Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Reklamacja tabletu
Autor Wiadomość
~JUMIRA 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 08 Lis 2012
Posty: 32
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-06-24, 09:07   

Dla twojej wiadomości że zastępca to mój wybór, chociaż moja ocena jest powyżej oczekiwań propozycje na kierownika sklepu parę razy już była, ale nie mam parcia wyżej bo ja lubię być zastępcą a, 11 lat jak dasz radę w firmie tyle samo to kiedyś pogadamy :D
 
     
biedronkaaa 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 408
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-06-24, 09:50   

JUMIRA napisał/a:
Dla twojej wiadomości że zastępca to mój wybór, chociaż moja ocena jest powyżej oczekiwań propozycje na kierownika sklepu parę razy już była, ale nie mam parcia wyżej bo ja lubię być zastępcą a, 11 lat jak dasz radę w firmie tyle samo to kiedyś pogadamy :D


Dziewczyno to pogadamy jak będziesz w firmie 14 lat pracowac jak ja:-)
Fajnie mieć tak wygadanego zastepce:-)
  Ocena JMP: 10/10
     
~JUMIRA 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 08 Lis 2012
Posty: 32
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-06-24, 22:26   

;)
 
     
@eeewelinkaaa 


Dołączyła: 19 Wrz 2010
Posty: 166
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-06-25, 09:45   

Fajnie,ale co wasz staż pracy ma wspólnego z tematem?? ;)
 
     
biedronkaaa 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 408
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-06-25, 12:36   

co ?:) my od stażu pracy rozpatrujemy reklamacje :P :)
  Ocena JMP: 10/10
     
laura02 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączyła: 11 Lip 2013
Posty: 6
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-07-11, 01:07   Re: Reklamacja tabletu

vonYanek napisał/a:
Cześć i kłaniam się wszystkim.
Mam pytanie:
Jak jest rozpatrywana gwarancja na tablet GoClever a73?
Sprzęt kupiłem na wielkim otwarciu 2000 biedronki w dniu 08-10-2012.
Jednak cały czas się wiesza, wolno działa itp. Jak jest rozpatrywana reklamacja? Dostaje zwrot pieniędzy od ręki, czy towar jest wysyłany na naprawę czy dostaję nowe, sprawne urządzenie?
Czy muszę oddać go do tej samej Biedronki co go kupowałem?
Proszę i dziękuję za informacje,
pozdrawiam Adam.


Witam
Informuję jednak, że jeśli tablet już trafił do serwisu, sklep nie może dokonać wypłaty gotówki prędzej niż dostanie informację o statusie reklamacji i poleceniu wypłaty, owszem może dokonać zwrotu za sprzęt, ale powinno być to dokonane w dniu przyjęcia od klienta, klient podejmuje decyzję czy chce go oddawać czy żąda zwrotu gotówki od razy, po wykonaniu wypłaty należy sprzęt zgłosić jako uszkodzony noon food, przyznam szczerze,że jesli przyjmuję droższe rzeczy i posiadają karte gwarancyjną staram się nie zwracać pieniędzy od razu. Jeśli sprzęt kupowany był w sklepie, po promocyjnej cenie my będziemy mieli go w systemie w starej, więc uwaga jeśli ktoś decyduje się na zrobienie wypłaty, bo możemy nieco klienta wzbogacić, kupił za 490 a wypłata na 700 :rool:
 
     
@Mała82 


Stanowisko:
klient

Dołączyła: 15 Paź 2010
Posty: 613
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-07-11, 10:31   

Dlaczego 700? Klientowi zwraca się sumę widniejącą na paragonie, bo jak potem kasę rozliczysz?
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-07-11, 11:19   

Mała82, widzę że choć mało bywasz to nie straciłaś orientacji. Tęsknimy. :P
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
@Mała82 


Stanowisko:
klient

Dołączyła: 15 Paź 2010
Posty: 613
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-07-11, 12:22   

Lenka jeszcze tak źle ze mną nie jest, żeby orientację zmieniać :P
 
     
laura02 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączyła: 11 Lip 2013
Posty: 6
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-07-11, 16:12   

Mała82 napisał/a:
Dlaczego 700? Klientowi zwraca się sumę widniejącą na paragonie, bo jak potem kasę rozliczysz?


paragon pojechał np na serwis razem z tabletem a na protokole reklamacyjnym widniała tylko nazwa i model
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-11, 21:55   

U mnie na sklepie na protokole piszemy jaka kwota była na paragonie, wlasnie po to, zeby uniknac takich sytuacji
 
     
@xnyl 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 150
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-07-11, 22:17   

no a procedura mowi jasno, ze dajemy na serwis KOPIE paragonu - a oryginal zostawiamy w sklepie. proste ;] zreszta bardzo czesto sprzed jedzie na serwis a wraca informacja o ZG. wtedy wlasnie paragon nam jest potrzebny bo sprzet juz nie wraca.
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-07-12, 08:39   

Mała , Larrikol to wy ? czy ja już tak żle widzę :D przepraszam że odbiegłam od tematu :)
 
     
laura02 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączyła: 11 Lip 2013
Posty: 6
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-07-13, 19:31   

xnyl napisał/a:
no a procedura mowi jasno, ze dajemy na serwis KOPIE paragonu - a oryginal zostawiamy w sklepie. proste ;] zreszta bardzo czesto sprzed jedzie na serwis a wraca informacja o ZG. wtedy wlasnie paragon nam jest potrzebny bo sprzet juz nie wraca.


a skąd mam wziąć kopię? nie mam mozliwości zrobienia kserokopii w sklepie
 
     
@fryndzel

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 386
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-07-13, 21:53   

ja wysylam orginal paragonu dopiety do protokołu
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo