Motywacja pracownika |
Autor |
Wiadomość |
~Skarbus
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 09 Kwi 2012 Posty: 56
|
Wysłany: 2012-07-09, 11:17 Motywacja pracownika
|
|
|
Witam,
Jak można zmotywować leniwego pracownika?
[ Dodano: 2012-07-09, 12:18 ]
Albo w ogole pracownika? |
|
|
|
|
bastek13
Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 6
0
0
|
Wysłany: 2012-07-09, 13:22
|
|
|
Skarbus metoda naszej firmy-wręcz mu wypowiedzenie,hahaha |
|
|
|
|
@kluq
Stanowisko: centrum dystrybucyjne
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 1751
0
0
|
Wysłany: 2012-07-09, 13:33
|
|
|
albo przynajmniej postrasz |
_________________ Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-07-09, 13:38
|
|
|
zastraszanie, to juz chyba nie motywacja |
|
|
|
|
@kluq
Stanowisko: centrum dystrybucyjne
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 1751
0
0
|
Wysłany: 2012-07-09, 13:43
|
|
|
Niestety na różnych ludzi różne rzeczy działają u mojej żony w sklepie jedna pracownica ciągle nie ogarniała co należy do obowiązków której zmiany aż szefowa zakomunikowała ,że jak tak dalej będzie to umowy jej nie przedłuży ,bo nikt za nią pracował nie będzie. Od tej pory jakby piorun w nią strzelił i ze wszystkim się wyrabia |
_________________ Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm |
|
|
|
|
PrzyjacielForum [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-07-09, 14:47
|
|
|
wyższą premią |
|
|
|
|
~Skarbus
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 09 Kwi 2012 Posty: 56
0
0
|
Wysłany: 2012-07-09, 18:51
|
|
|
A nie lepiej postraszyć stratą premii? |
|
|
|
|
ania1984444
Dołączył: 17 Gru 2011 Posty: 10
0
0
|
Wysłany: 2012-07-09, 20:57
|
|
|
A może chwalić taką osobę za drobne sukcesy i drobiazgi? Nasza kierowniczka często robiła tak przy okazji zebrań. Może taka osoba wcale nie jest leniwa tylko w siebie nie wierzy? |
|
|
|
|
PrzyjacielForum [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-07-09, 21:08
|
|
|
Skarbus napisał/a: | A nie lepiej postraszyć stratą premii? |
Moim zdaniem to pogorszy sytuację. Wyraźny sposób motywowania jest najlepszym sposobem. |
|
|
|
|
ania1984444
Dołączył: 17 Gru 2011 Posty: 10
0
0
|
Wysłany: 2012-07-09, 21:40
|
|
|
Praca pod presją zazwyczaj przynosi efekty odwrotne do zamierzonych. |
|
|
|
|
@jagodak
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączyła: 06 Sty 2012 Posty: 365
1
0
|
Wysłany: 2012-07-09, 23:05
|
|
|
Oj widzę że ciężko z pojęciem motywacji u niektórych. Straszenie zwolnieniem to chyba najgorszy sposób.
A co do dobrych metod. Najpierw musisz zrozumieć potrzeby pracownika i znaleźć to co motywuje go do działania. Pracownicy są różni, jednym wystarczy pochwała przy innych pracownikach, innym przedstawienie możliwości awansu. Najłatwiej zmotywowac pracownika w taki sposób: organizujemy spotkanie ma którym wytyczamy sobie cele na dany np. Miesiąc i ustalamy co musimy poprawić żeby dostać premię. Ważne jest aby pracownicy sami podali pomysły, dlatego że łatwiej jest przestrzegać zasad które sami.wyznaczylismy, niż takich które stały narzucone, po drugie pracownik który ma.świadomość że wnosi coś.do pracy zespołu czuje się ważny. Kolejnym sposobem motywacji jest konultowanie czegoś z pracownikami, nawet jeśli już podjołeś decyzję w jakiejś sprawie, skonsultuj to z pracownikami, Dzieki takim działaniom poczują że Masz do nich zaufanie, cenisz ich uwagi i są ważnym członkiem zespołu. Takich sposobów jest bardzpo wiele, ale na początku musisz ustalić czy pracownik jest zadowolony że swoich zarobków, jeśli nie to niestety nawet bardzo dobrze zmotywowany nie będzie miał ochoty na lepsza pracę. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z internetu nie wiedziałem, że jest na świecie tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
|
|
|
@mercuwichura
MERCU
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 05 Lut 2012 Posty: 352 Skąd: B2...
0
0
|
Wysłany: 2012-07-09, 23:10
|
|
|
awansować go :D |
|
|
|
|
PrzyjacielForum [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-07-10, 09:42
|
|
|
tja, chcesz się pozbyć pracownika - najpierw go awansuj :D |
|
|
|
|
@agaF
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 26 Maj 2012 Posty: 352
0
0
|
Wysłany: 2012-07-10, 15:00
|
|
|
u mnie jest jedna kasjerka, bardzo powolna, a to nie świadczy o jej lenistwie i nic jej nie da rady zmotywować do szybszej pracy... za to jest dokładna, rzetelna i przemiła dla klientów. może potrzeba więcej czasu i cierpliwości bo taka natura tej osoby??? |
|
|
|
|
|