Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Praca w Biedronce
Autor Wiadomość
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-11-11, 17:30   

kry.polka, poruszyła mnie twa historia >:D

_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
@MalaAsia 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2016
Posty: 1532
3 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-11-11, 18:25   

Seven of Nine napisał/a:
kasjerzy też nie lubią osób z zewnątrz bo niby dlaczego ktoś z zerowym doświadczeniem ma im mówić co mają robić,skoro doświadczony kasjer bardzo dobrze ogarnia i niektórzy zks mogli by się od nich dużo nauczyć gdyby tylko przestali "zachwycać się sw nowym stanowiskiem"i patrzeli nie co dalej niż czubek własnego nosa


o raju, a kto tym doświadczonym kasjerom broni zostać zastępcą? dlaczego zamiast nowemu ( czy kasjerowi, czy zastępcy) pomóc, to ci doświadczeni, najwięcej się z nowych naigrawają i tylko z satysfakcją czekają żeby się noga powinęła ... gdyby patrzyli nieco dalej niż czubek swojego nosa to może by zobaczyli, że taka życzliwa pomoc wyszłaby na dobre wszystkim, ale nie, lepiej czekać i z satysfakcją wyłapywać cudze błędy, by na ich tle pokazywać swoją 'lepszość' od reszty załogi ... może tak nie jest na każdym kroku?

Biurowa napisał/a:


Święte słowa! Podpisuję się pod tym obiema rękami.
Nie wie taki jak działa kasa i maszyna do mycia sklepu, a chce wielce menadżerować :eee:


litości, czy do obsługi mopa, maszyny myjącej, belownicy, czy kasy potrzeba menegerskich studiów? pracując x lat w biedrze na pewno masz większe od tych nowych osób doświadczenie, ale okazywać swoją wyższość wskazując na umiejętność odpalenia maszyny myjącej ... żenada ...
 
     
kry.polka 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 11 Lis 2017
Posty: 12
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-11-11, 18:35   

litości, czy do obsługi mopa, maszyny myjącej, belownicy, czy kasy potrzeba menegerskich studiów? pracując x lat w biedrze na pewno masz większe od tych nowych osób doświadczenie, ale okazywać swoją wyższość wskazując na umiejętność odpalenia maszyny myjącej ... żenada ...


BRAWO!!!!!!!!

ALE POWIEM WAM: SZKODA NERWÓW NA ZAKOMPLEKSIONE KASJERKI, KTÓRE Z SAMA SOBĄ NE UMIĄ SOBIE PORADZIĆ I TO SAMO DOTYCZY ZK I KS, KTÓRZY NIBY MAJA NAS UCZYĆ..... :yeah:
 
     
@MalaAsia 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2016
Posty: 1532
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-11-11, 18:36   

krzyś napisał/a:
Nie utrudniamy. Ale jestem za tym aby kierownik w razie potrzeby umiał wszystko- również jak się myje maszyną , jak używa się mopa, jak skanuje na kasie. Nigdy nie wiadomo co wypadnie i jaka wiedza może się przydać.

no tak, tylko ciekawe czemu nie robią egz z obsługi mopa, skoro trzeba do tego tyle rozległej wiedzy i wszechstronnego doświadczenia ... ludzie ile wychodzi z was zawiści i jakiejś chęci wykazania swojej wyższości, a czyjejś 'gorszości' - na jakich przykładach, czy naprawdę wierzycie, że nowy zks za nic w świecie nie da rady za was umyć sklepu, a wy za niego z palcem w nosie poprowadzicie zmianę???

Ps inna sprawa, że żeby szkolić ks czy zks za wiele czasu nie mają, więc nie zawsze to, że za wiele nie pokazują to złośliwość, niechęć pomocy, czy jakaś celowa chęć pozbycia się 'tego z zewnątrz', realia są jakie są, sama kry.polka zobaczysz, że nie będziesz wiedziała w co ręce włożyć i kiedy pójść na siusiu, a co dopiero usiąść z kimś na spokojnie i coś tłumaczyć ...
 
