Błędne ceny |
Autor |
Wiadomość |
Makatka
Stanowisko: klient
Dołączyła: 05 Cze 2018 Posty: 10
|
Wysłany: 2018-06-05, 16:28 Błędne ceny
|
|
|
Witam. Wczoraj w biedronce kupiłam dziecku bawełnianą koszulkę reprezentacji Polski. Cena w gazetce 29,99. Po wyjściu ze sklepu okazało się, że zapłaciłam 39,99. Zgłosiłam sprawę do kasjerki, chwilę później rozmawiałam z kierowniczką. Na swoim czytniku sprawdziła cenę na podstawie kodu z metki wszytej do ubrania i okazało się, że w systemie jest błąd. Wyskakuje nazwa koszulka poliestrowa, której cena w gazetce to właśnie 39,99. Pani poinformowała mnie, że mogę zwrócić towar i nie ma opcji zwrotu różnicy. Zadzwoniłam do BOKu. Konsultant zasugerował wysłanie zdjęcia paragonu z opisem sytuacji i czekam co z tego wyniknie. Czy ktoś z Was miał taką sytuację? Już nie chodzi mi o te 10 zł, ale o fakt, że klient w ten sposób musi walczyć o swoje. Każdy szanujący się sklep dba o prawa klienta. Biedronka w tej kwestii jest daleko w tyle. |
|
|
|
|
Karina9411
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 05 Sie 2017 Posty: 7
0
0
|
Wysłany: 2018-06-05, 16:31
|
|
|
Kierowniczka powinna zwrócić różnicę... |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2018-06-05, 17:30
|
|
|
Makatka napisał/a: | Już nie chodzi mi o te 10 zł | Na pewno o to nie chodzi... |
|
|
|
|
u8t3io3p
Stanowisko: klient
Dołączył: 06 Kwi 2017 Posty: 873
0
0
|
Wysłany: 2018-06-05, 17:31
|
|
|
Jeśli koszulka wyglądała tak samo jak na zdjęciu w gazetce to powinna zwrócić różnice, chyba, że była informacja na tablicy ogłoszeń, że był błąd w podczas drukowania gazetki bo tak też czasem bywa
Ogólnie to nie ma kto wymieniać tych cen, niech dalej ucinaja etaty |
|
|
|
|
Makatka
Stanowisko: klient
Dołączyła: 05 Cze 2018 Posty: 10
0
0
|
Wysłany: 2018-06-05, 17:43
|
|
|
Nie było żadnej informacji na tablicy ogłoszeń, kierowniczka nie zwróciła różnicy. W TV nadal reklamują koszulkę w cenie 29,99. Dziś z ciekawości zobaczyłam w jakiej cenie jest taka sama damska koszulka i 29,99. Zaczepiłam kierowniczkę i mówiła, że jeżeli indeksy się zgadzają to może zwrócić różnicę. Nie miałam jeszcze czasu, żeby pójść i sprawdzić ten indeks. W żadnym innym sklepie nie miałam takiej sytuacji. Z reguły ze słowem "przepraszamy" zwracano różnicę. Mam coraz mniejsza ochotę na odwiedzanie najbliższej biedronki. Szczególnie po sytuacji sprzed niespełna 2 tygodni z buszującą po lodówce myszą. |
|
|
|
|
u8t3io3p
Stanowisko: klient
Dołączył: 06 Kwi 2017 Posty: 873
0
0
|
Wysłany: 2018-06-05, 17:56
|
|
|
No wg mnie w biedronce jest coraz większy syf, z czystym sercem nie polecam robić tam zakupów jeśli jest gdzieś obok inny sklep |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
1
0
|
Wysłany: 2018-06-05, 18:06
|
|
|
Dziwne czasy nastały ... problem był do rozwiązania na miejscu w sklepie , od ręki a tu trzeba aż napisać na forum jakby miało to coś zmienić . |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
~Rootek90
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 20 Kwi 2018 Posty: 37
0
0
|
Wysłany: 2018-06-05, 19:01
|
|
|
bo te KS i ZKS są czesto jakies uspoledzone nie wiem kto ich wybiera na stanowiska kierownice. |
|
|
|
|
u8t3io3p
Stanowisko: klient
Dołączył: 06 Kwi 2017 Posty: 873
0
0
|
Wysłany: 2018-06-05, 19:05
|
|
|
Rootek90 napisał/a: | bo te KS i ZKS są czesto jakies uspoledzone nie wiem kto ich wybiera na stanowiska kierownice. |
zauwazylem i to nie tylko moje spostrzezenia sa, ze na zks ida osoby ,ktorymi latwo sie steruje, wykonuje wszystkie polecenia przelozonych bez zajakniecia sie, bez wlasnego zdania
oczywiscie nie wszyscy tacy sa |
|
|
|
|
Makatka
Stanowisko: klient
Dołączyła: 05 Cze 2018 Posty: 10
0
0
|
Wysłany: 2018-06-05, 19:23
|
|
|
marta1, ale ja próbowałam rozwiązać ten problem na miejscu. Dwa razy rozmawiałam z kierowniczką i powiedziała, że nie może mi zwrócić różnicy, wiec podpowiedz mi proszę jak miałam ten problem rozwiązać inaczej. Kłócić się, bić? Liczyłam na to, że ktoś miał może podobną sytuację i byłam ciekawa czy coś wskórał w sklepie.
