|
|
#home_designer
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 67
0
0
|
Wysłany: 2013-12-31, 13:32
|
|
|
Kamillo napisał/a: | Zwrócić można w ciągu tygodnia towar pełnowartościowy, jeśli towar jest uszkodzony można go przyjąć tylko i wyłącznie na reklamację!!! Zmiana procedury od listopada |
jak rozumiesz niby reklamacje żarówki ? wysyłasz do servisu i Ci ją naprawiają ?:)
procedura taka, że robisz zwrot na żarówkę a na nowy paragon nabijasz nową żarówkę i tyle w temacie
na odwrocie każdego paragonu widnieje napis " gwarancja zadowolenia lub zwrot towaru" czy jakoś tak
a zmieniło się jedynie to, że teraz nie przyjmuję się zwrotów bez paragonu, chyba, że czegoś nie doczytałem |
|
|
|
|
@kas
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 29 Maj 2010 Posty: 205
0
0
|
Wysłany: 2014-01-02, 12:49
|
|
|
istnieje lista produktów NF nie serwisowalnych |
|
|
|
|
@Kamillo
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 06 Sie 2013 Posty: 190
0
0
|
Wysłany: 2014-01-02, 16:23
|
|
|
Przyjęcie żarówki do zwrotu jest dla mnie śmieszne
Kupię sobie żarówkę, która podczas eksploatacji i tak się spali w pewnym momencie, jak kupiłem w biedronce żarówki do samochodu i wczoraj mi się jedna przepaliła to też mogę pójść i ją zwrócić?
A ta przyjęta żarówka idzie w straty sklepu |
|
|
|
|
#argen64
Stanowisko: klient
Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 61
0
0
|
Wysłany: 2014-01-02, 17:50
|
|
|
Kamillo napisał/a: | Przyjęcie żarówki do zwrotu jest dla mnie śmieszne
Kupię sobie żarówkę, która podczas eksploatacji i tak się spali w pewnym momencie, jak kupiłem w biedronce żarówki do samochodu i wczoraj mi się jedna przepaliła to też mogę pójść i ją zwrócić?
A ta przyjęta żarówka idzie w straty sklepu |
Posłuchaj kierowniku sklepu. Każda firmowa żarówka energooszczędna /ta np. marki Philips/ ma rok gwarancji. Rozumiesz to czy nie. Czyli ma świecić przez rok. Żarówka która przestaje świecić po miesiącu jest do reklamacji. Nie wiem czemu tak się spinasz i to cię śmieszy. Może dam ci inny przykład na bazie twojego przykładu. Kupujesz telewizor za 3 koła i po 2 miesiącach siada ci matryca. I co przecież siadła przy normalnej eksploatacji. I co wtedy robisz. Według twojego rozumowania idziesz kupujesz następny telewizor. |
|
|
|
|
@fryndzel
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 386
0
0
|
Wysłany: 2014-01-02, 18:08
|
|
|
to gwarancja producenta. wiec reklamacja tez powinna do niego trafic, a tutaj niestety idzie w straty sklepu, co odbija się na premi pracowników. |
|
|
|
|
#argen64
Stanowisko: klient
Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 61
0
0
|
Wysłany: 2014-01-02, 19:27
|
|
|
@fryndzel Biedronka od dłuższego czasu ma w ofercie żarówki w/w firmy. Więc nie wierzę, że biorąc ten produkt od jakiegoś dystrybutora, nie ma podpisanej klauzuli zwrotu niepełnowartościowego sprzętu. A jeżeli zwrot towaru odbija się czkawką na pensjach pracowników to już zwykłe dziadostwo i powinien się tym zająć odpowiedni Urząd. Pozdrawiam. |
|
|
|
|
@Kamillo
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 06 Sie 2013 Posty: 190
0
0
|
Wysłany: 2014-01-05, 22:09
|
|
|
@Argen
Ja się nie spinam Jeśli żarówka/telewizor pada to wysyłamy go na gwarancji do producenta, jeśli nie jest w stanie naprawić to bierze straty na swoje plecy. I niestety tak jest jeśli towar zostaje przyjęty na sklep jako uszkodzony to personel za to beka (w sensie premii) |
|
|
|
|
|