alkohol |
Autor |
Wiadomość |
~Magga

Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 09 Cze 2011 Posty: 31 Skąd: Wrocław
0
0
|
Wysłany: 2011-07-29, 18:59
|
|
|
U nas na zastępstwo przyszedł ochroniarz ale ledwo się na nogach trzymał...chodził od półki do półki. Akurat przyjechał kierownik ochrony i gościu juz nie popracował... |
_________________ Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, cuda zajmują mi trochę czasu... |
|
|
|
 |
~advance3
Stanowisko: kierownik rejonu
Dołączył: 30 Maj 2011 Posty: 37
0
0
|
Wysłany: 2011-10-08, 14:32
|
|
|
Co do sytuacji to albo zwolnienie dyscyplinarne, albo porozumienie stron- w takich sytuacjach należy korzystać z urlopu na żądanie- po to on jest. |
|
|
|
 |
#kokosz
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 17 Gru 2009 Posty: 89 Skąd: z pierwszego piętra
0
0
|
Wysłany: 2011-10-08, 22:56
|
|
|
advance3 napisał/a: | w takich sytuacjach należy korzystać z urlopu na żądanie- po to on jest. |
a co ma zrobić osoba z kierownictwa?
przecież to też taki sam człowiek jak kasjer i wypić może |
|
|
|
 |
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-10-08, 23:34
|
|
|
wypic moze, ale nie przychodzic do pracy ledwo na nogach, czy to kasjer czy ochroniarz.... bez przesady. |
|
|
|
 |
~advance3
Stanowisko: kierownik rejonu
Dołączył: 30 Maj 2011 Posty: 37
0
0
|
Wysłany: 2011-10-10, 17:35
|
|
|
kokosz napisał/a: | advance3 napisał/a: | w takich sytuacjach należy korzystać z urlopu na żądanie- po to on jest. |
a co ma zrobić osoba z kierownictwa?
przecież to też taki sam człowiek jak kasjer i wypić może |
Tak samo kierownik ma prawo do UŻ, wtedy to już zmartwienie KR co zrobić w takiej sytuacji... Ale osoby z kierownictwa sklepu powinny myśleć 2 kroki do przodu... |
|
|
|
 |
#kokosz
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 17 Gru 2009 Posty: 89 Skąd: z pierwszego piętra
0
0
|
Wysłany: 2011-10-10, 20:42
|
|
|
może AM rozwinąć myśl o dwóch krokach do przodu??
jestem na stanowisku z jakieś 7 lat( brakuje mi 2 tygodnie do pełnych 7 lat) jakoś sobie nie wyobrażam że, dzwonię do mojego KR i mówię " sory memory, żetona trzeba dzisiaj wpisać ", |
|
|
|
 |
@malenstwo20088

Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 324
0
0
|
Wysłany: 2011-10-10, 22:19
|
|
|
Ja tez sobie nie wyobraza UZ ale sa różne sytuacje np. tfu tfu ktos bliski mial wypadek czy cos i wtedy trzeba wziazc ... takze dobrez ze są UŻ |
|
|
|
 |
Marc
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 10 Lip 2011 Posty: 7 Skąd: Lwo
0
0
|
Wysłany: 2011-10-12, 00:03
|
|
|
Cytat: | Tak samo kierownik ma prawo do UŻ, wtedy to już zmartwienie KR co zrobić w takiej sytuacji... Ale osoby z kierownictwa sklepu powinny myśleć 2 kroki do przodu... |
Również dołączam się do pytania.
U mnie w sklepie oprócz mnie jest obecnie kierownik i 1 zastępca, nawet jeśli zgłoszę chęć wzięcia uż 2-3 dni wcześniej to i tak nie ma nikogo kto przyszedłby na moją zmianę. Jakoś nie widzę mojego KR w roli zastępcy :D |
|
|
|
 |
@pracownik
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 24 Lut 2010 Posty: 487
0
0
|
Wysłany: 2011-10-12, 09:40
|
|
|
Nie prawda jeśli jest taka sytuacja to wtedy ściągają kogoś z innego sklepu. |
|
|
|
 |
#tklient
Dołączył: 08 Sie 2011 Posty: 99
0
0
|
Wysłany: 2011-10-13, 09:13
|
|
|
Cytat: | nawet jeśli zgłoszę chęć wzięcia uż 2-3 dni wcześniej to i tak nie ma nikogo kto przyszedłby na moją zmianę. |
UŻ nie jest od tego by mówic o nim 2-3 dni wcześniej, jest od nagłych przypadków.[/quote] |
|
|
|
 |
Marc
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 10 Lip 2011 Posty: 7 Skąd: Lwo
0
0
|
Wysłany: 2011-10-13, 12:13
|
|
|
Dla mnie poinformowanie 2-3 dni wcześniej o zamiarze wzięcia UŻ jest jak najbardziej fair wobec pracodawcy i przede wszystkim wobec innych pracowników.... ale odbiegamy od tematu :D |
|
|
|
 |
~advance3
Stanowisko: kierownik rejonu
Dołączył: 30 Maj 2011 Posty: 37
0
0
|
Wysłany: 2011-10-18, 20:03
|
|
|
Marc napisał/a: | Dla mnie poinformowanie 2-3 dni wcześniej o zamiarze wzięcia UŻ jest jak najbardziej fair wobec pracodawcy i przede wszystkim wobec innych pracowników.... ale odbiegamy od tematu :D |
UŻ nie może być zaplanowanym urlopem! Wtedy to już nie jest UŻ. |
|
|
|
 |
|