| do klientów | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Dumbi   
 Stanowisko:
 kasjer
 
 Dołączył: 13 Gru 2009
 Posty: 24
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-09-25, 19:06   do klientów |   
 |  
               | 
 |  
               | chciałem przekazać wszystkim klientom Biedronki, że: 1. musimy mówić te długie regułki (dzien dobry zapraszam ponownie)!!
 2. musimy pytać o kropke !!
 3. musimy prowadzic kazdego klienta do polki bo stracimy prace wiec nie przesadzajcie z tym!
 4. alkohol kasujemy na kasie nr. 1 tylko i wylacznie!
 5. kierownictwo nam pieniedzy w kasie nie rozmienia wiec nie dawajcie setki za batonika 1zl
 
 co jeszcze ?? chyba tyle...
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | @Flapjack   The Viper
 
  
 Stanowisko:
 kasjer
 
 Dołączył: 21 Sie 2010
 Posty: 382
 Skąd: rodem z piekła
 
  
	   
	   0
	    0   | 
            
               |  Wysłany: 2010-09-25, 22:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Co do punktu 2, to nie wszędzie. Punkt 3- nauczcie się gdzie co jest, a nie w drzwiach pytacie o cukier, mleko czy sól.
 Punkt 4- nie na każdym sklepie.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | @Biedronek On   
  
 Stanowisko:
 kierownik sklepu
 
 Dołączył: 14 Gru 2009
 Posty: 339
 
  
	   
	   0
	    0   | 
            
               |  Wysłany: 2010-09-25, 23:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dodam od siebie trochę  :D 
 -A Płatność za zakupy, tylko i wyłącznie Gotówką  PLN :D I czy  Wrocław czy Warszawa we wszystkich 1500 Biedronek nie przyjmujemy kart!,  w boksach z fajkami trzymamy, tylko Fajki, a nie terminale jak to jedna z klientek stwierdziła
   -B Sklepy w dni robocze czynne do 21.00, a w niedziele do 20.00, o równej godzinie nie wpuszczamy na zakupy, nie mieć do Nas pretensji
 - C W naszych sklepach nie prowadzimy obniżek na stoisku owoce -warzywa (banany  z kartonu z podłogi i banany z kartony na podestach warzywnych ta sama cena
  ) - D  Darmowych zrywek nie mamy na kasach, są na stoisku owoce-warzywa, ich przeznaczenie tylko na owoce ,warzywa, pretensje można mieć do siebie, jak pęknie i słoik z pieczarkami leży na podłodze.
 - E Fakturę wystawia kierownictwo, a nie kasjer na kasie
 - F Skoro mówimy Przepraszam na sklepie podczas jazdy wózkiem elektrycznym z paletą, to należało by zareagować, pretensje potem są jak się przejedzie pół kafelki obok, że Pan nas przejedzie
 
 To tyle na teraz, nie wiem być może tylko u Mnie są że tak powiem kulturalnie" mało mądrzy klienci" , ale naprawde zaoszczędzcie nam swoich dziwnych pytań.
 
 Pochwała za dobry temat
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | #makarenka   
  
 Stanowisko:
 kasjer
 
 Dołączyła: 17 Maj 2010
 Posty: 88
 
  
	   
	   0
	    0   | 
            
               |  Wysłany: 2010-09-26, 00:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | U nas darmowe zrywki mamy na kasach,a na drzwiach wejsciowych jest info ze przyjmujemy tyko gotowke:) |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Anonim72 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-09-26, 06:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | Brawo   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | #Edycia 
 Stanowisko:
 kasjer
 
 Dołączył: 25 Maj 2010
 Posty: 67
 
  
	   
	   0
	    0   | 
            
               |  Wysłany: 2010-09-27, 00:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie odpowiadaj na "ZAPRASZAM PONOWNIE" nie musi Pani tego mówić i tak przyjdę bo ja muszę to powiedzieć  ;( |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | silver23   
 Stanowisko:
 kasjer
 
 Dołączyła: 18 Wrz 2010
 Posty: 14
 
  
	   
	   0
	    0   | 
            
               |  Wysłany: 2010-09-27, 10:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | a ja wam powiem tak:po pierwsze te głupie tekst nie musi pani itd. olweam i robie swoje  , po drugie jak ktoś pyta gdzie co jest a potem mówi żebym tylko powiedziała a nie szła to mówie że musze i ide i albo podąża za mną albo nie :D  po tzrecie na to że nie mamy terminal tłumacze tak jak KR że nie mamy i mieć nie będziemy bo z tym wiąże sie podwyżka cen, na co szłysze "Aaaaa, rzeczywiście" i szczerze już coraz miej osób sie pyta. P.S. Najbardziej wkurzające jest wtrącanie sie klientów w kolejce jak każe jednemu czy drugiemu dowód pokazac. CO ICH TO OBCHODZI. pozdrawiam wszystkich pracowników i klientów oczywiście:):):)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | @lala   
 Stanowisko:
 kasjer
 
