ekrany przy kasach |
Autor |
Wiadomość |
#kokosz
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 17 Gru 2009 Posty: 89 Skąd: z pierwszego piętra
0
0
|
Wysłany: 2013-12-06, 17:06
|
|
|
po 1 buźki są w jednym kolorze,
po 2 klient może ale nie musi,
po 3 nie tylko na zakończenie paragonu ale i w trakcie kasowania.
opcja póki co jest dostępna na nowych kasach z ekranem dotykowym, ja niem mam jeszcze nowej apki w kolektorze a co dopiero takie wypaśne kasy |
|
|
|
|
@Biedroneczka791
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 09 Kwi 2010 Posty: 139 Skąd: DC07
0
0
|
Wysłany: 2013-12-06, 20:43
|
|
|
u nas już są, ale muszę Was pocieszyć że bardzo często się zawieszają więc mało kiedy jest możliwość oceny. Poza tym to bardzo głupie:Stoi banda małolatów ze szkoły i ma zasiesz że coś wcisną.Byle co byle wcisnąć
|
|
|
|
|
Zyla
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 02 Lis 2013 Posty: 13
0
0
|
Wysłany: 2013-12-06, 21:19
|
|
|
na 10 klientów na te buźki zwraca uwagę może 1, w porywach do 2 klientów.ludzie nie mają pojęcia,że ekran jest dotykowy,generalnie i tak są w szoku,że ich lista zakupów wyświetla im się przed oczami są też sytuacje,że ktoś zauważy te buźki i kliknie,a za nim ktoś w kolejce też itd. jak ktoś wyżej wspomniał największą radochę i mają z tego dzieci,u nas jak na razie nie ma żadnych "konsekwencji" z tych buziek |
|
|
|
|
~Realia_1986
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 15 Sie 2012 Posty: 52 Skąd: DC19
0
0
|
Wysłany: 2013-12-06, 21:29
|
|
|
E tam, moja Biedronka i tak jest zapomniana przez samego Boga, a tym bardziej przez JMP więc zanim to do nas dojdzie to ja już będę dawno na emeryturze |
|
|
|
|
@kostuch
Stanowisko: klient
Dołączył: 10 Sie 2013 Posty: 333 Skąd: z piekła rodem
0
0
|
Wysłany: 2013-12-07, 04:15
|
|
|
johaśka napisał/a: | ja pierniczę.....
mam nadzieję, że to jakiś żart.... |
to nie jest żart :nie: |
_________________ \.,./ (*l*) \.,./ |
|
|
|
|
Robertty [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-07, 10:52
|
|
|
dobrze wchodzi gimbaza i wciska wszyskim inkę niezadowoloną....... mamy tajemniczego klienta,więc po to te buźki, i do tego dopisane do każdego kasjera..no cóż łatwiej potem zwolnić prawda? nie właściwy stosunek do klienta... mam wrażenie że chętniej wcisną niezadowoloną minke niż uśmiechniętą ,taki naród ponarzekać tak pochwalić gorzej
[ Dodano: 2013-12-07, 10:55 ]
ale z drugiej strony wszedł już:
-ranking szybkościi kasowania towaru
-test na kody dla kasjerów
Na ogół jest tak że każdy się tym przejmuje a potem zapomina.... większość sklepów ma w d.... kody i większość sklepów nie ma wywieszonych na koniec miesiąca rankingu szybkości kasowania |
|
|
|
|
@TajemniczyK
Stanowisko: klient
Dołączył: 12 Gru 2012 Posty: 146
0
0
|
Wysłany: 2013-12-07, 12:30
|
|
|
DarkSide napisał/a: | Takie coś już dawno jest na stacjach benzynowych np statoila |
Kiedyś pracowałem własnie na statoilu ... ale to ponad dwa lata temu zdemontowali.
Po pierwsze na stacji nigdzie dane z tych "buziek" nie były zapisywane - poprostu radość dla klienta.
Po drugie ... firma stwierdziła, ze to "głupi pomysł poprzedniego właściciela sieci" |
|
|
|
|
katarzynka12
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 12 Lis 2013 Posty: 365
0
0
|
Wysłany: 2013-12-07, 18:37
|
|
|
A ja tak sobie myślę,że też zainstaluję sobie taki ekranik,jak jakiś upierdliwy klient mnie wnerwi(ogólnie jestem )to dam mu smutasa a co |
|
|
|
|
biedronka1477
Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 662
0
0
|
Wysłany: 2013-12-07, 20:02
|
|
|
8) :D |
|
|
|
|
@4ever
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 04 Lis 2013 Posty: 340
0
0
|
Wysłany: 2013-12-08, 12:42
|
|
|
Już widzę tych marudnych klientów którzy dla złości przyciskają tą smutną buźkę tyklo dla tego że im wiecznie coś nie pasuje |
|
|
|
|
~kicior_ek
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 20 Sie 2013 Posty: 45
0
0
|
Wysłany: 2013-12-08, 13:17
|
|
|
Albo gówniarzy, którym sprzedaż chipsy, ale odmówisz sprzedaży Amareny -paranoja. |
_________________ "Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty, tak, by swoim pojmowaniem sprawy nie peszyć przełożonego." Piotr I Wielki - idealne w odniesieniu do wymagań kierowników Biedronki... |
|
|
|
|
biedronella33 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-08, 15:33
|
|
|
Ja bym się tym w ogole nie przejmowala ;/ Dajcie spokoj. Ja widzialam takie cudo na nowo otwieranej biedronce. I co to ma dac? To jest chore. Moze niedlugo bedzie klient po zakonczeniu paragonu opisywal kasjera? Jak wygladal, fryzura, makijaz, ubranie, ilosc bizuterii itp?! Chore Jak i z tymi kodami i prędkoscia.. I tylko poganianie , szybciej i szybciej. Niech sie opanuja! |
|
|
|
|
Zyla
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 02 Lis 2013 Posty: 13
0
0
|
Wysłany: 2013-12-08, 16:34
|
|
|
tyle dobrze,że na razie chyba nie ma z tego jakiś konsekwencji to nie ma się co przejmować buźkami :D |
|
|
|
|
Robertty [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-08, 16:43
|
|
|
Cytat: | że na razie chyba nie ma z tego jakiś konsekwencji |
właśnie,w naszej firmie nie dzieje się nic bez powodu |
|
|
|
|
Zyla
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 02 Lis 2013 Posty: 13
0
0
|
Wysłany: 2013-12-08, 19:08
|
|
|
trzeba czekać aż w socjalu pojawi się ranking buziek o_O |
|
|
|
|
|