Reklamacja tabletu |
Autor |
Wiadomość |
biedronkaaa
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 408
0
0
|
Wysłany: 2013-07-14, 21:07
|
|
|
laura02 napisał/a: | xnyl napisał/a: | no a procedura mowi jasno, ze dajemy na serwis KOPIE paragonu - a oryginal zostawiamy w sklepie. proste ;] zreszta bardzo czesto sprzed jedzie na serwis a wraca informacja o ZG. wtedy wlasnie paragon nam jest potrzebny bo sprzet juz nie wraca. |
a skąd mam wziąć kopię? nie mam mozliwości zrobienia kserokopii w sklepie |
masz skaner więc spokojnie zrobisz |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2013-07-14, 22:33
|
|
|
Aaaaa skanuję i tam jest gdzieś opcja drukuj? Sprytne. |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
Robertty [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-15, 09:37
|
|
|
haha to nie jeden teraz się za głowę złapał że może kopiować i drukować łącznie ze mną |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2013-07-15, 10:41
|
|
|
Robertty, a bo jest czas żeby posiedzieć i rozkminić dokładnie co i jak, człowiek robi co musi i wio na sklep to i potem nie wie takich rzeczy. Ale dobrze że mamy Forum. |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
biedronkaaa
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 408
0
0
|
Wysłany: 2013-07-15, 13:26
|
|
|
sam skaner nie ma opcji drukuj ale jak ktoś jest sprytny to wydrukuje |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2013-07-15, 14:22
|
|
|
biedronkaaa, zlituj się nad tymi mniej sprytnymi, plissss...i zdradź co i jak ;( |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
Robertty [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-15, 14:51
|
|
|
no jak znam dział it to nam tą "sprytność" poblokują jak było z blokowaniem kas i zwiększaniem produktywności na kasach...a propos ciekawe czy ktoś jeszcze robi wydruk tygodniowy produktywności ? |
|
|
|
|
biedronkaaa
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 408
0
0
|
Wysłany: 2013-07-15, 16:25
|
|
|
u mnie drukuje się produktywność dziennie
lenka więc skanujesz, jak już masz obraz paragonu to wciskasz PrtSc (Print Screen) wchodzisz w pocztę , utwórz nową wiadomość i wklejasz obraz i później drukujesz
zawsze zmieniam wielkość i układ by wydrukował się cały paragon na 1 stronie |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2013-07-15, 17:12
|
|
|
biedronkaaa, pięknie dziękuję. |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
#kokosz
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 17 Gru 2009 Posty: 89 Skąd: z pierwszego piętra
0
0
|
Wysłany: 2013-07-15, 19:50
|
|
|
żądna nowość z tym skanowaniem i drukowaniem, u mnie klienci zapomnieli jak wypisuje się oświadczenie o dacie zakupu, jest tylko skan, magiczny przycisk, potem lotus i Ctrl+V, wszystko sie da <lol> |
|
|
|
|
biedronkaaa
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 408
0
0
|
Wysłany: 2013-07-16, 08:21
|
|
|
kokosz napisał/a: | żądna nowość z tym skanowaniem i drukowaniem, u mnie klienci zapomnieli jak wypisuje się oświadczenie o dacie zakupu, jest tylko skan, magiczny przycisk, potem lotus i Ctrl+V, wszystko sie da <lol> |
widzisz dla niektórych jest to nowość |
|
|
|
|
|