 Dołączyła: 19 Kwi 2010
 Posty: 118
 
  
	   
	   0
	    0   | 
            
               |  Wysłany: 2010-09-27, 10:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | każdego dnia tysiące ludzie przewija sie przez nasz sklep... każdego dnia zadają nam tysiące "nie mądrych pytań"....
 każdego dnia znajdzie się ktoś, kto będzie umiał wyprowadzić nas z równowagi...
 każdego dnia znajdzie sie klient, który wstanie lewą nogą i oczywiście zły humor odreaguje na kasjerze
 każdego dnia znajdzie sie  osoba w kolejce która mimo wszystko bedzie umiała powiedzieć DZIĘKUJĘ i DO WIDZENIA a do tego uśmiechnie się do nas........
   ..... i dla takiego jednego klienta warto przychodzić do pracy
   
 [ Dodano: 2010-09-27, 12:01 ]
 IDEALNY KLIENT:
 
 - wchodząc do sklepu mówi z uśmiechem DZIEŃ DOBRY napotkanym biedroneczkom...
 - chodząc po sklepie rozgląda sie gdzie co leży i kojarzy ze soki z napojami na pierwszym rzędzie,  sól z przyprawami, czekolady ze słodyczami.... nie trzeba od drzwi pytać gdzie co leży...
 - nie wygrzebije bananów z dna kartona uszkadzając przy tym inne a na koniec i tak ich nie bierze...
 - nie sprawdza jakie pomidory sa w kartonach na spodzie, przestawiając przy tym pół warzywniaka...
 - nie prosi 3 razy zebym dokładnie sprawdziła magazyn czy przypadkiem na pewno nie mamy tam "..."- bo jesli ja raz mowie ze nie ma to chyba wiem co mowie....
   - U NAS NIE CHOWA SIE TOWARU PRZED KLIENTEM!!!
 - podchopdząc do kasy wykłada CAŁY towar na taśme....
 - odpowiada kasjerowi DZIEN DOBRY... nawet jesli nie jest dobry....
 - jeśli kasjer prosi o drobne to chociaż zagląda do portfela i sprawdza czy je ma!!!!!! a nie z góry zakłada ze nie ma a gdy chowa resztę to z portfela wysypują sie złote.... >:D
 - potrafi powiedziec "DZIĘKUJĘ" skoro juz kasjer zaprosił go ponownie a nie patzry na niego jak na IDIOTE..........
 - wszyscy jesteśmy tylko LUDŹMI i mamy prawo popełniać błędy... nie trzeba z tego robić afery na cały sklep.....
 
 I NIE ZAPOMINAJCIE, ŻE GDYBY NIE MY, PRACOWNICY BIEDRONKI, TO W SKLEPIE BYŁOBY BRUDNO, PÓŁKI STAŁYBY PUSTE, KOSZYKI CIAGLE STAŁYBY POD KASAMI ZAMIAST PRZY WEJSCIU, OWOCE I WARZYWA BYŁYBY NIEPRZEBRANE.... I TO MY PRACOWNICY BIEDRONKI SPRZĄTAMY PO WAS!!! MOWIAC NIC SIE NIE STAŁO TY ODCHODZISZ A JA SLĘCZE NAD ROZBITYM SOKIEM ZEBY NIKT SIE NIE SKALECZYŁ, NIE POŚLIZGNĄŁ, NIE UBRUDZIŁ....
 
 NIE PROSIMY O WIELE TYLKO O ODROBINĘ SZACUNKU DLA NASZEJ CIEZKIEJ PRACY...
 
 BO TAK JAK WY JESTESCIE DLA NAS TAK I MY  JESTESMY DLA WAS...........
 
      :* |  
				| _________________ biedroneczka:))
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | @zielonabiedrona   
  
 Stanowisko:
 kasjer
 
 Dołączyła: 17 Lip 2010
 Posty: 341
 
  
	   
	   0
	    0   | 
            
               |  Wysłany: 2010-09-27, 21:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | bravo   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | @reniusia   
 Stanowisko:
 kasjer
 
 Dołączyła: 18 Lip 2010
 Posty: 187
 
  
	   
	   0
	    0   | 
            
               |  Wysłany: 2010-09-28, 08:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | SUPER       |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | agniesia   
 Stanowisko:
 kasjer
 
 Dołączyła: 18 Sie 2010
 Posty: 9
 Skąd: lubelskie
 
  
	   
