Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Reklamacja spożywcze produktu
Autor Wiadomość
@kluq 


Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1751
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-05-21, 10:23   

Ogólnie to świeżość produktów ma ostatnio wiele do życzenia w biedronkach. Wczoraj wymieniałem śmietanę ,bo któryś już raz z kolei trafiłem na zółtą zjełczałą breję z dwumiesięcznym terminem przydatności. Nie wiem czy to wina przechowywania czy producenta ale w sumie to ona nawet nie była jeszcze zsiadła a już zjełczała.
_________________
Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2012-05-21, 12:58   

Wiec nasuwa sie pytanie, jak Wy tam przechowujecie takie rzeczy? :P
 
     
@kluq 


Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1751
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-05-21, 19:02   

Tak jak Wy na sklepie czyli w najwyższych standardach :P raczej wyglądała mi na taką trefną prosto z taśmy produkcyjnej :)
_________________
Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm
 
     
PrzyjacielForum
[Usunięty]

Wysłany: 2012-06-18, 16:02   

jeszcze o parówkach troszeczkę... :)

 
     
@kluq 


Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1751
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-06-18, 21:41   

Zauważyłem ,że taka trefna śmietana pojawia się regularnie co jakiś czas na sklepie. Zastanawia mnie fakt dlaczego po zgłoszeniu ,że śmietana z danej partii nie nadaje się do spożycia kierownictwo nie wycofuje tej partii ze sklepu tylko usiłuje taki bubel wcisnąć klientom z nadzieją ,że może niewielu z nich przyjdzie z reklamacją ,bo kwota mała. Gdzie tu mowa o jakości jaką się sławi Biedronka ??
_________________
Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm
 
     
@nanna2222 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 23 Lis 2011
Posty: 192
Skąd: warmińsko- mazurskie
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-06-19, 06:26   

Jeszcze nie spotkałam się z taką śmietaną, ale z jogurtem wyśmienitym tak. Było 2 tyg. do końca terminu ważności otworzyłam a tam pleśń.
A tak swoją drogą klug ja jeszcze nigdy nie spotkałam śmietany z dwumiesięcznym terminem ważności, no chyba, że Łaciatą ;) . U nas zazwyczaj na maksa mamy śmietanę z 2 tyg. terminem ważności.
 
     
PrzyjacielForum
[Usunięty]

Wysłany: 2012-06-19, 12:48   

Podobno ananas wyszedł z puszki i śmietanę ubił :lol:
 
     
toolipanna

Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 22
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-06-19, 15:49   

Witam w biedronce w której pracuję spotkałam się dwa razy z reklamacja parówek o których pisał założyciel wątku i rzeczywiście data ważności była dobra i wszystko pięknie ładnie a klienci oddawali bo były "obślizgłe", oprócz tego mieliśmy również reklamacje fileta z piersi kurczaka który śmierdział niemożliwie pomimo dobrej daty ważności, a także śmietana którą klienci któregoś dnia reklamowali od rana do wieczora, okazało się że cała seria jest spleśniała i do niczego się nie nadaje, niestety jest to wina przechowywania żywności nawet przed przywiezieniem na sklep, ponieważ poprzez trzymanie w nieodpowiedniej temperaturze towar potrafi "wyjść" o wiele wcześniej. A jeśli chodzi o reklamacje to nigdy nikt klientom z tego powodu kłopotów nie robił towar jest automatycznie albo wymieniany albo zwrot kosztów.
 
