Publiczny hejt na pracowniku |
Autor |
Wiadomość |
Lumi1991
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 11 Paź 2020 Posty: 6
|
Wysłany: 2020-10-11, 23:46 Publiczny hejt na pracowniku
|
|
|
Witajcie,
Piszę w dość krępującym dla mnie temacie.
W Biedronce pracuję od trzech lat na stanowisku kasjera sprzedawcy. Na sklepie pracuje mi się dobrze. Kierownicy są też spoko. Z resztą tak jak i pracownicy. Jednak od jakiegoś czasu nie dogaduje się z jedną z pracownic.
Ekipa z naszego sklepu posiada grupę na Messengerze gdzie wszyscy się ze sobą kontaktujemy. Dzielimy się przeróżnymi opiniami. Nie tylko z pracy ale też z życia prywatnego. Całkiem miło i przyjemnie. Niestety do czasu.
Pewna osoba postawiła na grupie wylać na moją osobę dosłownie wiadro pomyj. Od komentowania mojej pracy, że nic nie robię do niczego się nie nadaję. Pojawiły się również wyzwiska, pierdolona księżniczka, fałszywa suka itp. Co mogę z tym zrobić? A jeśli zrobię to jak zostanie to potraktowane? Zastępcy kierownika Dobrze znają temat bo czytali co ona tam wypisala. Mam porobione screeny rozmów. Jeśli sprawa trafi dalej to nie będą pretensję ze strony kierownika rejonu że taka grupa wgl istnieje? Nie jestem pomysłodawcą ani założycielem tej grupy. Między innymi administratorem jest ta osoba która mnie publicznie obraża.
Poradzicie co zrobić w takiej sytuacji. |
|
|
|
|
KBiedroneczkaa
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 09 Kwi 2019 Posty: 5
0
0
|
Wysłany: 2020-10-12, 10:34
|
|
|
A kierownik sklepu też jest na tej grupie, czy tylko zastępcy ? Jeśli nie to może najpierw zacznij od rozmowy z tą głową sklepu.? |
_________________ Spiesz się powoli .... |
|
|
|
|
Lumi1991
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 11 Paź 2020 Posty: 6
0
0
|
Wysłany: 2020-10-12, 15:23
|
|
|
Niestety, sprawa wygląda w taki sposób że od białej nocy nie mamy szczęścia do kierowników. Jest duża rotacja na to miejsce i tak naprawdę nie ma z kim rozmawiać. |
|
|
|
|
Regan Mc Neil
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 05 Lis 2019 Posty: 5
0
0
|
Wysłany: 2020-10-19, 20:00
|
|
|
Ale kierownik rejonowy czy rejonowa jest tylko jedna. Na twoim miejscu poszłabym do niego/niej i porozmawiała na ten temat i pokazała screeny tych pomyj. Z doświadczenia wiem, że nawet jakbyś powiedziała o tym kierownikowi zmiany czy sklepu (który powinien już coś z tym zrobić) to i tak się to nie zmieni. Ta osoba dalej będzie czuła się bezkarna i będzie cię obrażać. Rejonowej raczej wszyscy się tam boją, więc to jej możesz powiedzieć o problemie. Im pójdziesz ,,wyżej,, tym lepiej. Spróbuj jeszcze zgłosić to do BOP, chociaż nie wiem czy coś z tym zrobią, czy pogrożą paluszkiem i zamiotą sprawę pod dywan.Niektóre ludziska są bezczelne i nic z tym nie zrobimy niestety. |
|
|
|
|
CVB83
Stanowisko: klient
Dołączyła: 15 Kwi 2020 Posty: 424
0
0
|
Wysłany: 2020-10-20, 10:05
|
|
|
Lumi1991, jeśli wchodzi się do wody to trzeba się zamoczyć i tak samo jest na forach. Trzeba mieć grubą skórę. Jak robicie to na prive to co to może obchodzić Rejon?? |
_________________ cvb83 |
|
|
|
|
u8t3io3p
Stanowisko: klient
Dołączył: 06 Kwi 2017 Posty: 873
0
0
|
Wysłany: 2020-10-20, 15:02
|
|
|
Ja bym wyrzucil ja z tej grupy i nara |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2020-10-20, 19:45
|
|
|
Chcesz skarżyć przełożonemu, że ktoś Cię obraża w internecie, w swoim wolnym czasie, poza pracą? Dobre.. 😁 A odpisać na tej grupie nie możesz? A wygarnąć tej osobie w pracy nie możesz? |
|
|
|
|
Włodarz
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 12 Sty 2015 Posty: 837
0
0
|
Wysłany: 2020-10-20, 22:53
|
|
|
Cytując Orwela z Roku 1984
'Wojna to pokój.
Wolność to niewola.
Ignorancja to siła.' |
_________________ If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go. |
|
|
|
|
CVB83
Stanowisko: klient
Dołączyła: 15 Kwi 2020 Posty: 424
0
0
|
Wysłany: 2020-10-21, 10:11
|
|
|
Zgadzam się z Larrikol, / rzadko co prawda ale tu ma 100%/ |
_________________ cvb83 |
|
|
|
|
|