[ Dodano: 2018-06-05, 20:27 ]
Larrikol zapewniam, że nie chodzi. Gdyby o to chodziło zwróciłabym tę koszulkę.Chodzi o to, że firma nie szanuje klienta. A na przyszłość, jeżeli to co chcesz powiedzieć nie jest ani pożyteczne, ani konieczne, ani prawdziwe to po co otwierać usta... |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2018-06-05, 19:42
|
|
|
Po co? A no może dlatego, że każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie? Czyjaś opinia, jeśli nie idzie w zgodzie z Twoją jest zbędna? Zaskocze Cię, ale jesteś na forum. To takie miejsce, gdzie jeśli pytasz to spotykasz różne stanowiska, a jeśli się nie zgadzasz z takim obrotem rzeczy to po co otwierasz usta? |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2018-06-05, 19:46
|
|
|
Makatka, powinnaś żądać rozwiązania sprawy na Twoją korzyść powołując się na prawa konsumenta , kierowniczka powinna wiedzieć jak to zrobić , skoro oddanie różnicy było dla niej nie do wykonania , powinna zrobić zwrot i sprzedać Ci tą koszulkę pod właściwym indeksem i z właściwą ceną .
Nie oceniaj całej firmy po jednej kierowniczce , bo to trochę tak jak oceniać wszystkich klientów na podstawie Ciebie . |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
tadam
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 06 Gru 2012 Posty: 677
1
0
|
Wysłany: 2018-06-05, 19:54
|
|
|
Informatycy chyba źle wprowadzili indeksy U nas cena dziecięcej to też 39.99.Drukowałam ceny na te rzeczy z akcji .Na FB biedronki też widziałam wpisy na ten temat.
Chociaż teraz jak przeglądam gazetkę to na pierwszej stronie jest za 29,99 koszulka kibica bawełniana .A na 3 jest koszulka kibica za 39,99 |
|
|
|
|
Makatka
Stanowisko: klient
Dołączyła: 05 Cze 2018 Posty: 10
0
0
|
Wysłany: 2018-06-05, 19:55
|
|
|
Larrikol wiem gdzie jestem. Twój post NIC! nie wniósł do mojej sprawy. Uszczypliwości można sobie darować. Nie oceniaj, nie jesteś mną, żeby wiedzieć o co mi chodzi. Tyle ode mnie w temacie. Marta1 dziękuję za konkretną podpowiedź. O tym samym mówiłam kierowniczce. Odpowiedź: "nie mogę tego zrobić, mogę tylko dokonać zwrotu".
[ Dodano: 2018-06-05, 21:01 ]
tadam napisał/a: | Informatycy chyba źle wprowadzili indeksy U nas cena dziecięcej to też 39.99.Drukowałam ceny na te rzeczy z akcji .Na FB biedronki też widziałam wpisy na ten temat.
Chociaż teraz jak przeglądam gazetkę to na pierwszej stronie jest za 29,99 koszulka kibica bawełniana .A na 3 jest koszulka kibica za 39,99 | I w takiej cenie (39,99) sprzedawaliście bawełniane? Na 3 stronie jest koszulka kibica, ale poliestrowa i ona faktycznie jest w wyzszej cenie. |
|
|
|
|
@MalaAsia
Stanowisko: starszy kasjer
Dołączyła: 08 Wrz 2016 Posty: 1532
1
0
|
Wysłany: 2018-06-05, 20:09
|
|
|
Makatka napisał/a: | Marta1 dziękuję za konkretną podpowiedź. O tym samym mówiłam kierowniczce. Odpowiedź: "nie mogę tego zrobić, mogę tylko dokonać zwrotu". |
no i szkoda, że na ten zwrot się pani nie zgodziła, dostałaby pani kasę i drugi raz kupiła koszulkę, w prawidłowej cenie
gadżety dumni z naszych
dziecięce i damskie 29.99, męskie 39.99 |
|
|
|
|
|