Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gorzkie żale
Autor Wiadomość
CVB83 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 15 Kwi 2020
Posty: 424
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-08-25, 15:08   

Givszoman, ja o tym pisze od dawna że firma ma w nosie kasjerów ale to się przenosi na klientów. Niech mi każdy płaci 500 jak tu chcą niektórzy ale to FIRMA ma zapewnić warunki do pracy. Dlaczego w Lidlu jest inaczej?? Bo mają zasilenie na zwołanie a u nas? To wielka porażka aż dziw bo łatwa do wyeliminowania.
_________________
cvb83
 
     
#hrhr 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 15 Sie 2017
Posty: 95
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-08-25, 15:49   

W Lidlu ostatnio robiłem zakupy za 10 zł, dałem dwudziestkę i był problem z wydaniem, więc jest to wszędzie.

Problemem jest mentalność ludzi, a dodatkowo jak mówiłem kto pracuje na czarno, itp. to nie założy konta.

Ale to propaganda obecnego rządu, że niby likwidacja gotówki będzie oznaką zniewolenia. Wygrana PO lub czegoś na bazie tej partii spowoduje duże zmiany w perspektywie najbliższych lat - zwłaszcza jak obecni rządzący doprowadzą nasz kraj do ruiny, do bankructwa - jak w Grecji, bo do tego to wszystko zmierza ku chwale beneficjentów programu 500+ (wódka+).

A co do pewnych tu pracowników, którzy mnie krytykują, to z miłą chęcią zrobiłbym u was zakupy po 6 rano i kupił jedną drożdżówkę - zapłaciłbym banknotem 500 zł - najlepiej podczas dostawy, aby jeszcze prowadzący zmianę musiał odejść od towaru i biegł do biura.

Ja zawsze powtarzam - kto wypłaca 200 zł w bankomacie i idzie do sklepu rozmienić pieniądze - płacąc za przysłowiową bułkę takim wysokim nominałem powinien udać się do specjalisty po pomoc.
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2020-08-25, 16:33   

Więc, problemem nie jest klient, tylko niski zasiłek w kasetce. Nie wieszajcie psów na klientach, którzy płacą różną gotówką - bo w różnych momentach, operują różnym nominałem. Nikt nie robi na złość i nie chodzi do sklepów tylko po to, żeby rozmieniać sobie pieniądze. Klient wcześniej oddał drobne, może nawet w waszym sklepie i teraz po prostu nie ma. Po co się obrażać? Zamiast tych zasileń w bilon, którego kasjerzy na prędce się pozbywają, bo przecież będzie tyle liczenia, powinien być zwiększony zasiłek po prostu. I to nie jest wina klienta, że nie macie drobnych, bo inne firmy mają na to sposoby i radzą sobie z takimi wstrętnymi klientami, którzy chcą płacić...
 
     
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 865
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-08-25, 16:44   

hrhr napisał/a:
Ja zawsze powtarzam - kto wypłaca 200 zł w bankomacie i idzie do sklepu rozmienić pieniądze - płacąc za przysłowiową bułkę takim wysokim nominałem powinien udać się do specjalisty po pomoc.

nie dziwie się, że w tej firmie nie będzie dobrze jeśli większość pracowników ma taki mental.

z tego co pamiętam, raz w roku jest ankieta pracownicza, przecież to nie problem zgłosić tam swoje uwagi odnośnie chociażby tego bilonu. Pytanie tylko po co skoro klienta można odesłać do psychiatry bo jak on śmie płacić z rana banknotem 200 zł.
generalnie cieszę się, że mnie w jmp już nie ma. bo z takim podejściem jakbym miał pracowników wyleciałbym za próbę ich resocjalizacji.
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2020-08-25, 18:02   

Aj brodacz1989, każda sieć ma swoje bolączki i słabe punkty, ludzie się między sobą nie różnią aż tak bardzo i pracowników mamy różnych i klientów też różnych, ale w gruncie rzeczy takich samych. Najważniejsze jest zadowolenie pracownika z pracy, wtedy obsługa lepiej idzie i klient mniej rozgoryczony i pracownik mniej zestresowany. A czy ten poziom zawsze zależy od szyldu, pod jakim pracujesz? Czy raczej od ludzi, z którymi pracujesz?
Myślę, że zasiłek jest istotną kwestią, utrudnić może wiele lub ułatwić i szkoda, że od tyłu lat w JMP jest niezmiennie niski. Oczywiście jedna kwestia to za mało, żeby ocenić wszystko na minus ;)
 
     
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 865
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-08-25, 19:46   