	   0
	    0   | 
            
               |  Wysłany: 2010-09-28, 09:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | MĄDRE SŁOWA !!!   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | @katmro88   
 Stanowisko:
 były pracownik
 
 Dołączyła: 06 Lip 2010
 Posty: 298
 Skąd: małopolska
 
  
	   
	   0
	    0   | 
            
               |  Wysłany: 2010-09-28, 09:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | tez sie do tego dolanczam..   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Anonim72 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-09-28, 10:25 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | lala napisał/a: |  	  | 
 Wysłany: Wczoraj 11:41
 każdego dnia tysiące ludzie przewija sie przez nasz sklep...
 każdego dnia zadają nam tysiące "nie mądrych pytań"....
 każdego dnia znajdzie się ktoś, kto będzie umiał wyprowadzić nas z równowagi...
 każdego dnia znajdzie sie klient, który wstanie lewą nogą i oczywiście zły humor odreaguje na kasjerze
 każdego dnia znajdzie sie osoba w kolejce która mimo wszystko bedzie umiała powiedzieć DZIĘKUJĘ i DO WIDZENIA a do tego uśmiechnie się do nas........
   ..... i dla takiego jednego klienta warto przychodzić do pracy
   
 [ Dodano: 2010-09-27, 12:01 ]
 IDEALNY KLIENT:
 
 - wchodząc do sklepu mówi z uśmiechem DZIEŃ DOBRY napotkanym biedroneczkom...
 - chodząc po sklepie rozgląda sie gdzie co leży i kojarzy ze soki z napojami na pierwszym rzędzie, sól z przyprawami, czekolady ze słodyczami.... nie trzeba od drzwi pytać gdzie co leży...
 - nie wygrzebije bananów z dna kartona uszkadzając przy tym inne a na koniec i tak ich nie bierze...
 - nie sprawdza jakie pomidory sa w kartonach na spodzie, przestawiając przy tym pół warzywniaka...
 - nie prosi 3 razy zebym dokładnie sprawdziła magazyn czy przypadkiem na pewno nie mamy tam "..."- bo jesli ja raz mowie ze nie ma to chyba wiem co mowie....
   - U NAS NIE CHOWA SIE TOWARU PRZED KLIENTEM!!!
 - podchopdząc do kasy wykłada CAŁY towar na taśme....
 - odpowiada kasjerowi DZIEN DOBRY... nawet jesli nie jest dobry....
 - jeśli kasjer prosi o drobne to chociaż zagląda do portfela i sprawdza czy je ma!!!!!! a nie z góry zakłada ze nie ma a gdy chowa resztę to z portfela wysypują sie złote.... >:D
 - potrafi powiedziec "DZIĘKUJĘ" skoro juz kasjer zaprosił go ponownie a nie patzry na niego jak na IDIOTE..........
 - wszyscy jesteśmy tylko LUDŹMI i mamy prawo popełniać błędy... nie trzeba z tego robić afery na cały sklep.....
 
 I NIE ZAPOMINAJCIE, ŻE GDYBY NIE MY, PRACOWNICY BIEDRONKI, TO W SKLEPIE BYŁOBY BRUDNO, PÓŁKI STAŁYBY PUSTE, KOSZYKI CIAGLE STAŁYBY POD KASAMI ZAMIAST PRZY WEJSCIU, OWOCE I WARZYWA BYŁYBY NIEPRZEBRANE.... I TO MY PRACOWNICY BIEDRONKI SPRZĄTAMY PO WAS!!! MOWIAC NIC SIE NIE STAŁO TY ODCHODZISZ A JA SLĘCZE NAD ROZBITYM SOKIEM ZEBY NIKT SIE NIE SKALECZYŁ, NIE POŚLIZGNĄŁ, NIE UBRUDZIŁ....
 
 NIE PROSIMY O WIELE TYLKO O ODROBINĘ SZACUNKU DLA NASZEJ CIEZKIEJ PRACY...
 
 BO TAK JAK WY JESTESCIE DLA NAS TAK I MY JESTESMY DLA WAS...........
 | 
 
 Kurcze! Z chęcią przykleiłabym te słowa na drzwiach wejściowych do sklepu :D
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | @lala   
 Stanowisko:
 kasjer
 
 Dołączyła: 19 Kwi 2010
 Posty: 118
 
  
	   
	   0
	    0   | 
            
               |  Wysłany: 2010-09-28, 18:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | wow dzięki       |  
				| _________________ biedroneczka:))
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | #makarenka   
  
 Stanowisko:
 kasjer
 
 Dołączyła: 17 Maj 2010
 Posty: 88
 
  
	   
	   0
	    0   | 
            
               |  Wysłany: 2010-09-29, 00:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | To powinno wisiec na kazdej tablicy z info dla klientow   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |