RAZEMWJM.PL - problem z logowaniem |
Autor |
Wiadomość |
Biurowa
Stanowisko: klient
Dołączył: 19 Wrz 2016 Posty: 427
|
Wysłany: 2017-05-20, 09:05 RAZEMWJM.PL - problem z logowaniem
|
|
|
Witam,
od paru dni mam problem z zalogowaniem się na naszą stronę razemwjm.pl
Nie pamiętam hasła, a gdy wchodzę w opcję odzyskiwania go poprzez wysłanie przypomnienia na maila pokazuje mi się komunikat "Problem z wysłanie emaila. Unable to connect via TLS".
Ten sam komunikat pojawia się, gdy próbuję sprawę wyjaśnić przez ich formularz kontaktowy.
Kończy mi się ważność multisporta, a tylko przez ich stronę mogę go przedłużyć. Jak żyć ? ;( |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2017-05-20, 14:25
|
|
|
A tu nic nie załatwisz? https://biedronka.emultisport.pl/login |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
Włodarz
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 12 Sty 2015 Posty: 837
0
1
|
Wysłany: 2017-05-20, 14:50
|
|
|
Wyczyść catche przeglądarki. |
_________________ If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go. |
|
|
|
|
Biurowa
Stanowisko: klient
Dołączył: 19 Wrz 2016 Posty: 427
0
0
|
Wysłany: 2017-05-21, 07:47
|
|
|
Dzięki, udało się ;] |
|
|
|
|
gwiazdka
Dołączył: 18 Gru 2009 Posty: 14
0
0
|
Wysłany: 2017-05-21, 10:01
|
|
|
Też mam ten sam problem. Nie mogę się zalogować, i maila z przypomnieniem hasła też błąd wyskakuje |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2017-05-21, 10:14
|
|
|
gwiazdka, spróbuj jak wyżej napisano |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
gwiazdka
Dołączył: 18 Gru 2009 Posty: 14
0
0
|
Wysłany: 2017-05-21, 10:23
|
|
|
Nic nie pomogło niestety |
|
|
|
|
kolorowa
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 15 Maj 2013 Posty: 20
0
0
|
Wysłany: 2017-05-30, 09:36
|
|
|
Tez mam ten problem! Nic nie dziala... Macie pomysl co zrobic? |
|
|
|
|
~rodzic
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 10 Paź 2015 Posty: 41
0
0
|
Wysłany: 2017-05-30, 10:47 logowanie
|
|
|
u mnie wyswietla sie komunikat " Problem z wysłaniem emaila. Unable to connect via TLS " - w jmp stwerdzili ze to problem techniczny z mojego urzadzenia. |
|
|
|
|
kolorowa
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 15 Maj 2013 Posty: 20
0
0
|
Wysłany: 2017-05-31, 07:50
|
|
|
to jakieś ofermy są, bo próbowałam sie logować na dwóch laptoch i dwóch telefonach... Nie wierze, że wszystkie mają problem techniczny... ;/ |
|
|
|
|
gwiazdka
Dołączył: 18 Gru 2009 Posty: 14
0
0
|
Wysłany: 2017-05-31, 09:34
|
|
|
Zrobiłam to samo i też błąd |
|
|
|
|
@Patrycja.
Satanassss
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 26 Sie 2015 Posty: 262
0
0
|
Wysłany: 2017-05-31, 10:14
|
|
|
Wiem że raz na miesiąc trzeba zmienić hasło, mi bynajmniej taki komunikat się pojawia,że hasło wygasło i trzeba ustawić nowe. Może ktoś to przegapił. |
_________________ Homo verecundus |
|
|
|
|
miecia
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 23 Kwi 2017 Posty: 331
0
0
|
Wysłany: 2017-06-01, 06:14
|
|
|
Tak zgadza się raz na miesiąc trzeba zmieniać hasło,ale ja mam komunikat ze przez 30 dni nikt się nie logował i hasło wygasło. Trochę bez sensu , bo chyba wystarczyło by zmienic raz hasło, a nie ze jak 30 dni ktos sie nie loguje ..... |
|
|
|
|
gwiazdka
Dołączył: 18 Gru 2009 Posty: 14
0
0
|
Wysłany: 2017-06-02, 11:19
|
|
|
Problem rozwiązany. Po telefonie do BOP i opowiedzeniu o problemie, poczekałam 3 dni wedle zaleceń i dziś już działała opcja skontaktuj się z nami, tam gdzie się klika na zapomniałem hasło. Hasło zmieniłam i już wszystko działa. Teraz zapisze je w notatniku żeby znów się sytuacja nie powtórzyła. |
|
|
|
|
katarzynka12
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 12 Lis 2013 Posty: 365
0
0
|
Wysłany: 2017-06-02, 11:24
|
|
|
gwiazdka, tylko pamiętaj,że po 30 dniach musisz wpisać nowe hasło,jak dla mnie to beznadzieja ;/ |
|
|
|
|
|