Biedronka Sarnowska 4A, Rawicz |
Autor |
Wiadomość |
Malgoska
Stanowisko: klient
Dołączyła: 01 Lut 2023 Posty: 4
|
Wysłany: 2023-02-01, 21:49 Biedronka Sarnowska 4A, Rawicz
|
|
|
Wczoraj byłam w Rawiczu i załadowałam cały wózek towaru, była późna godzina i byłam przy kasie na 5 min. przed zamknięciem sklepu razem z dwoma innymi klientami. Po skasowaniu całego towaru okazało się, że zostawiłam portfel w aucie, który był zaparkowany na parkingu sklepowym. Za mną było jeszcze dwóch klientów więc miałabym czas iść po portfel żeby zapłacić za pełny wózek zakupów. Niestety okazało się, że nie zostanę obsłużona bo zamykają... O ile jestem wstanie zrozumieć późną godzine i czas zamknięcia, o tyle nie zrozumiem sensu stworzenia sobie dodatkowej pracy jaką jest wyładowanie dużej ilości towaru z wózka na swoje miejsce... pójście po portfel kosztowałoby 2minuty, byłabym punktualnie przy kasie wraz z godziną zamknięcia więc powinnam zostać obsłużona...
Nie polecam Biedronki Sarnowska 4A, 63-900 Rawicz |
|
|
|
|
Włodarz
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 12 Sty 2015 Posty: 837
2
0
|
Wysłany: 2023-02-01, 21:59
|
|
|
Przyjść na zakupy wcześniej i nie byłoby problemu |
_________________ If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go. |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
7
0
|
Wysłany: 2023-02-02, 14:36
|
|
|
Nie polecam klientów z całym koszem tuż przed zamknięciem sklepu i z porfelem w aucie na parkingu 🤣🤣🤣 |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
Kandi
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 18 Lip 2022 Posty: 21
0
0
|
Wysłany: 2023-02-03, 10:43
|
|
|
nie robi sie zakupów o tak późnej godzinie... Bedronka powinna zacząć o tym głośno informować... chcociaż przyznaje że ja bym poczekał żeby mieć mniej pracy na koniec |
|
|
|
|
Malgoska
Stanowisko: klient
Dołączyła: 01 Lut 2023 Posty: 4
0
1
|
Wysłany: 2023-02-03, 11:01
|
|
|
Pracowałam kiedyś w handlu więc wiem jak ta praca wygląda od strony pracowników... jest coś takiego jak dział obsługi klientów? Zamierzam poinformować firmę o tej sytuacji. |
|
|
|
|
Młody_01
Stanowisko: z-ca kierownika
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Kwi 2021 Posty: 11
1
0
|
Wysłany: 2023-02-03, 11:26
|
|
|
Malgoska - Biuro Obsługi Klienta |
|
|
|
|
Malgoska
Stanowisko: klient
Dołączyła: 01 Lut 2023 Posty: 4
0
7
|
Wysłany: 2023-02-03, 11:47
|
|
|
Zanalazłam email bok@biedronka.pl i napisałam!
Szanowny Zarządzie,
W imieniu wszystkich klientów sklepu Biedronka przy ulicy Sarnowska 4A w Rawiczu, zwracam się z prośbą o rozważenie i ewentualne podjęcie działań w celu poprawy obsługi klientów w godzinach przed zamknięciem sklepu.
Ostatnio doszło do sytuacji, w której klientce została odmówiona obsługa, pomimo że była przed kasą 5 minut przed zamknięciem sklepu. Załadowałam cały wózek towaru i zostawiłam swój portfel w samochodzie, ale mogłam iść po niego w ciągu 2 minut i być punktualnie przy kasie o godzinie zamknięcia.
Uważam, że takie działanie nie jest zgodne z duchem waszej firmy i waszymi standardami obsługi klienta. Wydaje się, że skasowanie pełnego wózka towaru lub zaczekanie 2 minut na portfel z auta przed zamknięciem sklepu nie powinno stanowić problemu, a klient powinien mieć możliwość zapłacenia za swoje zakupy.
Proszę o podjęcie działań, aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.
Z poważaniem,
Małgośka! |
|
|
|
|
Młody_01
Stanowisko: z-ca kierownika
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Kwi 2021 Posty: 11
6
1
|
Wysłany: 2023-02-03, 12:03
|
|
|
"i być punktualnie przy kasie o godzinie zamknięcia." To już jest chyba odpowiedź na to wszystko.
Skoro to godzina zamknięcia, wiec wtedy sklep ma być zamknięty, a nie obsługiwać klientów - w tym przypadku zapominalskich. 6 dni w tygodniu od 6 do 23 ta biedronka jest otwarta, czas na większe zakupy chyba powinien się znaleźć, a nie 5 minut przed końcem..
Skoro pracowałaś w handlu to zapewne wiesz jak wyglądają procedury finansowe po zamknięciu sklepu oraz, że nikt nie będzie zostawać dłużej żeby skończyć robotę przez klientów którzy nie potrafią skończyć zakupów w wyznaczonym czasie a pracownicy mają mniej czasu na ogarnięcie "swojego" (a w naszej firmie nadgodziny są niedopuszczalne) |
|
|
|
|
@hamburger
Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 146
0
0
|
Wysłany: 2023-02-03, 19:14
|
|
|
BRAWO Młody 01 Nie można tego dokładniej ująć |
|
|
|
|
demolkaa
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 06 Gru 2022 Posty: 2
0
3
|
Wysłany: 2023-02-04, 19:21
|
|
|
Cytat: | Skoro to godzina zamknięcia, wiec wtedy sklep ma być zamknięty, a nie obsługiwać klientów - w tym przypadku zapominalskich. 6 dni w tygodniu od 6 do 23 ta biedronka jest otwarta, czas na większe zakupy chyba powinien się znaleźć, a nie 5 minut przed końcem..
Skoro pracowałaś w handlu to zapewne wiesz jak wyglądają procedury finansowe po zamknięciu sklepu oraz, że nikt nie będzie zostawać dłużej żeby skończyć robotę przez klientów którzy nie potrafią skończyć zakupów w wyznaczonym czasie a pracownicy mają mniej czasu na ogarnięcie "swojego" (a w naszej firmie nadgodziny są niedopuszczalne) |
Toteż Ci coś zacytuję co o tym sądzi firma!
"Jednocześnie pragniemy podkreślić, że zgodnie z zasadami funkcjonowania naszej sieci, sklepy są zamykane zgodnie z harmonogramem pracy, a wszyscy klienci, którzy znaleźli się w nich przed godziną zamknięcia, są obsługiwani.”
Bo drażni mnie taka wypowiedź a już w szczególności od tych którzy mają jedno słowo więcej na plakietce niż te szaraki w sklepie !. Nadgodziny? Nigdy nie zrobiłeś zakupow dla siebie po zamknięciu sklepu? W to nie wierzę że zawsze kasujesz swoje zakupy przed godziną zamknięcia i baaaaaa daje sobie reke usiąść że nie robisz tego zgodnie z procedura ! |
|
|
|
|
Młody_01
Stanowisko: z-ca kierownika
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Kwi 2021 Posty: 11
3
1
|
Wysłany: 2023-02-04, 21:17
|
|
|
Firma patrzy na wszystko z góry i wszystko według niej powinno być idealne i dopasowane do klienta, a to jak jest weryfikuje życie nacodzień.
Każdy chce skończyć prace o tej godzinie o której powinien, nie ważne kim jest na danym sklepie, a nie robić wszystko na biegu, a klienci muszą się nauczyć, że sklep jest zamykany o konkretnej godzinie i nie robić "pod górkę". A niektórzy tak się zachowują jakby robili to po złości kasjerom...
W niektórych sklepach czasu na rozliczenie kasjerów, zdaniu utargu i zamknięcie dnia jest 15 minut... Każdy taki klient jak pani z głównego postu tego tematu nie ułatwia pracy
To czy robię coś zgodnie z procedurą czy nie zostawmy mojemu ks czy audytowi wewnętrznemu ale wierzę, że nie miałabyś już ręki
Miłego weekendu |
|
|
|
|
Kubtt
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 21 Wrz 2022 Posty: 4
3
0
|
Wysłany: 2023-02-05, 01:37
|
|
|
Kobieto,
Nie kompromituj się.
Sklepy są otwarte praktycznie przez cały czas przez sześć dni w tygodniu - od 5,5:30 do 23:00,23:30 i przez tyle czasu nie masz czasu zrobić zakupów? W Niemczech sklepy są otwarte krócej.
Dla mnie idiotyzmem są obecne godziny otwarcia - wtedy i tak jest słaby ruch, dodatkowo zwiększa to pole do kradzieży i ewentualnych zagrożeń. Powoduje to też problemy z dotarciem do pracy i z powrotem, bo wtedy komunikacja nie jeździ. Posiadanie samochodu nie było w oczekiwaniach pracodawcy.
Dziwimy się potem, że jakiś dyrektorek nie mający pojęcia o rzeczywistej pracy w handlu wymyśla takie godziny pracy. Przez takich klientów. Choć i tak dla takiego dyrektorka najważniejsze jest ustawienie towaru i sprawdzanie czy bułki są w odpowiedniej kolejności Albo robienie zamętu o kraje pochodzenia, skoro 99% klientów to nie interesuje, ale flaga Cypru musi być. |
|
|
|
|
jksm
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 06 Sty 2023 Posty: 2
5
0
|
Wysłany: 2023-02-05, 07:13
|
|
|
Ja gdybym tylko mógł to takim klientom mówił bym wypierdalaj. Jeszcze nie zdarzyło się mi to ale moja mina czasami wystarczy.
Jeśli chodzi o zakupy dla nas pracowników to najczęściej staramy się je robić odpowiednio wcześniej. A te nasze zwierzchniki z samej góry powinny np spróbować w pojedynkę przyjmować towar na ladę obsługiwać klientów i sprzątać miejsce pracy albo pamiętać o opisywaniu danego produktu z lady o terminach przydatności czy o samym wyglądzie z drugiej strony takiej lady, warzyw owoców czy pieczywa. Błogosławionej niedzieli
[ Dodano: 2023-02-05, 07:16 ]
Ps. W dzisiejszych czasach gdzie ze srajfonem oddajemy nawet stolec można nim zapłacić a kasy tradycyjne nie powinny być otwarte. Ja ostatnio nie zrobiłem zakupów bo wcześniej zapomniałem a przed samym zamknięciem koleżanki po prostu nie miałby wydać reszty. Czy płakałem i żaliłem się? |
|
|
|
|
~kim254
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 01 Paź 2022 Posty: 26
1
0
|
Wysłany: 2023-02-05, 18:18
|
|
|
demolkaa, u mnie jeśli nie zrobimy zakupów przed zamknięciem sklepu to już nie zrobimy bo maksimum 5 minut po zamknięciu idziemy rozliczyć wszystkie kasetki i od razu sprzątać bo w innym wypadku się nie wyrobimy po prostu, także każdy robi zakupy średnio 30 minut wcześniej by wszystkie osoby zdążyły a te pięć minut przed zamknięciem wołamy ludzi do kas by zdążyć w max 10 minut skasować każdego |
|
|
|
|
miecia
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 23 Kwi 2017 Posty: 331
3
0
|
Wysłany: 2023-02-07, 08:11
|
|
|
Malgoska napisał/a: | Zanalazłam email bok@biedronka.pl i napisałam!
Szanowny Zarządzie,
W imieniu wszystkich klientów sklepu Biedronka przy ulicy Sarnowska 4A w Rawiczu, zwracam się z prośbą o rozważenie i ewentualne podjęcie działań w celu poprawy obsługi klientów w godzinach przed zamknięciem sklepu.
Ostatnio doszło do sytuacji, w której klientce została odmówiona obsługa, pomimo że była przed kasą 5 minut przed zamknięciem sklepu. Załadowałam cały wózek towaru i zostawiłam swój portfel w samochodzie, ale mogłam iść po niego w ciągu 2 minut i być punktualnie przy kasie o godzinie zamknięcia.
Uważam, że takie działanie nie jest zgodne z duchem waszej firmy i waszymi standardami obsługi klienta. Wydaje się, że skasowanie pełnego wózka towaru lub zaczekanie 2 minut na portfel z auta przed zamknięciem sklepu nie powinno stanowić problemu, a klient powinien mieć możliwość zapłacenia za swoje zakupy.
Proszę o podjęcie działań, aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.
Z poważaniem,
Małgośka! |
Jeśli pracowałas w handlu to powinnaś pewne kwestie z tym związane znac.
Sklep jest czynny od 6 rano do godziny 23.00 ewentualnie 22.00. Miałas czas zrobić zakupy przez kilka godzin. Postanowiłas to zrobić 21.55 i jeszcze masz czelnośc pisać do BOK na te biedne dziewczyny. Nie wierzę że robiłas zakupy na przysłowiowe artykuły 1 potrzeby bo nawet laik nwie pracujacy w handlu wie ze bułek o godzinie 22.00 juz nie kupisz chyba ze ktoras dziewczyna poszalała z odpiekiem.
Sorry ale zachowałas sie jak burak.
Ja pracuje przez 10 lat i nie przyszlo mi nigdy na mysl aby robic zakupy 5 minut przed zamknieciem sklepu. Pamiętaj karma wraca i obys ty nigdy nie musiała biegać z wywieszonym jezorem gonić bo jakas damulka postanowila komuś uprzykrzyć prace ..... |
|
|
|
|
|