     
@kluq 


Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1751
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-06-19, 19:52   

Cytat:
A tak swoją drogą klug ja jeszcze nigdy nie spotkałam śmietany z dwumiesięcznym terminem ważności

Ostatnia zakupiona śmietana jakoś w tamtym tyg (też zjełczała) i termin na niej był 1.08.2012 więc to może nie dwa tym razem ale półtora miesiąca :)

Zgadzam się ,że nie ma problemu z reklamacją gorzej jednak jak dzieciaki zdążą takie cudo wlać gdzieś do zupy czy koktajlu i cała potrawa ląduje w toalecie.
_________________
Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm
 
     
@xnyl 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 150
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-06-19, 20:47   

toolipanna napisał/a:
Witam w biedronce w której pracuję spotkałam się dwa razy z reklamacja parówek o których pisał założyciel wątku i rzeczywiście data ważności była dobra i wszystko pięknie ładnie a klienci oddawali bo były "obślizgłe", oprócz tego mieliśmy również reklamacje fileta z piersi kurczaka który śmierdział niemożliwie pomimo dobrej daty ważności, a także śmietana którą klienci któregoś dnia reklamowali od rana do wieczora, okazało się że cała seria jest spleśniała i do niczego się nie nadaje, niestety jest to wina przechowywania żywności nawet przed przywiezieniem na sklep, ponieważ poprzez trzymanie w nieodpowiedniej temperaturze towar potrafi "wyjść" o wiele wcześniej. A jeśli chodzi o reklamacje to nigdy nikt klientom z tego powodu kłopotów nie robił towar jest automatycznie albo wymieniany albo zwrot kosztów.


to jest najczesciej wynik dostania sie powietrza do produktu. czyli gdzies uszkodzone oakowanie na drodze: producent -> centrum -> sklep -> klient
niestety czesto to sami klienci "macajac" wszystko co sie da na polce duza czesc towarow uszkadzaja. ile razy bylem swiadkiem gdy klient cos uszkodzil i odkladal to spowrotem na polke. moglby chcoiaz polozyc gdzies zboku wtedy duzo szybciej taki towar bylby ze sklepu usuwany.
 
     
@_PREDATOR_ 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 131
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-06-20, 18:11   

xnyl napisał/a:
niestety czesto to sami klienci "macajac" wszystko co sie da na polce duza czesc towarow uszkadzaja. ile razy bylem swiadkiem gdy klient cos uszkodzil i odkladal to spowrotem na polke. moglby chcoiaz polozyc gdzies zboku wtedy duzo szybciej taki towar bylby ze sklepu usuwany.

Święta prawda, a jak zwracam uwagę to się pyszczą, ehhhh.
 
     
~koteczek 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 09 Lis 2011
Posty: 29
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-06-21, 10:37   

albo standard - siedzę na kasie widzę że część produktów w śmietanie/jogurcie czy czy tam innym nabiale, proszę klientów aby mi podali ten uszkodzony, no i oczywiście okazuje się że zostawili gdzieś tam sami nawet nie pamiętają gdzie, ale ich mina na moje stwierdzenie ze zostawili po to aby ktoś inny też sobie wszystko tym ubrudził bezcenna >:D
 
     
@xnyl 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 150
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-06-21, 22:43   

_PREDATOR_ napisał/a:

Święta prawda, a jak zwracam uwagę to się pyszczą, ehhhh.


nie no uwagi zwracac nie nalezy... taka polityka firmy. ale kazdy w sobie moglby miec troche wiecej kultury i pomyslec, ze skoro cos sie uszkodzi i tego sie nie odda pracownikowi to za chwile moze ktos ten produkt kupic i byc z niego niezadowolonym.
 
     
@babajaga2 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 20 Sie 2011
Posty: 128
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-06-22, 07:51   

Nie wszystko co się zgłasza na CC jest sprawdzane . Ja zgłosiłam towar bez nadrukowanej daty ważności i musiałam wrzucić w PL bo nie było odzewu.
_________________
Czas na zmiany
 
     
el-gro

Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-07-10, 12:43   

Produkty z Biedronki wiele tracą przez to, jak są pakowane. Ostatnio planowałem kupić śledzie, o których słyszałem wiele dobrego. Niestety musiałem zrezygnować. Po tym, jak olej z opakowania zalał mi dłonie i pobrudził spodnie, straciłem ochotę na cokolwiek. Jeżeli tak to ma wyglądać, to powinno się sprzedawać ryby tylko w puszkach, albo w pakiecie dorzucać dwie torebki foliowe i 20 zł na pralnię.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo