|
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki
|
Wzorowy kierownik zmiany |
Autor |
Wiadomość |
Tomek88b
Stanowisko: klient
Dołączył: 17 Sie 2019 Posty: 1 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2019-08-17, 13:58 Wzorowy kierownik zmiany
|
|
|
Zachowanie kierownika zmiany sklepu z Białegostoku z ul pogodnej który właśnie pełni zmianę jest cudowne.... Wiadomo że ludzie nie są nieomylni, brakuje rąk do pracy jak wszędzie ale po kilku sytuacjach sprawdzam paragon już za każdym razem... Zdążyło się że była stara kartka z promocji nie zdjęta czy co innego pisało ale nigdy w innych sklepach nie spotkałem się z takim chamstwem.
Po odejściu od kasy powiedziałem że jednego rabatu nie naliczyło.. przyszła kierowniczka z tej właśnie zmiany w momencie jak pisze, wzięła paragon poszła wróciła i przy klientach na linii kas wielce obrażona mówi do mnie abym nauczył się czytac, wręcz obraziła mnie swoim podniesionym tonem i zachowaniem bo prawie mi ta kartkę i paragon do oczu przylozyla.. powiedziałem jej że w takiej sytuacji już nie chodzi o pieniądze a o zasady i zwróciłem zakup. Osoby na takich stanowiskach powinny umieć się zachować i powstrzymać, sam na codzien mam różnych petentów ale trzeba trzymać fason!!!
Chamstwo... Zero kultury. |
|
|
|
|
coisluachra
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 11 Sie 2018 Posty: 20
0
0
|
Wysłany: 2019-08-17, 16:54
|
|
|
Bardzo mi przykro że spotkało Pana takie rozczarowanie i że został Pan tak brzydko potraktowany, oczywiście ma Pan rację i takie zachowanie nie powinno mieć miejsca bez względu na zajmowane stanowisko. Faktem jest że jesteśmy tylko ludżmi, popełniamy błędy a najczęściej brakuje nam pracowników na wymianę etykiet i inne podstawowe obowiązki .Jestem pracownikiem Biedronki w Białymstoku ,zajmuje stanowisko kierownicze i bardzo Pana przepraszam za zaistniała sytuację , jest mi po prostu wstyd za tę osobę , przekazałem treść Pana wiadomości przełożonemu i sprawa nie zostanie zamieciona pod dywan, absolutnie nie usprawiedliwiam tej osoby ani siebie jednak jedyne co mogę dodać że jako kierownik muszę z takimi ludżmi pracować na co dzień , co jest nie lada wyzwaniem i nie raz słyszałam takie zachowanie w stosunku do mnie i innych klientów, jednak na to wpływu nie mam , kulturę wynosi się z domu , a w tym przypadku jak widać nikt nie nauczył tej Pani jak powinna się zachować pomijając że była w pracy i należało zachować standardy firmy to nawet tak po ludzku nie powinna tak się zachować.Jeszcze raz przepraszam i zapraszam ponownie, nie chciałbym aby przez pryzmat jednej osoby Białystok był postrzegany negatywnie. |
|
|
|
|
u8t3io3p
Stanowisko: klient
Dołączył: 06 Kwi 2017 Posty: 873
0
0
|
Wysłany: 2019-08-18, 21:17
|
|
|
jest to prywatne forum i my nic z tym nie zrobimy, pisz skarge |
|
|
|
|
@MalaAsia
Stanowisko: starszy kasjer
Dołączyła: 08 Wrz 2016 Posty: 1532
0
0
|
Wysłany: 2019-08-18, 22:03
|
|
|
Tomek88b, zgłoś do Biura Obsługi Klienta, podaj nr sklepu, datę i godzinę zdarzenia, szybko namierzą tę kierowniczkę zmiany i upomną, by sama odświeżyła sobie umiejętność czytania ze zrozumieniem na Podręczniku KS i nauczyła się z niego procedury rozmawiania z klientem, skoro własna kultura osobista nic jej w tym temacie nie podpowiada. |
_________________ Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
|