Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tablety z Biedronki
Autor Wiadomość
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2013-04-13, 22:41   

Z tylu na paragonie masz napisane, ze jak nie jestes zadowolona z towaru to Ci oddadza kase, więc powołaj się na to, myślę ze powinno wystarczyc, a jak nie to rzeczywiscie powiedz, ze zadzwonisz do BOKu
 
     
#gamoń

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 71
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-14, 07:09   

to nic nie da probowalam, bylo tylko powiedziane ze na rzeczy elektroniczne nie ma zwrotów
 
     
@blablo 


Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 02 Paź 2011
Posty: 210
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-14, 07:18   

poproś o numer telefonu do Kierownika Rejonu, albo, żeby Cię z nim połączyli. Możesz też zadzwonić do BOK-u, oni na pewno pomogą
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-14, 07:34   

gamoń, pisz od razu do boku. podaj im namiary na sklep i to co CI powiedzieli 8)
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
#gamoń

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 71
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-14, 07:56   

napisaliśmy i odpisali że mam trzy warianty, do serwisu, nowy sprzęt, gotówka... ja wole tą ostatnią opcję wiec trzeba bedzie sie wybrać z wydrukowanym mailem...

[ Dodano: 2013-04-17, 08:23 ]
komu moge wysłać tableta do zwrotu?:(

[ Dodano: 2013-04-17, 09:48 ]
oczywiscie na moj koszt wysylka bo jakos... ciezko z niektorymi sie gada... w tych bieronkach
 
     
ChuckyCiechanow

Stanowisko:
klient

Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 10
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-05-10, 19:32   

W moim myTab 7 częściowo wysiadł dotyk chciałem o dać na gwarancje zwrócili kasę.
Zakupiłem GOCLEVER T76GPSTV
 
     
#gamoń

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 71
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-05-19, 11:34   

To moge ci swojego odsprzedać miesiąc jest na gwarancji i nadal cisza....
 
     
ChuckyCiechanow

Stanowisko:
klient

Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 10
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-05-19, 23:02   

Miesiąc ładnie.....
 
     
#gamoń

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 71
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-05-20, 08:49   

Więc możesz się cieszyć ze nie oddales na gwarancji, 500zl wtopione ani nie korzystam z tego ani nie mam kasy...
 
     
@agaF 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 26 Maj 2012
Posty: 352
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-05-20, 11:53   

Trzeba iść i stanowczo zaprotestować, a nawet nastraszyć, że jak nie oddadzą natychmiast pieniędzy to zgłosisz sprawę wyżej, nawet do spraw ochrony konsumenta czy jakoś tak się to nazywa... nie daj się tylko powołuj na paragon i powiedz, że nie jesteś zadowolony z zakupu, a zwrotu do naprawy nie chcesz tylko kasę! Powodzenia!
  Ocena JMP: 2/10
     
#gamoń

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 71
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-05-20, 12:00   

Wszystko jest do góry nogami w tej firmie, zawsze tak było?
 
     
@kluq 


Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1751
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-05-20, 19:34   

Po 14 dniach roboczych jeśli nie dostałeś żadnej odpowiedzi uznaje się reklamację za uznaną i spokojnie możesz żądać zwrotu kasy bez dalszego czekania. Jak to nie pomoże udaj się do rzecznika praw konsumenta to darmowa instytucja najczęściej gdzieś w urzędzie miasta czy gminy.
_________________
Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm
 
     
Rico77

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 18
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-05-20, 20:53   

Na jakiej podstawie sądzisz, że w tym przypadku Rzecznik będzie w stanie zrobić cokolwiek poza ew. pismem z zapytaniem skierowanym do firmy?
Podaj konkretne zapisy prawa 8)
 
     
@kluq 


Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1751
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-05-20, 21:34   

Na podstawie chociażby przekroczenia terminu reklamacji :)
Kierownik sklepu chyba nie powinien pytać o wykładnie prawną ,bo w jego przypadku wypadałoby ją znać. Już się przyzwyczaiłem do tego ,że idąc reklamować jakikolwiek towar mam ze sobą wydrukowaną ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. Mimo ,że ustawa obowiązuje od 10 lat ludzie pracujący w handlu słabą wiedzę mają na jej temat i to nie tylko ze strony sprzedawcy ale również jako konsumenta.
_________________
Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm
 
     
@xnyl 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 150
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-05-20, 23:42   

kluq wybacz ale gadasz glupoty.

nie ma czegos takiego jak przekroczony termin gwarancji... sam mowisz o tym, iz jest 14 dni na uzanie badz odrzucenie prawa do gwarancji.

jeśli sklep towar do naprawy przyjal - to w momencie przyjmowania mogla pasc formulka: "uznajemy" i juz... ustawa nie nakazuje formy powiadomienia i trzeba zaznaczyc, ze najczesciej w sporach nie ma mozliwosci wykazania iz ktos reklamacji nie uznal/badz uznal.

teoretycznie przyjmujac, ze gwarancja zostala uznana klient ma problem bo sprzetu nie ma od miesiaca... jest to rpzykre ale nie ma w tym nic niezgodnego z ustawa ktora mowi o tym, iz sprzet ma byc naprawiony w mozliwie najkrotszym terminie. ustawodowca nie byl zainteresowany tym by podawac konkretny termin jaki maja sprzedawcy/serwisi/itd na usuniecie usterki. nigdzie nie ma slowa o tym ze musza to byc 2,3,4,5,6,7,8 tyg...
nie jest to rozwiazanie idealne bo daje pole do naduzyc - ale tez trzeba psotawic sie w roli kogos kto ma do naprawienia np telewizor z matryca za kilkanascie tys zlotych a ta trzeba sprowadzic statkiem z chin. nie da sie tego zrobic w np 2 tyg.

generalnie rzecznik koledze niewiele pomoze. na pocieszenie dodam, iz tablety do nas wracja po 3-5 tyg. sa w nich czeto wymieniane ekrany dotykowe oraz robiona reinstalacja oprogramowania. cierpliwie poczekac, az wroci. jak sie znowu cos popsuje z biedroonki to nie dawac na gwarancje tylko zadac zwrotu gotowki ;]

co do "zadania kasy" o ktorym pisze kluq to tez nie ejst do konca tak jak kluq pisze - mozna uznac reklamacje a nie trzeba wcale dawac kasy. to zalezy od gwaranta a nie od osoby ktora towar reklamuje. biedronka przyjmuje jednak ze wybor nalezy do klienta. jednak skoro towarjuz pojechal na serwis to teraz sotaje na niego czekac.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo