Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Audyt
Autor Wiadomość
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-10-02, 19:41   

kukosia3 napisał/a:
może zadam głupie pytanie ale chciałabym mieć pewność. Czy rekontrola może być przeprowadzana przez Diverseya? Bo u nas dobrze wyszedł pierwszy i zaraz wpadł Diversey i już było czepianie się o kurze...
nie mieszajmy audytów , Diversey , BHP , "paragoniarz" to zupełnie inne kontrole
 
     
@pitus 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 144
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-10-02, 21:14   

od 2015 audyt jest 2 razy do roku nawet jeśli za pierwszym razem pójdzie dobrze. W tamtym roku było tak, że jeśli ktoś miał "krytyka" to miał rekontrolę w niedługim czasie. Teraz rekontrola jest tylko w przypadku naprawdę niskiego wyniku. Nawet jeśli trafi się "krytyk" a końcowy wynik jest wysoki to widzimy się z audytorem +/- za pół roku.
 
     
~kukosia3 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 03 Paź 2014
Posty: 29
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-10-03, 17:28   

dzięki za odpowiedzi :)
  Ocena JMP: 3/10
     
matyllda85 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 19 Lip 2018
Posty: 21
0 UP 0 DOWN
  Wysłany: 2018-07-19, 15:55   Audyt

Co sprawdza audytor?
Właśnie mieliśmy taki audyt i jak wychodziłam, to kierowniczka płakała.
Wiem, że nie było wszystkich cenowek, kierownik sama zalogowal pracowników w ohr i jeden kasjer zostawił klucz na szafce w przebieralni. :ops:
To aż tak bardzo wpłynęło na ocenę końcową?
:szczena:

[ Dodano: 2018-07-19, 21:32 ]
Interesuje mnie, co ma największe znaczenie w audycie
Brak cenowek to ewidentnie wina wieczornej zmiany
Logowanie przez kierownika- niedopuszczalne
Klucze- wiadomo, błąd
Jeszcze były niezgodności w logowaniu w systemie.
Ale co najbardziej wpłynęło na złą ocenę?
Nie wiem jak się nastawić na jutrzejszy dzień :szczena:
 
     
@maniek19 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 246
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-07-19, 21:10   

Najważniejsze są trzy błędy krytyczne: terminy, zabezpieczenie gotówki (zarówko ks jak i sk) oraz praca poza godzinami pracy.

Tak z twojej relacji to ten ostatni punkt jest najważniejszy bo może odkryli to odbijanie pracowników przez ks bez ich obecności - jeśli tak było i nagrania to potwierdzą to nawet i dyscyplinarka za to grozi.
  Ocena JMP: 2/10
     
matyllda85 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 19 Lip 2018
Posty: 21
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-07-19, 21:35   

maniek19, czyli mówisz, że klucze w szatni i ceny to sprawa drugorzędną?
Chce wiedzieć, bo znając ks, będzie chciała nas obarczyć winą za zły wynik.
 
     
@sylwuńka 

Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 06 Lis 2016
Posty: 466
Skąd: warszawa
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-07-20, 08:33   

Tak naprawde wszystko ma wplyw na ostateczny wynik. Jesli tych drugorzednych spraw sie nazbiera to tez nie dobrze. Trzeba sie pilnowac,kazdy powinien sie pilnowac i tyle.
_________________
Jestem zakręcona...
  Ocena JMP: 7/10
     
matyllda85 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 19 Lip 2018
Posty: 21
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-07-20, 08:51   

To oczywiste :) a czy taki zwykły kasjer ma wgląd w wyniki audytu? Bo znając życie ks do swoich błędów się nie przyzna i na nas spadnie największą odpowiedzialność...
 
     
#majamaja 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 29 Lis 2017
Posty: 106
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-07-20, 09:14   

matyllda85 napisał/a:
To oczywiste :) a czy taki zwykły kasjer ma wgląd w wyniki audytu? Bo znając życie ks do swoich błędów się nie przyzna i na nas spadnie największą odpowiedzialność...


u nas zawsze mówimy kasjerom co było nie tak. To, że audyt znajdzie jakiś niezdjęty termin czy brak cenówek to norma. My czekamy na audyta i z punktami ujemnymi za brak cenówek się liczymy. Nawet nie próbujemy tego naprawiać bo mamy takie braki kadrowe a do tego towarotekę, że nie ma bata, żeby to teraz ogarnąć. Najgorsze co może być na sklepie to: źle zabezpieczona gotówka, oszukiwanie na czasie pracy (w tym odbijanie pracowników w OHR za kogoś...). Za to grozi juz coś więcej niż tylko błąd krytyczna na audycie.

[ Dodano: 2018-07-20, 10:28 ]
ktoś wyżej napisał, że brak cenówek to wina drugiej zmiany... no prooooszę cię... Jeśli mówimy o braku cenówek po świeżo wyłożonej promocji to tak ale brak cenówek na sklepie??? no weź człowieku... cenówkę może zrobić każdy: kasjer, zks czy ks zarówno ze zmiany I jak i II. Tego nie da się ''zwalić'' na konkretną osobę bo winne są wszystkie. Jeśli chodzi o zawalone sprawy biurowe: papiery, gotówka to wiadomo, że monitoring i grafik powiedzą nam wszystko: kto, co i kiedy. Tak samo z OHR. No teraz warto też w biurze pochować wszystkie papiery z danymi osobowymi bo za to też pewnie dojdzie ''krytyk''. Pogłupieli z tym RODO. Kasjer (w takim samym stopniu jak zks czy ks) ma wpływ na takie rzeczy: 100 w kasetce, skrzynki od pieczywa na ziemi, kartony z towarem postawione bezpośrednio na posadzce, brak cen, zakupy pracownicze, wyjście na papieroska, kluczyki w wózkach, wyłożenie ofert...
 
     
matyllda85 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 19 Lip 2018
Posty: 21
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-07-20, 09:40   

Chodzi o ceny promocyjne. Audyt był w czwartek, od kilku tygodni było wiadomo, że niedługo będzie, więc moim zdaniem zawaliła drugi zmiana w środę, która ceny promocyjne wyłożyła tylko niektore, nie sprawdzając wg raportu. Market działa, jak działa i nie zawsze wydrukuje wszystkie cenowki.
Ceny przy "normalnych" produktach to inna sprawa. Nie ma czasu biegać codziennie i sprawdzać całego sklepu, zawsze zdaży się coś bez ceny.
Ale wiedząc, że kontrola już na dniach, można oddelegować jedną osobę, która dokładnie sprawdzi co jest, a czego nie ma. Wiadomo, że audytor w pierwszej kolejności weźmie raport i przejdzie się po sklepie. Gdyby to była kwestia kilku cen, to co innego, ale brakowało 3/4. . .
 
     
#majamaja 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 29 Lis 2017
Posty: 106
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-07-20, 10:00   

matyllda85 napisał/a:
Chodzi o ceny promocyjne. Audyt był w czwartek, od kilku tygodni było wiadomo, że niedługo będzie, więc moim zdaniem zawaliła drugi zmiana w środę, która ceny promocyjne wyłożyła tylko niektore, nie sprawdzając wg raportu. Market działa, jak działa i nie zawsze wydrukuje wszystkie cenowki.
Ceny przy "normalnych" produktach to inna sprawa. Nie ma czasu biegać codziennie i sprawdzać całego sklepu, zawsze zdaży się coś bez ceny.
Ale wiedząc, że kontrola już na dniach, można oddelegować jedną osobę, która dokładnie sprawdzi co jest, a czego nie ma. Wiadomo, że audytor w pierwszej kolejności weźmie raport i przejdzie się po sklepie. Gdyby to była kwestia kilku cen, to co innego, ale brakowało 3/4. . .


tak naprawdę to audytorowi wsio jedno czy brakuje cen promocyjnych czy cen zwykłych... brak ceny to brak ceny i tyle. Z drugiej strony jak masz ponad 500 cen do rozniesienia przez godzinę we 2 osoby to też nie da rady. U mnie jest tak, że ceny roznosimy już od godziny 21.00 a czasem i wcześniej. Może akurat II zmiana w tym wypadku rozniosła te ceny WSZYSTKIE ktore dostępne były w markecie w środę. Wiele cen ''wskakuje'' dopiero we czwartek a wtedy winą można obciążyć ranną zmianę bo... nie wydrukowała i nie rozniosła. Ja ostatnio odpalając market miałam ponad 300 cen. Wydrukowałam i zostawiłam. Mając na godzinę 6.00 dostawę, pomaganie kasjerom w rozkładaniu towaru a potem jeszcze zrobienie zamówienia do piekarni i dc cenami sobie nawet nie zawracałam głowy. Prowadząc zmianę masz do wyboru zaległe cenówki albo dostawa, zaległe cenówi albo zamówienie. Jeśli oddelegowałabym 1 osobę do cenówek nie byłaby rozłożona chłodnia... i tak koło się zamyka. Ze swojej strony pilnuję, żeby ceny które wchodzą w środę czy sobotę na nowe promocje były rozniesione ale nie zawsze przechodzą wszystkie...
 
     
tadam 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 06 Gru 2012
Posty: 677
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-07-20, 11:28   

Cenówki nie przechodzą w srodę czy sobotę wszystkie albo czasami z błędami (zupy za 0 zł ostatnio)W czwartek i poniedziałek jak jest chwila to trzeba roznieść i posprawdzać.To nie tylko wina drugiej zmiany.
Tylko czasami nie można tego zaraz zrobić bo są inne sprawy.
My czekamy na audyt .Mam nadzieję że będzie jak na urlop pójdę :)
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2018-07-20, 14:16   

Olać te audyty, tak was mało, że i tak was nie zwolnią :D
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-07-20, 15:35   

sylwuńka napisał/a:
Tak naprawde wszystko ma wplyw na ostateczny wynik. Jesli tych drugorzednych spraw sie nazbiera to tez nie dobrze. Trzeba sie pilnowac,kazdy powinien sie pilnowac i tyle.

wszystko racja ale jeden krytyk wystarczy by przebić dziesięć drugorzędnych spraw
_________________
Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego...
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-07-20, 20:03   

Święta racja a jak się pilnuje spraw drugorzędnych to i krytyka rzadziej uświadczysz. :P
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo