Zwrot towaru a brak paragonu. |
Autor |
Wiadomość |
sarbin
Stanowisko: klient
Dołączył: 13 Lut 2013 Posty: 2
|
Wysłany: 2013-02-13, 23:55 Zwrot towaru a brak paragonu.
|
|
|
Mam telewizor zakupiony w biedronce 42pfl3207h pod koniec roku.
Karton otwarty. Nie używany. Zapodzialem paragon
Czy jest możliwy zwrot tego tv? Czy odrazu go na Allegro wystawić?
Pozdrawiam
Michał |
|
|
|
|
@Mała82
Stanowisko: klient
Dołączyła: 15 Paź 2010 Posty: 613
0
0
|
Wysłany: 2013-02-14, 00:00
|
|
|
A czemu go oddajesz? |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2013-02-14, 06:11
|
|
|
oddac czy reklamowac bo coś z nim nie tak ??
no chyba że kasa ciśnie i chcesz się tv pozbyc |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
@nn79
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 12 Mar 2011 Posty: 215
0
0
|
Wysłany: 2013-02-14, 08:53
|
|
|
"Uuuuuu, możesz wszystko......"
Oświadczenie piszesz o zakupie i już. |
|
|
|
|
sarbin
Stanowisko: klient
Dołączył: 13 Lut 2013 Posty: 2
0
0
|
Wysłany: 2013-02-14, 09:41
|
|
|
Czyli wystarczy się wybrać do biedronki?
Mama moja nie może znalazec paragonu. A leży nieuzywany w maratonie od miesiąca ponad.
W biedronce prosto do kierownika? |
|
|
|
|
@Mała82
Stanowisko: klient
Dołączyła: 15 Paź 2010 Posty: 613
0
0
|
Wysłany: 2013-02-14, 09:51
|
|
|
Ale to nie jest reklamacja tylko zwrot działającego sprzętu, i do tego drogiego i bez paragonu. A na oświadczenie oddaje się chyba tylko sprzęt naszej marki, więc wątpię czy to przejdzie, bo inaczej każdy by sobie zwracał towar po miesiącu |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2013-02-14, 09:53
|
|
|
Mała82 napisał/a: | bo inaczej każdy by sobie zwracał towar po miesiącu |
i tak może robic, a w razie odmowy przyjęcia takiego towaru to można miec problem |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
@Mała82
Stanowisko: klient
Dołączyła: 15 Paź 2010 Posty: 613
0
0
|
Wysłany: 2013-02-14, 09:55
|
|
|
W przypadku uszkodzonego towaru tak, a ten przecież działa. I tak się to oprze o kr, bo to duża kwota jest |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2013-02-14, 10:19
|
|
|
Nie ważne to jest. Wystarczy że ów klient zadzwoni do Biura Obsługi że mu nie chcą towaru przyjąc bo "towar nie spełnia jego oczekiwań" to będzie miał kłopot ów ks lub zks. Znam taką sytuację więc radzę delikatnie pochodzic do tego, bo firma stawia na 100% zadowolenie klienta |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
#Schweppes
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 18 Kwi 2012 Posty: 87
0
0
|
Wysłany: 2013-02-14, 11:30
|
|
|
U nas było zarządzenie w okręgu, że nie zwracamy pieniędzy za drogi non food na oświadczenie o zakupie. Zwrot robimy tylko za okazaniem paragonu na dany towar. Spowodowane to było zwracaniem towaru, który był kradziony w innych biedronkach i na innych zwracany. Zaczęło się od towarów przed świętami, zabawki etc. |
|
|
|
|
@Mała82
Stanowisko: klient
Dołączyła: 15 Paź 2010 Posty: 613
0
0
|
Wysłany: 2013-02-14, 11:32
|
|
|
I słusznie |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2013-02-14, 11:44
|
|
|
co do braku paragonu to sprawa jasna przy drogim non foodzie ale jeśli ma to tak jak wyżej |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-14, 15:28
|
|
|
Ale przeciez on pisze caly czas, ze nie ma tego paragonu. Ja u siebie bym musiala dzwonic i pytac KR nawet jakby mial paragon, poniewaz to drogi NF i pytac KR, czy mogę w takim przypadku przyjąć zwrot. Zgłaszamy wszystko powyżej 50 zł i to KR decyduje, co dalej. W świetle przepisów oczywiście reklamacja na oświadczenie nie dotyczy tylko biedronki i można w ten sposób reklamować wszystko i wszędzie, ale zwrot to nie reklamacja.
Swoją drogą po co to zawracać tyłek i sobie i innym ludziom, kupując tv, który tak naprawdę jest w ogóle niepotrzebny i leży w kartonie? |
|
|
|
|
@nn79
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 12 Mar 2011 Posty: 215
0
0
|
Wysłany: 2013-02-14, 16:03
|
|
|
Pewnie chodzi o to, że teraz są poprzeceniane. W jednej zwróci w drugiej kupi....taniej. |
|
|
|
|
~kuba_buba_
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 19 Lis 2012 Posty: 38 Skąd: Wrocław
0
0
|
Wysłany: 2013-02-14, 16:36
|
|
|
Na oświadczenie tylko marki własne, ew. rzeczy robione ewidentnie dla nas - w stylu coca-cola o dziwnym litrażu. Ale na NF zawsze uprzejmie proszę o paragon. Jeśli go nie ma - niestety, ale nie przyjmuję zwrotu. Przed świętami widziałem zadziwienie cwaniaków, którzy przychodzili z towarem kradzionym w innych sklepach, albo nawet i u mnie (sic!).
Ciekawe czy w Tesco albo innych tego typu przyjmują też towar bez paragonu? |
_________________ Boże spraw żeby mi się chciało jak mi się nie chce. |
|
|
|
|
|