     
@patogen123 

Stanowisko:
kierownik okręgu

Dołączył: 27 Mar 2017
Posty: 419
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-11-11, 19:27   

MalaAsia napisał/a:
Ps inna sprawa, że żeby szkolić ks czy zks za wiele czasu nie mają


No właśnie. JMP zawaliło, a pracownicy zamiast się wkurzać na faktycznych zarządzających to wzajemnie się opluwają.
  Ocena JMP: 3/10
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-11-11, 19:38   

czym innym jest brak czasu a czym innym niechęć , złośliwość i zawiść , inną sprawą jest to że często osoby z zewnątrz są rzucane grupowo na jeden sklep i wtedy jest trudniej o indywidualne podejście , na tym etapie system szkolenia jest niedopracowany .
_________________
Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego...
 
     
sygri75

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 20
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-11-11, 21:46   

Poczekamy, zobaczymy jak boleśnie zderzysz się z rzeczywistością. Stajesz po drugiej stronie i będziesz wdrażał pracowników walcząc z czasem, nadmiarem obowiązków, ignorancją i lenistwem wtedy przypomnisz sobie swoje szkolenie. Ja jestem z wewnętrznego awansu, ,,koleżanki" kasjerki dogryzaniem i złośliwościami odpłacały się za lata wspólnej pracy. Sama uczyłam się wszystkiego, nie czekaj aż spłynie na ciebie tym bardziej, że wiedza podręcznikowa jest okrojona i nieadekwatna do pracy operacyjnej. Niektórym się wydaje, że zdany egzamin to już wszystko, teraz tylko wziąć klucze od biura i opis stanowiska. Wierz mi, tak nie jest a tylko od twojego podejścia zależy czy zdołasz pokonać rzeczywistość i zjednać sobie wartościowych ludzi. Tacy też są w tej pracy, niewielu ich ale są i to dzięki nim człowiekowi jeszcze chce sie tam wracać.
 
     
@patogen123 

Stanowisko:
kierownik okręgu

Dołączył: 27 Mar 2017
Posty: 419
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-11-12, 08:53   

marta1 napisał/a:
czym innym jest brak czasu a czym innym niechęć , złośliwość i zawiść


Tylko po co doszukiwać jakiś wewnętrznych złych cech w ludzie, jeżeli mamy jasno widoczną zewnętrzną przyczynę?
  Ocena JMP: 3/10
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-11-12, 14:43   

patogen123, chcąc dyskutować na ten temat musisz mieć głębszą wiedzę i przykłady że tak nie jest , nie bronię firmy bo faktem jest mała ilość etatów ale znam przykłady szkolących którzy się nie nadają do przekazywania wiedzy nawet jeśliby mieli ku temu dogodne warunki i znam takich którzy potrafią bo chcą nawet z pomocą swoich kr , a że są też ludzie zawistni i niechętni to chyba nie zaprzeczysz i do tego sytuacja w firmie nic nie ma .
_________________
Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego...
 
     
@patogen123 

Stanowisko:
kierownik okręgu

Dołączył: 27 Mar 2017
Posty: 419
1 UP 1 DOWN
Wysłany: 2017-11-12, 15:01   

marta1 napisał/a:
takich którzy potrafią bo chcą


Jak ktoś nie będzie miał czasu to nie da rady, nawet jakby chciał.

Poza tym mało etatów to nie tylko brak czasu, to również gorsza obsługa klientów, która powoduje gorsze zachowanie klientów, które się odbija na pracownikach i ich zachowaniu co również dodatkowo pogorszy obsługę klientów. Po dłuższej pracy w takiej atmosferze mało komu będzie się chciało pamiętać, że to nie wina tego nowego, że przeszkadza, bo czegoś nie umie.

Jak ktoś ma szkolić, to szkolenie powinno być jego główną odpowiedzialnością, a tylko jako dodatek do jego normalnych obowiązków.

Kierowniczka tego sklepu raczej nie złożyła wypowiedzenie, bo się dowiedziała, że nie może być złośliwa w pracy.
  Ocena JMP: 3/10
     
@piivko19 

Stanowisko:
kadry

Dołączyła: 20 Lut 2011
Posty: 344
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-11-12, 16:08   

kry.polka napisał/a:
[ Dodano: 2017-11-11, 17:12 ]
Ponadto wszystko dodam jeszcze ze przez te dqa tygodnie kontaktowalam sie z pracownikami innych Biedronek I nawet innych wojewodztw I norma zaczyna byc karanie KS I ZK ze nie ucza osob azkolacych sie, albo jesli juz z łaski ucza to wybieraja pupilkow a reszta na bok do roz£adowki lub na kasy!! I wlasnie za to Zarzad JM sie bierze I ci co Was szkolą odpikutuja jak nie zdacie!


Świetnie, boszzz ... jak ja się cieszę że zarząd się wreszcie za to weźmie. Ja na swoim sklepie mam 3 osoby do szkolenia i wyobraźcie sobie jak ma to wyglądać, zarządzając dodatkowo sklepem, zamówieniami i kasą, bo czasami bywa tak że wszyscy siedzimy. Karanie ks i zks za to, że nie ma czasu na porządne szkolenie i czasami w co ręce włożyć, bo nie ma etatów jest kpiną ze strony firmy.
A co do Twojego podejścia, które przedstawiłaś, życie je zweryfikuje. I to już w niedługim czasie - przed nami najgorętszy okres w roku, bo książki i procedury to jedno, a życie w biedronce to drugie.
  Ocena JMP: 5/10
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-11-12, 16:43   

patogen123, odnosisz się do ogólnej sytuacji a ja odpowiadam na sytuację opisaną w temacie (zakładam że jest prawdziwa bo znam takie przypadki) i tak jak pisałam wcześniej system szkoleń jest niedopracowany , sklepy szkoleniowe się sprawdzają ale szkolenia na sklepach macierzystych nie działają dobrze szczególnie jeśli chodzi o osoby z zewnątrz .
Ten "brak czasu" to co to jest Twoim zdaniem , bo wg mnie to jest często wymówka .
_________________
Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego...
 
     
@xnyl 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 150
3 UP 1 DOWN
Wysłany: 2017-11-12, 17:39   Re: Praca w Biedronce

kry.polka napisał/a:
Witam Was,
Chcę się z Wami podzielić pewną informacją, bo czytałam już nie jedno forum Biedronki i w każdym pisze to samo o złej atmosferze w pracy...


juz na samym wstepie mijasz sie z prawda - czytaj klamiesz. ja tez czytalem nie ejdno forum biedronki i nie na kazdym bylo o zlej atmosferze w pracy.

kry.polka napisał/a:
Niestety tez musze się pod tym podpisać, jestem z Biedronki z Pomorza i mogę wiele powiedzieć, bo tydzień temu zdałam końcowy egzamin na pełnoprawnego zastępcę i powiem szczerze było ciężko, a to tylko dlatego, ze osoby, które miały mnie szkolić nie robiły tego, tylko na boku się naśmiewały i kazały mi rozpakowywać towar, lub na kasie siedzieć... ZERO NAUKI... a kilka książek do ogarnięcia i procedury do zrozumienia....


troche sama sobie zprzeczasz. skoro zdalas to raczej ktos Cie czegos nauczyl. No chyba, ze ejstes tak genialna ze nauczylas sie wszystkeigo sama co jest oczywista bzdura.
ktos ci kazal ropzkowywac towar? dziwne ze musial kazac a sama sie za to nie bralas. przyzwyczajaj sie :) co wiecej czlwoiek uczy sie najlepiej w praktyce - jak uczyc sie layoutu, sposobu wykladania towaru itd... moim zdnaiem najlepiej wlasnie przy pracy z towarem. wypakowujac go.
kry.polka napisał/a:
Nie byłam z tym jedna, tylko było nas 5-ciu 4 dziewczyny i chłopak, który zresztą nie dał za wygraną jak go oblali... ale do tego przejdę zaraz...
Przed egzaminem strasznie zastraszało nas szefostwo tzn KS i zastępcy..., nie nauczyli nas niczego ... z systemu komputerowego NIC... raz z łaski pokazane i tyle. TO WSZYSTKO!dO TEGO KOMENTARZE ZAZDROŚNIC KASJEREK SPRZEDAWCY które siedzą po kilka już lat na kasie i nie pną się wyżej a tacy jak my przychodzą z drogi i co im bę

[ Dodano: 2017-11-11, 10:38 ]
i co im będziemy gadać....
powtorze pytanie skoro cie niczego nie nauczono jakim cudem zdalas egzamin praktyczny?
kry.polka napisał/a:


A tak w ogóle skoro siedzą tyle klat na dupie to niech ruszą dupę i starają się o wyższe stanowisko jak tak wszystko wiedzą. Przykre to ale prawdziwe.

mysle ze sie mylisz. znajac zycie tym kasjerka wcale nie zalezy na wansach dlatego firma zatrudnia jeleni z ulicy czytaj was :) z ktorych na kazde 10 osob za ro bedzie pracowac dwojka... sam zatrudnilem sie z ulicy na zks. z mojego naboru z 4 osob dluzej niz rok pracowaly 2 osoby dluzej niz 3 lata tylko ja.

kry.polka napisał/a:
Przejdę do rzeczy: egzamin oblały 4 osoby , ale wszyscy na koniec się zebraliśmy z tych zdających, pokazaliśmy nagrania jakie mamy z "nauki" nas, powiedzieliśmy ile nas uczono i czego... i kierowniczka ma ucięta premie i dała wypowiedzenie bo ma PRZEJ.... jednym słowem za niewykonywanie swoich obowiązków jakimi jest też nauka osób szkolących.
nie mozna uciac premii, za cos czego sie nie ma w obowiazku. jesli to nie sklep szkoleniowy a zwykly szklep gdzie ktos zgodzil sie albo co gorsza dostal przykaz by was szkolic "bo tak"... to ladne odwdzieczenie by to bylo. sam szkolilem osoby ktore byly przewidziane do awansu. nigdy nie wiecej niz jedna na raz gdyz obowiazki na sklepie na to nie pozwalaja - najczesciej tez osoby ktory juz wczesniej byly sk... ludzi z ulicy szkolic wg programu szkoleniowego to zadanie bardzo trudne jesli trzeba wykonywac swoja zwyczajna prace. to primo
secundo... nie wolno nagrywac kogos bez jego wiedzy ;)
kry.polka napisał/a:

[ Dodano: 2017-11-11, 10:44 ]
zastępcy tez mają już na włosku z rejonową. Ale sami tego chcieli.

no strach sie bac... haha :D

kry.polka napisał/a:
MY JESTEŚMY BARDZO ZADOWOLENI ZE STANOWISKA, TERAZ WIEMY CO TO JEST FAJNA PRACA W DOBREJ ATMOSFERZE. MYŚLĘ ŻE KU PRZESTRODZE TAK SIĘ STAŁO DRODZY "NAUCZYCIELE" i "KASJERZY" - ich uwagi też są zgłoszone do zarządcy Biedronki i też mają po premii... jaja jakich mało. Musieliśmy się tym z Wami moi drodzy podzielić, bo tak NIE MOŻE BYĆ!


to zapewne bedzie punkt 1 na zebraniu "zarzadcy biedronki" ;p
kry.polka napisał/a:

Jesteśmy ludźmi i traktujmy bliźniego jak siebie samego! Ale skoro ktoś nie ma szacunku dla samego siebie, to jak może mieć do bliźniego swego z kolei... Przykre to, ale prawdziwe.

jednym brak szacunki innym troche pokory...
pozdrawiam.
 
     
kry.polka 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 11 Lis 2017
Posty: 12
0 UP 2 DOWN
Wysłany: 2017-11-14, 12:38   

Troche pokory to powinny miec wszyscy, a szczegolnie młodsi do starszych.
 
     
adaja 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 19 Lis 2017
Posty: 17
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-11-20, 13:17   

Nie chciało mi się czytać wszystkich odp bo jedziecie po sobie zamiast rozmawiać. Dodam od siebie, że jestem królikiem doświadczalnym w nowym projekcie, przechodzę właśnie 2 tygodniowe szkolenie na kasjera-sprzedawcę, jest nas 5. 4 dziewczyny na K-S i ja na zastępcę kierownika. Przez te 2 tygodnie przechodzimy kompleksowe szkolenie od A do Z wszystko (teoria i praktyka). Jak zdam egzamin po 2 tygodniach to zaczynam uczyć się na zastępcę, to trwa min. 3 mce. To nowa sprawa, myślę że pomysł bardzo dobry :) są osoby szkolące wydelegowane specjalnie po to aby się nami zająć. :em29:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo