Odbiór paczki przez rodzine |
Autor |
Wiadomość |
kolorowa
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 15 Maj 2013 Posty: 20
|
Wysłany: 2013-12-10, 18:57 Odbiór paczki przez rodzine
|
|
|
Hej. Mam pytanie. Czy jest możliwość, żeby ktoś z mojej rodziny odebrał za mnie paczkę, ponieważ nie ma mnie w kraju i nie mam możliwości odbioru osobistego.
Kiedyś czytałam bodajże na tym forum (nie jestem pewna), że za jedną z kasjerek rodzice odbierają bony i paczki. Jest taka możliwość? |
|
|
|
|
Mała Mi
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 17 Lip 2012 Posty: 16
0
0
|
Wysłany: 2013-12-10, 19:01
|
|
|
Jest taka możliwość tylko potrzebne jest Twoje upoważnienie |
|
|
|
|
Bartosz
Administrator
Stanowisko: klient
Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 683
0
0
|
Wysłany: 2013-12-10, 19:06
|
|
|
Zadzwoń do swojej Biedronki i poinformuj o sytuacji, osoba odbierająca Twoją paczkę będzie potrzebowała pisemnego upoważnienia. |
_________________
Historia forum i wizja organizacji pracowników.
if you let politicians break the law in an emergency they will create an emergency to break the law. #covid
|
|
|
|
|
kolorowa
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 15 Maj 2013 Posty: 20
0
0
|
Wysłany: 2013-12-10, 19:38
|
|
|
No właśnie napisałam upoważnienie. Kierownik mówi, że ponoć są problemy i rodzice muszą przynieść np zaświadczenie ze szpitala, że nie mogę odebrać osobiście paczki Dlatego pytam tutaj |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2013-12-10, 19:42
|
|
|
Ta, problemy to on robi, pierwsze słyszę o jakimkolwiek zaświadczeniu poza upoważnieniem. Pewnie wie że jesteś za granicą i chce Ci utrudnić. :rool: |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
kolorowa
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 15 Maj 2013 Posty: 20
0
0
|
Wysłany: 2013-12-10, 19:46
|
|
|
Nie no, to mój pierwszy w porządku kierownik od 3 lat w Biedronce :D (a pracuję 6 lat). Wie, że jestem poza granicami kraju. Wolę mu prawdę mówić niż głupio ściemniać, bo jak pisałam - facet jest na prawdę w porządku. Nigdy z niczym nie robił mi problemów.
Chciałam poszukać tutaj odpowiedzi i mu podpowiedzieć ewentualnie co można zrobić |
|
|
|
|
Bartosz
Administrator
Stanowisko: klient
Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 683
0
0
|
Wysłany: 2013-12-10, 19:47
|
|
|
Kierownik jest od rozwiązywania problemów. Przecież się nie teleportujesz po odbiór paczki. Być może KR stroi jakieś fochy i stąd ten problem, ale Twoi rodzice z pisemnym upowarznieniem SĄ uprawnieni do odebrania paczki, a nawet i bonów jeśli utrzymujesz kontakt z Biedronką.
Dla pewności przedzwoń i dopytaj (możesz anonimowo) do BOP'u:
Cytat: | Joanna Bugajska
Młodszy Manager ds. Relacji Pracowniczych
Dział Relacji Pracowniczych
Jeronimo Martins Polska S.A.
61-831 Poznań, Plac Wiosny Ludów 2
tel. (061) 630-85-95, 0-800-800-135 & faks: (061) 630-85-94
e-mail: pracownicy@jmpolska.com |
|
_________________
Historia forum i wizja organizacji pracowników.
if you let politicians break the law in an emergency they will create an emergency to break the law. #covid
|
|
|
|
|
kolorowa
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 15 Maj 2013 Posty: 20
0
0
|
Wysłany: 2013-12-10, 20:01
|
|
|
Bartosz - ślicznie dziękuję za informacje. Jutro zadzwonię
Pozdrawiam ze słonecznej Anglii! |
|
|
|
|
@kostuch
Stanowisko: klient
Dołączył: 10 Sie 2013 Posty: 333 Skąd: z piekła rodem
0
0
|
Wysłany: 2013-12-11, 12:48
|
|
|
kolorowa napisał/a: | Pozdrawiam ze słonecznej Anglii! |
W Polsce "angielska pogoda" :rool: |
_________________ \.,./ (*l*) \.,./ |
|
|
|
|
|