Zwrot szafki wiszącej z lustrem. |
Autor |
Wiadomość |
mate94th
Dołączył: 09 Cze 2012 Posty: 3
|
Wysłany: 2012-06-09, 18:20 Zwrot szafki wiszącej z lustrem.
|
|
|
Witam. Zakupiłem dzisiaj w biedronce szafkę wiszącą z lustrem. Zacząłem ją niedawno montować. Wszystko ładnie idzie tylko lustro zostało. Przykręcam je powoli i nagle trach. Róg lustra mi się obłamał. I w tym moje pytanie czy można jutro pójść do biedronki i wymienić lustro czy gwarancja nie obejmuje już takich uszkodzeń . Proszę szybko o odp. |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-06-09, 18:50
|
|
|
Dlaczego gwarancja ma obejmowac to, ze ktos nie potrafi zamontowac? To tak jakbyś oddał do serwisu na gwarancje samochod po stluczce. Badz powazny, uszkodziles lustro i chcesz reklamowac. |
|
|
|
|
mate94th
Dołączył: 09 Cze 2012 Posty: 3
0
0
|
Wysłany: 2012-06-09, 18:55
|
|
|
Chciałem się tego dowiedzieć. Trudno trzeba będzie coś kombinować. Każdemu może sięzdażyć |
|
|
|
|
@malenstwo20088
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 324
0
0
|
Wysłany: 2012-06-09, 19:08
|
|
|
Zawsze możesz powiedziec ze zakupiles komus na prezent wczoraj zostało odpakowane i juz uszkodzone było |
|
|
|
|
mate94th
Dołączył: 09 Cze 2012 Posty: 3
0
0
|
Wysłany: 2012-06-09, 19:14
|
|
|
Dzięki. Zawsze można spróbować ale wątpię bo raczej to nie przejdzie. Szafka jest złożona. Jeżeli ją rozłożę będzie widać to będzie widać ślady po demontażu. |
|
|
|
|
jan kowalski [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-06-09, 20:16
|
|
|
Larrikol napisał/a: | Dlaczego gwarancja ma obejmowac to, ze ktos nie potrafi zamontowac? |
Dlatego że nasza góra życzy sobie by KAŻDA reklamacja była rozpatrzona pozytywnie dla klienta. I tyle w temacie |
|
|
|
|
@gangi kubusia
Dołączyła: 20 Sty 2011 Posty: 179
0
0
|
Wysłany: 2012-06-09, 20:41
|
|
|
Ale uszkodzenia mechaniczne (gdzie adekwatnie widać ze klient zepsuł - jak pisała Larikol i sam zainteresowany napisał) nie podlegają reklamacji. rozumiem jak coś nie działa jak powinno, jak czegoś brak ale nie jak coś klient uszkodził przy montażu.Góra chce abyśmy każda reklamacje rozstrzygali zawsze na korzyść klienta ale wtedy gdy ta reklamacja jest zasadna. |
_________________ Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają, jak latać. Antoine de Saint-Exupéry |
|
|
|
|
jan kowalski [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-06-09, 21:30
|
|
|
PKS rozdział 2.2 str 18
"Reklamacje zawsze rozstrzygaj na korzyść Klienta"
Mnie też strasznie denerwuje jak klient przynosi coś do sklepu co mu się nie podoba bo gdzie indziej jest lepsze, tańsze czy sam zepsuł. Ale niestety nawet taki towar mamy obowiązek przyjąć by klient wyszedł ze sklepu zadowolony. Jeśli robicie inaczej to możecie mieć problemy gdy taki klient zadzwoni do BOK. Taka prawda niestety. |
|
|
|
|
madeleine
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 07 Sty 2012 Posty: 22
0
0
|
Wysłany: 2012-06-09, 22:02
|
|
|
Z Klientem nie dyskutujemy o ZASADNOŚCI reklamacji, niestety... |
|
|
|
|
@_PREDATOR_
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 131
0
0
|
Wysłany: 2012-06-10, 09:11
|
|
|
I tak przyzwyczajamy klientów do 'kantowania'!!! |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2012-06-10, 09:31
|
|
|
Powiem tak, chcesz miec czyste sumienie to załatw sobie nowe szkło, a jeśli nie to pakujesz to wszystko i idziesz i zwracasz bez pytania. |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
|