Larrikol, nie mówię, że tu gdzie pracuje zawsze jest kolorowo, może po prostu mam farta w zyciu że trafiam na spoko ekipę, co nie zmienia faktu żeby cokolwiek zmienić trzeba działać na swoim podwórku do jednej bramki, i to mnie boli jak widzę, że to nie gra, widzę tylko użalanie i żądanie. jednak najpierw trzeba zacząć od siebie, bo też się borykałem z takim samym problemem, i na tyle ile człowiek potrafił radził sobie i nie narzekał.
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-08-25, 20:50   

brodacz1989, z tą resocjalizacją to całkiem niezły pomysł 😁😁😁 , dać hrhr, gotówkę , tak po dwie stówki i niech się błąka z samego rana po biedrach i kupuje jedną bułeczkę i niech za każdym razem trafia na takiego sfrustrowanego kasjera jak on sam 🤪

[ Dodano: 2020-08-25, 21:55 ]
Larrikol, jak widać jedna kwestia dla niektórych to wystarczający powód by podejrzewać klientów o złą wolę
_________________
Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego...
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2020-08-26, 07:52   

Problem jest w tym, że ludzie z pierdoły robią lament. Wiem, że to irytujące, kiedy brakuje Ci drobnych do wydania, a tu jeszcze ktoś wali kolejną stówą, ale robić z tego taki straszny problem to niezdrowe. Czy kiedykolwiek taka sytuacja przesadziła o tym, że ktoś zostawił zakupy i wyszedł, bo nie było jak my wydać reszty? Czy choć raz nie daliście rady i nie znaleźliście tych drobnych? Zawsze jakoś się poradzi i nie ma co tak tego przeżywać i się gotować. Na pewno utrudnia to pracę i wydłuża obsługę, ale to wciąż tylko praca, a nie koniec świata. Dajcie se na luz i nie przejmujcie się tak sprawami, które od lat są takie, a nie inne i radzicie sobie z nimi.

Naprawdę nikt z was nigdy nie robił drobnych zakupów, mając tylko stówę? I na pewno zawsze każdy płaci tylko kartą, a szczególnie te osoby, co 2 tygodnie przed wypłatą mają puste konta...
 
     
CVB83 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 15 Kwi 2020
Posty: 424
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-08-26, 09:01   

Szanowni byli pracownicy przestańcie walić te swoje mądrości o złym mentalu nas szeregowych kasjerów. Ja zgłaszałam wielokrotnie problem zasilenia i co? nic! jedyne co słyszę to dasz sobie radę. Jasne ale jakim kosztem. Ja nawet lubię swoją prace ale chce minimum komfortu. Jeśli dla sz.Larrikol, to pierdoły to wybacz ale nie masz pojęcia o codziennej pracy na kasie 1. Mamy tak nieraz że są 3 osoby na sklepie ja koleżanka na odpieku i kierownik. Kogo mam wołać gdy mam w kasie pusto?? Kolejka ludzi rano którzy się spieszą do pracy stoi a ja szukam wyjścia?? i to są pierdoły? zejdź na ziemie. Notabene w tej sprawie jakiś czas temy zabrał głos rzecznik JM mówiąc że firma wychodzi na przeciw że sa kasy samoobsługowe ludzie mogą płacic kartami etc. Pracuje w sklepie ze stałą klientelą w ok 75% dużo emerytów ale i Ukraińców z budów jak sa wyplaty kilka razy w miesiącu to Jest PROBLEM.

[ Dodano: 2020-08-26, 10:03 ]
Larrikol, ACHA jak my się denerwujemy to jest to NIEZDROWE??!! a ja hrr się czepiacie?
_________________
cvb83
 
     
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 865
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-08-26, 19:57   

CVB83, CVB83, ja będę dawał złote rady, bo zjadłem zęby na tym biznesie i nie ważne czy to barwy biedronki czy lidla. specyfika pracy podobna, zebrać po kilka rozwiązań z jednej i drugiej firmy to wychodzi sklep ideał dla pracowników, ale nie o tym teraz mowa.

jeśli zapadasz na nieuleczalną chorobę należy nauczyć się z nią żyć, wyglądasz mi na typ człowieka, który jednak nie potrafi się dostosować i zaakceptować tego, że lekarstwa nie będzie na to co zjada według Ciebie firmę i nie zapewnia Ci komfortu pracy. czasami trzeba sobie ten komfort stworzyć samemu, jest to możliwe ale trzeba chcieć.
Wnioskuję, że skoro jesteś etatową jedynką podpierając się tym cytatem
CVB83 napisał/a:
sz.Larrikol, to pierdoły to wybacz ale nie masz pojęcia o codziennej pracy na kasie 1
nie opuściłaś jeszcze własnej strefy komfortu, nie masz pojęcia o innej pracy na sklepie, nie znasz odpowiedzialności jaka spoczywa na innych. idąc dalej w las może być tylko gorzej,

CVB83 napisał/a:
Notabene w tej sprawie jakiś czas temy zabrał głos rzecznik JM mówiąc że firma wychodzi na przeciw że sa kasy samoobsługowe ludzie mogą płacic kartami etc

dostaliście narzędzie, które ułatwia pracę pod warunkiem, że umiejętnie się z tego korzysta, odwiedzając parę sklepów Waszej sieci zawsze korzystam z tych kas i tu jest problem taki że nie ma tam asystenta/kierownika/specjalisty który pomoże jak jest problem przez co ludzie nie przekonają się nigdy do tego i będą tylko stać i się kurzyć.
CVB83 napisał/a:
Pracuje w sklepie ze stałą klientelą w ok 75% dużo emerytów ale i Ukraińców z budów jak sa wyplaty kilka razy w miesiącu to Jest PROBLEM.

problem z seniorami ma każdy większy czy mniejszy sklep i ich nie będzie ubywać, społeczeństwo się starzeje jednak jeśli ktoś z tu obecnych pamięta jak wchodziły karty moja biedronka i ile było płaczu i lamentu że "dziadki i babcie" sobie nie poradzą, bo trzeba rejestrować itp, teraz jakoś jest cisza bo nagle te babcie które chcą korzystać z karty to ją posiadają.
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-08-26, 20:34   

Chapeau bas brodaty , brakuje nam takiej kadry i to nie tylko zarządzającej ale i tej szeregowej
_________________
Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego...
 
     
u8t3io3p

Stanowisko:
klient

Dołączył: 06 Kwi 2017
Posty: 873
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-08-27, 10:18   

Co do tych kas samoobslugowych to zgoda, czesto w biedronce musi kasjer podchodzic, ktory siedzi na innej kasie i oblusguje klientow

W lidlu obok mnie tez zrobili kasy, jak narazie pracownik zawsze jest jak ja skanuje, zobaczymy za jakis czas czy tez firma stwierdzi, ze moze zaoszedzic pracownika
 
     
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 865
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-08-27, 21:54   

u8t3io3p napisał/a:
W lidlu obok mnie tez zrobili kasy, jak narazie pracownik zawsze jest jak ja skanuje, zobaczymy za jakis czas czy tez firma stwierdzi, ze moze zaoszedzic pracownika

to zaoszczędzenie pracownika odbyło się zapewne likwidacja jednej bądź dwóch standardowych kas( zależy czy było 6 czy 7 a czasem 8). idea kas samoobsługowych w lidlu generalnie skierowana jest do osób z mniejszym koszykiem i podstawowymi zakupami. jednak z doświadczenia wiem, że dni specjalne a u mnie to jest poniedziałek czwartek czasem piątek no i oczywiście sobota zmuszają czy chcesz czy nie by był tam pracownik, żeby mogła pracować minimalna obsada kas tradycyjnych. także możesz spać spokojnie tam człowieka nie zabraknie.
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
CVB83 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 15 Kwi 2020
Posty: 424
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-08-28, 11:34   

brodacz1989, gościu Twoje mądrości przytłaczają a wnioski że hej. Nie muszę się tłumaczyć ze swojej pracy ale skoro mnie wywołałeś tak mocno.... Pracowałam na wszystkich stanowiskach na sklepie więc nie...….. Jeżeli komfort to dostarczenie środków do sprawnej obsługi klientów to za dużo...
Kasy samoobsługowe wprowadzono likwidując stacjonarne doszły różnie 3 - 4 więc powinno być lżej.. ale klient wiedząc że musi ,mieć zatwierdzenie piwa etc. i tak tam stoi i woła na cały sklep.. A jest czynna jedna kasa reszta czyli 2 3 osoby na sklepie przerywasz obsługę klienci w kolejce się denerwują etc. Nie ma żadnego asystenta i i nie będzie. J A nie narzekam ani słowem na emerytów chce i obsługuję ich jak najlepiej. Prośby do kierownika aby zwiększyć zasilenie jednej kasy rano bez skutku a powtarzam są sklepy mające podwójne zasilenie. Wiem z autopsji bo byłam na delegacji w takim sklepie praca spokojna bezproblemowa. Można można ale czy to zależy od kasjera???
_________________
cvb83
 
     
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 865
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-08-28, 12:00   

CVB83, moje jak to nazwalaś 'mądrości' są pochodną obserwacji min Twoich wpisów ale też innych użytkowników tego forum. Nie powiedziałem nic nowego co by każda dorosła myśląca osoba mogła powiedzieć na temat tej sytuacji.
Nie wiem czemu ale jest tu na forum paru kierowników min Włodarz który potrafi trzymać sklep w ryzach i funkcjonuje jak należy.
Każda firmę zjadają toksyczni ludzie. Znajdują się na każdym poziomie od szaraka po dyrektora.
I jak mam łapać za słówka skoro znasz sklep w którym działają pewne tematy lepiej to czemu nie załatwisz sobie tam przeniesienia ? Lenistwo ? Nie da się ? Nie wiesz gdzie zadzwonić?
Nikt nie jest niewolnikiem w danym sklepie . Zawsze można go zmienić.
I taka 'mądrość' na koniec: 'każdy jest kowalem swojego losu'
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo