Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
przyjmowanie reklamacji
Autor Wiadomość
Bartosz 
Administrator


Stanowisko:
klient

Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 683
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-06-11, 01:35   przyjmowanie reklamacji

Załóżmy że klient zakupił nowy TV, po dobie od zakupu rozmyślił się i chce go oddać w nienaruszonym takim samym stanie wraz z kompletnym opakowaniem oraz paragonem. Czy my jako sprzedawca musimy przyjąć zwrot względem prawa? .^.
  :: |
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2011-06-11, 05:23   

Za zgodą sprzedawcy :) https://pafaq.zzz.pl/index.php?act=view&id=5
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2011-06-11, 08:25   

Wzgledem prawa absolutnie nie, ale jesli chodzi o Biedronke... :) nie dyskutuje się z klientem na temat zasadnosci reklamacji i kazda uwzglednia sie na jego korzysc :)
 
     
Bartosz 
Administrator


Stanowisko:
klient

Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 683
0 UP 0 DOWN
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-06-11, 12:15   

Dzięki :P
Właśnie przejebałem 50 euro za zakład w którym uparcie twierdziłem, że ma prawo zwrócić :0
ehhh >:D
_________________

Historia forum i wizja organizacji pracowników.

if you let politicians break the law in an emergency they will create an emergency to break the law. #covid

  :: |
     
BIEDRONKA 29
[Usunięty]

Wysłany: 2011-06-11, 12:38   

Zawsze możesz wybrnąć z tej sytuacji…. :P :P
Konsument ma takie prawo…, ;) ;)
Ale reklamacja/ zwrot towaru zgodnego z umową może nastąpić wyłącznie za zgodą sprzedawcy i wynika tylko z jego dobrej woli…. :D :D
 
     
Bartosz 
Administrator


Stanowisko:
klient

Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 683
0 UP 0 DOWN
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-06-11, 12:45   

BIEDRONKA 29, chodziło właśnie o to, że klient może zwrócić bo ma takie prawo a sprzedawca nie ma dużo do gadania :P nauczyła mnie tego praca w Biedronce... -.-
_________________

Historia forum i wizja organizacji pracowników.

if you let politicians break the law in an emergency they will create an emergency to break the law. #covid

  :: |
     
BIEDRONKA 29
[Usunięty]

Wysłany: 2011-06-11, 16:33   

Poprzednia wypowiedź była ironiczno- żartobliwa…
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez BIEDRONKA 29 2011-08-02, 18:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Bartosz 
Administrator


Stanowisko:
klient

Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 683
0 UP 0 DOWN
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-06-11, 19:23   

No wiem, racja :#)
Odnośnie reklamacji to w Niemczech wszystkie markety przyjmują reklamacje z takim samym uśmiechem jak pracownicy Biedronki :P
  :: |
     
josio

Stanowisko:
klient

Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 2
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2011-06-13, 22:46   

BIEDRONKA 29 napisał/a:
Biedronka… działa na opak… tam klient może Ci napluć w twarz, nawymyślać… zniszczyć towar… a kasjer- sprzedawca jak i kierownictwo liniowe mają się uśmiechać i nadstawić drugi policzek… Najważniejszy jest Klient….
Bo to nie jest mały sklep - tylko wielka sieć - powiedzmy sprzedawane są aparaty (Kodaki są dość często) w skali kraju to w setkach idzie i niech by było tak że z reklamacjami był by problem to klienci bali by się kupować - a tak Biedronka woli dopłacić do interesu i uznać nieuzasadnione reklamacje i tym samym sprzedać wszystkie ... ja tak to widzę. lokalnie w sklepie klient widząc kłócącego się innego klienta o reklamację nie kupi tego towaru.
 
     
BIEDRONKA 29
[Usunięty]

Wysłany: 2011-06-14, 16:16   

Czy sposób załatwiania reklamacji w Biedronce jest zły? Nie… uważam, że firma wprowadziła dobrą strategię… dobrze, szybko załatwiona reklamacja jest drogą do budowania trwałych relacji z Klientami… oraz mniejszych kosztów….

Tylko, kpiłam ze „specyficznej grupy klientów” popularnie zwanych wandalami, kombinatorami… chyba jako właścicielowi firmy nie zależałoby mi na tych klientach… niektórzy kupują buty, torebkę, kurtkę itd… wyskoczą na imprezę, po czym zwracają… w sumie takie Osoby zawsze mają nowy ciuszek, nie wydając grosza… łapanie każdego klienta… i za wszelką cenę? Biedronkę jest na to po prostu stać…

Jeśli chodzi o reklamację jakości, którą bez problemu można udowodnić… to uważam, że oddawanie pieniędzy jest najlepszym, najszybszym załatwieniem problemu… Klient ma racje i nie ma, co dyskutować
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo